Tjejsnack.
Jag förlorade min oskuld inatt med, är jag heeftig nu?
OnT: Jag tycker verkligen det känns så " fejk" att göra riktigt speciella saker endast på ex vissa datum, och jag vet flera som verkligen håller sig till detta.
Och som ni ovan nämnde med att gratulera, gillar inte det direkt. Roligare att höra att man passar verkligen ihop och sånt där. lite mer personligt än " grattis"
Som det vore en bedrift att man lyckas vara ihop X antal månader.
Nja. Då blir det för mycket av det goda. Då skulle det ju skålas varje dag :(
men jag försöker att cherish it varje dag ändå. vara tacksam, lycklig och visa honom det osv.
hursomhelst. årsdagar kan jag förstå. det hänger något speciellt över dem, i mitt tycke. detta kan självklart bero på min fascination för datum.
Citat från FOOLISHJEN
Jag förlorade min oskuld inatt med, är jag heeftig nu?
OnT: Jag tycker verkligen det känns så " fejk" att göra riktigt speciella saker endast på ex vissa datum, och jag vet flera som verkligen håller sig till detta.
Och som ni ovan nämnde med att gratulera, gillar inte det direkt. Roligare att höra att man passar verkligen ihop och sånt där. lite mer personligt än " grattis"
Som det vore en bedrift att man lyckas vara ihop X antal månader.
Jag håller med! Fast det är ju faktiskt inge fel med att spica upp förhållandet då och då.
Tycker att man kan uppmärksamma, men att "fira" skulle jag inte göra annat än års-, ev. halvårs-dagar. Bara för att jag gillar att fira saker. Angående presenter så ger jag gärna människor spontana småpresenter snarare än sparar ihop till något smörigt till speciella tillfällen.
Citat från Reviendra
Nja. Då blir det för mycket av det goda. Då skulle det ju skålas varje dag :(
men jag försöker att cherish it varje dag ändå. vara tacksam, lycklig och visa honom det osv.
hursomhelst. årsdagar kan jag förstå. det hänger något speciellt över dem, i mitt tycke. detta kan självklart bero på min fascination för datum.
Och anledningen till att jag och Sarah inte firade någon årsdag kan självklart bero på att vi båda var stupfulla när vi blev tillsammans så datumet var något luddigt efter ett tag.
welcome:
då är det ju faktiskt ett sätt att fira :')
Äsch alltid kul att fira med festligheter!
Citat från Fnuff
Det är det väl på sätt och vis? Jag menar, det är inte självklart att man fortsätter att älska någon.
Jag tycker därför att man ska fira att kärleken fortfarande finns kvar, att man inte bara tar den för givet.[/i]
Man ska aldrig ta något för givet, det stämmer.
Men att varje månad gratulera några för att dom klarat en månad till? du kanske förstår vad jag menar.
Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(
Citat från Kalashnikov
Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(
nä
det gör ingen egentlig skillnad någonstans!
(förutom när det gäller graviditetsmöjligheter)
Jag är äntligen klar med biologin.
Älskar mitt liv. <3<3<3<3
this is so my thing
Citat från Kalashnikov
Hallå flickor
Den där kissa-efter-sex-regeln, gäller den bara när killen kommit? :(
(gäller alltid) minskar risken för urinvägsinfektion
Nej flickor, nu ska jag baske mig ta och krypa till kojs!
God natt, kamrater!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet