Tjejsnack.
alma: Men, vad hemskt :( Hur står du ut?
polarbear: Jo, du har väl rätt. Det låter som om det gör jävligt ont :(
Citat från SmilesForSale
alma: Men, vad hemskt :( Hur står du ut?
Jaa, är ganska van nu.. Men oftast vill man bara dö när det är som värst ):
smilesforsale: kissa taggtråd :(
Citat från aIma
Jag vet inte, räcker bara för mig att gå hemma barfota.. Sen dagen efter svider det som fan[/i]
nä usch vad jobbigt, stackars dig :(
Hade en gång en urinvägsinfektion som hade gått upp i njurarna... gick runt och svimmade på IKEA och grejer.
Citat från polarbear
Citat från aIma
Citat från polarbear
alma: alltså, det är så hemskt, får du medicin varje gång?
Nää, det brukar som tur är gå över efter tre-fyra dagar. Men har fått det ibland när det håller i sig ganska länge ):
åh ja :(
hade det på ett prov i tisdags, ville avlida :(
Fan vad synd om dig för det enda man kan tänka på är smärtan, så är det i alla fall för mig ):
Jag har faktiskt aldrig haft urinvägsinfektion... Vill inte heller på grund av allt hemskt man hör om det </3
Undrar vad det är för människor som bara "fan, jag vill ha urinvägsinfektion.."
störda sådana? :(
ikväll går transformers på fyran, peppn.
alma: Shit :o Har du inte pratat med någon läkare om detta?
polarbear: Åh, fy fan :(
Citat från deathvoices
Undrar vad det är för människor som bara "fan, jag vill ha urinvägsinfektion.."
störda sådana? :(
ikväll går transformers på fyran, peppn.
Min polare har läst transformersserien och mangan, och sett tusen olika animeserier med transformers (inte den amerikanska skiten som gick på femman) och har berättat hur mycket som helst om den.
Filmen är totalt uppknullad och har egentligen ingenting med transformers att göra. Om man läser transformers så lär man sig att dom inte ens är robotar. Eller bara kan transformera sig till en sak. Eller bryr sig om människor. Eller att filmen har något med Transformers att göra över huvud taget )))):
TL;DR, Rransformersfilmen har inget med serien eller animen att göra och jag ogillar den starkt :c
SmilesForSale, Det har jag gjort för jättemånga år sedan, grejen är att vissa har helt enkelt lättare att få det ):
tjejer, jag håller på att dö av tristess. Vill cama men har typ bara fula pers inne på msn och då äre inge kul :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet