Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 17:02

Det svider när jag kissar... :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 17:29
aIma Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Det svider när jag kissar... :(

När jag har urinvägsinfektion svider det hela tiden.... :(

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 17:32
polarbear Tjej, 34 år

Citat från aIma


Citat från Kalashnikov

Det svider när jag kissar... :(

När jag har urinvägsinfektion svider det hela tiden.... :(


Samma här :(

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:18
glad Tjej, 30 år

Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:19
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från SmilesForSale


Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(
--------------------------------------------------------------------------

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:21
polarbear Tjej, 34 år

Citat från SmilesForSale


Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(

VADÅ ":("?!?!?!?!?!??!?!?!? DU SKA VARA GLADDDDDDDDDDDDDDD KVINNA

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:22

Citat från polarbear


Citat från SmilesForSale

Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(

VADÅ ":("?!?!?!?!?!??!?!?!? DU SKA VARA GLADDDDDDDDDDDDDDD KVINNA

--------------------------------------------------------------------------

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:23
aIma Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(

Hade det nästan hela tiden när jag var liten, det var hemskt! ):
Har det kanske sex gånger om året nu förtiden.. Det är asjobbigt D:

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:24
polarbear Tjej, 34 år

Citat från aIma


Citat från SmilesForSale

Jag har aldrig haft urinvägsinfektion :(

Hade det nästan hela tiden när jag var liten, det var hemskt! ):
Har det kanske sex gånger om året nu förtiden.. Det är asjobbigt D:


Jag har alltid trott jag var ensam om att ha det ofta!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:26
aIma Tjej, 30 år

Citat från polarbear


Citat från aIma

Hade det nästan hela tiden när jag var liten, det var hemskt! ):
Har det kanske sex gånger om året nu förtiden.. Det är asjobbigt D:

Jag har alltid trott jag var ensam om att ha det ofta!

Samma här, men tydligen inte då! haha

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:26
PillThrill Tjej, 32 år

hur får man det? :/

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:28
aIma Tjej, 30 år

Citat från PillThrill


hur får man det? :/

Jag vet inte, räcker bara för mig att gå hemma barfota.. Sen dagen efter svider det som fan

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:28
polarbear Tjej, 34 år

alma: alltså, det är så hemskt, får du medicin varje gång?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:28

Citat från aIma


Citat från PillThrill

hur får man det? :/

Jag vet inte, räcker bara för mig att gå hemma barfota.. Sen dagen efter svider det som fan


damn nigga

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 18:29
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från PillThrill


hur får man det? :/


Man får det lätt av kyla!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet