Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 14:07
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Karin


Citat från polarbear

england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp

ja, men det är vettigare än usa iaf :PP:Pppp.PP


cool du är då :pPPppPpPpPppPPp

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 15:18
chevaux Tjej, 32 år

Jag bakar kanelbullar och lyssnar på Ricky Martin, känner mig fett kvinnlig.

MedinaLundvall Tjej, 33 år

536 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 15:39
MedinaLundvall Tjej, 33 år

Citat från Vesi


Jag bakar kanelbullar och lyssnar på Ricky Martin, känner mig fett kvinnlig.

Jag suger på att vara kvinlig. Kan varken laga mat (eller baka), suger på att diska och kan säga att jag aldrig använt en tvättmaskin..
Posta en kanelbulle?

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 15:56
SaraLouise 31 år

jag ska laga pasta med mozzarella, körsbärstomater, rödlök och ruccola, så gott<3

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 15:58
nataliaaaa Tjej, 29 år

Idag har jag varit på bio :$
Och så har jag shoppat :D Det var awesome!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:23
Karin Tjej, 34 år

Citat från polarbear


Citat från Karin

Citat från polarbear

england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp

ja, men det är vettigare än usa iaf :PP:Pppp.PP

cool du är då :pPPppPpPpPppPPp


mmm ;););) men usa är ett fucked up land

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:29

Citat från Karin


om ett dygn sitter jag på flygplaneeet"!"2211

flygplan vart?

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:31
PORKnBEANS Tjej, 31 år

God Jul!

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:32
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Karin


Citat från polarbear

Citat från Karin

Citat från polarbear

england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp

ja, men det är vettigare än usa iaf :PP:Pppp.PP

cool du är då :pPPppPpPpPppPPp

mmm ;););) men usa är ett fucked up land


det har du faktiskt rätt i, hade gärna velat flytta till england.
funderade som au pair där först , men av någon anledning fastnade jag mer för USA.
kanske för det är mer lön och billigare allmänt där.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:36
Apelsin Kille, 31 år

Okej flickor, nu är det såhär att jag har tappat iprincip all min aptit. Jag hoppar över frukosten, käkar ingen lunch då det blir för tjorvigt på skolan och till middag äter jag knappt någotning alls för att inte inte orkar göra någon mat. Vad ska jag göra så att jag får tillbaka aptiten? Maten bara sväller i munnen på mig.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:37
user12345 Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


God Jul!

Ah fan, du har rätt. Det är närmare till jul än både påsk och midsommar. Fast inte till min födelsedag, så ett grattis hade varit mer passande!

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:39
musik 30 år

pappa har gjort äppelpaj, fniss

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:45
polarbear Tjej, 34 år

Citat från musik


pappa har gjort äppelpaj, fniss

vad omanligt :(

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:45
glad Tjej, 30 år

Varför äter alla paj idag för!? :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 16:48

Jag fyller också år snart hihi.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet