Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:42
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Jag förlorade min oskuld inatt med, är jag heeftig nu?

OnT: Jag tycker verkligen det känns så " fejk" att göra riktigt speciella saker endast på ex vissa datum, och jag vet flera som verkligen håller sig till detta.
Och som ni ovan nämnde med att gratulera, gillar inte det direkt. Roligare att höra att man passar verkligen ihop och sånt där. lite mer personligt än " grattis"
Som det vore en bedrift att man lyckas vara ihop X antal månader.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:42
Reviendra Tjej, 36 år

Nja. Då blir det för mycket av det goda. Då skulle det ju skålas varje dag :(
men jag försöker att cherish it varje dag ändå. vara tacksam, lycklig och visa honom det osv.

hursomhelst. årsdagar kan jag förstå. det hänger något speciellt över dem, i mitt tycke. detta kan självklart bero på min fascination för datum.

Anarkososse Kille, 36 år

2 475 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:43
Anarkososse Kille, 36 år

Citat från FOOLISHJEN


Jag förlorade min oskuld inatt med, är jag heeftig nu?

OnT: Jag tycker verkligen det känns så " fejk" att göra riktigt speciella saker endast på ex vissa datum, och jag vet flera som verkligen håller sig till detta.
Och som ni ovan nämnde med att gratulera, gillar inte det direkt. Roligare att höra att man passar verkligen ihop och sånt där. lite mer personligt än " grattis"
Som det vore en bedrift att man lyckas vara ihop X antal månader.



Jag håller med! Fast det är ju faktiskt inge fel med att spica upp förhållandet då och då.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:44
user12345 Tjej, 30 år

Tycker att man kan uppmärksamma, men att "fira" skulle jag inte göra annat än års-, ev. halvårs-dagar. Bara för att jag gillar att fira saker. Angående presenter så ger jag gärna människor spontana småpresenter snarare än sparar ihop till något smörigt till speciella tillfällen.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:44
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Fnuff


Jag tycker att man kan fira att kärleken fortfarande har hållt sig vid liv.

Du får det att låta som att det vore en bedrift :<

helvetica Kille, 37 år

2 130 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:47
helvetica Kille, 37 år

Citat från Reviendra


Nja. Då blir det för mycket av det goda. Då skulle det ju skålas varje dag :(
men jag försöker att cherish it varje dag ändå. vara tacksam, lycklig och visa honom det osv.

hursomhelst. årsdagar kan jag förstå. det hänger något speciellt över dem, i mitt tycke. detta kan självklart bero på min fascination för datum.



Och anledningen till att jag och Sarah inte firade någon årsdag kan självklart bero på att vi båda var stupfulla när vi blev tillsammans så datumet var något luddigt efter ett tag.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:49
Reviendra Tjej, 36 år

welcome:
då är det ju faktiskt ett sätt att fira :')

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:55

Äsch alltid kul att fira med festligheter!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 00:56
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Fnuff


Det är det väl på sätt och vis? Jag menar, det är inte självklart att man fortsätter att älska någon.
Jag tycker därför att man ska fira att kärleken fortfarande finns kvar, att man inte bara tar den för givet.[/i]

Man ska aldrig ta något för givet, det stämmer.
Men att varje månad gratulera några för att dom klarat en månad till? du kanske förstår vad jag menar.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:05

Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:10
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Kalashnikov


Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(



det gör ingen egentlig skillnad någonstans!
(förutom när det gäller graviditetsmöjligheter)

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:38

Jag är äntligen klar med biologin.
Älskar mitt liv. <3<3<3<3

BehindTheEmo Kille, 34 år

808 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:39
BehindTheEmo Kille, 34 år

this is so my thing

BehindTheEmo Kille, 34 år

808 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:40
BehindTheEmo Kille, 34 år

Citat från Kalashnikov


Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(


(gäller alltid) minskar risken för urinvägsinfektion

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 01:44

Nej flickor, nu ska jag baske mig ta och krypa till kojs!
God natt, kamrater!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet