Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:49
nataliaaaa Tjej, 29 år

:(jag köpte kladdkaka för 20 kr :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:49
SaraLouise 31 år

jag fyller år om exakt 8 månader :)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:50
nataliaaaa Tjej, 29 år

jag fyller år om sju månader.. >;

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:51
polarbear Tjej, 34 år

Jag fyller år om nio månader :D

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:51
APOOTIE Tjej, 30 år

Jag fyller år om sex månader 8D

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:51

Jag fyller år om 22 dagar!
Jag vill inte att folk ska skriva grattis till mig på facebook. :(

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:51
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från wingdings


Citat från PORKnBEANS

God Jul!

Ah fan, du har rätt. Det är närmare till jul än både påsk och midsommar. Fast inte till min födelsedag, så ett grattis hade varit mer passande!


Vi firar jul idag :3

/XeonpZycho

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:53
user12345 Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


Vi firar jul idag :3

/XeonpZycho


Nämen, så trevligt! Jamen god jul på er med då :D

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:53

Citat från PORKnBEANS


Vi firar jul idag :3

/XeonpZycho


Oj, varför?

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:53
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Jag fyller år om 22 dagar!
Jag vill inte att folk ska skriva grattis till mig på facebook. :(


Meh, det är ju typ dagens höjdpunkt :(

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:53
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från wingdings


Nämen, så trevligt! Jamen god jul på er med då :D

God Jul, igen!

Vi har kollat på Kalle Anka haha :$

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:55
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Kalashnikov


Oj, varför?

För att vi kände för det!
Tobias sade för ett tag sedan "jag vill fira jul när det inte är jul...typ nu!", så bestämde vi att just idag är vår julafton (förutom den riktiga hehe)!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:56

Wingdings: Uh, bara jobbigt. :(

Porknbeans: Hahaha nice!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:58
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Nu ska jag låsa in Tobias i badrummet och slå in hans julklapp!

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 17:00
havet Tjej, 33 år

Citat från PORKnBEANS


Nu ska jag låsa in Tobias i badrummet och slå in hans julklapp!

haha vad tidigt ute du är! :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet