Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:29
glad Tjej, 30 år

alma: Men, vad hemskt :( Hur står du ut?

polarbear: Jo, du har väl rätt. Det låter som om det gör jävligt ont :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:31
aIma Tjej, 30 år

Citat från polarbear


alma: alltså, det är så hemskt, får du medicin varje gång?

Nää, det brukar som tur är gå över efter tre-fyra dagar. Men har fått det ibland när det håller i sig ganska länge ):

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:32
polarbear Tjej, 34 år

Citat från aIma


Citat från polarbear

alma: alltså, det är så hemskt, får du medicin varje gång?

Nää, det brukar som tur är gå över efter tre-fyra dagar. Men har fått det ibland när det håller i sig ganska länge ):


åh ja :(
hade det på ett prov i tisdags, ville avlida :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:32
aIma Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


alma: Men, vad hemskt :( Hur står du ut?

Jaa, är ganska van nu.. Men oftast vill man bara dö när det är som värst ):

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:32
polarbear Tjej, 34 år

smilesforsale: kissa taggtråd :(

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:32
PillThrill Tjej, 32 år

Citat från aIma


Jag vet inte, räcker bara för mig att gå hemma barfota.. Sen dagen efter svider det som fan[/i]

nä usch vad jobbigt, stackars dig :(

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:33
mandis Tjej, 32 år

Hade en gång en urinvägsinfektion som hade gått upp i njurarna... gick runt och svimmade på IKEA och grejer.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:34
aIma Tjej, 30 år

Citat från polarbear


Citat från aIma

Citat från polarbear

alma: alltså, det är så hemskt, får du medicin varje gång?

Nää, det brukar som tur är gå över efter tre-fyra dagar. Men har fått det ibland när det håller i sig ganska länge ):

åh ja :(
hade det på ett prov i tisdags, ville avlida :(


Fan vad synd om dig för det enda man kan tänka på är smärtan, så är det i alla fall för mig ):

SEYMOUR Tjej, 31 år

1 114 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:01
SEYMOUR Tjej, 31 år

Jag har faktiskt aldrig haft urinvägsinfektion... Vill inte heller på grund av allt hemskt man hör om det </3

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:03
mandis Tjej, 32 år

Undrar vad det är för människor som bara "fan, jag vill ha urinvägsinfektion.."
störda sådana? :(
ikväll går transformers på fyran, peppn.

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:05
glad Tjej, 30 år

alma: Shit :o Har du inte pratat med någon läkare om detta?

polarbear: Åh, fy fan :(

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:11
Viruset Kille, 33 år

Citat från deathvoices


Undrar vad det är för människor som bara "fan, jag vill ha urinvägsinfektion.."
störda sådana? :(
ikväll går transformers på fyran, peppn.


Min polare har läst transformersserien och mangan, och sett tusen olika animeserier med transformers (inte den amerikanska skiten som gick på femman) och har berättat hur mycket som helst om den.

Filmen är totalt uppknullad och har egentligen ingenting med transformers att göra. Om man läser transformers så lär man sig att dom inte ens är robotar. Eller bara kan transformera sig till en sak. Eller bryr sig om människor. Eller att filmen har något med Transformers att göra över huvud taget )))):


TL;DR, Rransformersfilmen har inget med serien eller animen att göra och jag ogillar den starkt :c

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:11
aIma Tjej, 30 år

SmilesForSale, Det har jag gjort för jättemånga år sedan, grejen är att vissa har helt enkelt lättare att få det ):

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:21
nataliaaaa Tjej, 29 år

tjejer, jag håller på att dö av tristess. Vill cama men har typ bara fula pers inne på msn och då äre inge kul :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 19:23
aIma Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


tjejer, jag håller på att dö av tristess. Vill cama men har typ bara fula pers inne på msn och då äre inge kul :(

Chatroulette för tusan!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet