Tjejsnack.
Jag bakar kanelbullar och lyssnar på Ricky Martin, känner mig fett kvinnlig.
Citat från Vesi
Jag bakar kanelbullar och lyssnar på Ricky Martin, känner mig fett kvinnlig.
Jag suger på att vara kvinlig. Kan varken laga mat (eller baka), suger på att diska och kan säga att jag aldrig använt en tvättmaskin..
Posta en kanelbulle?
jag ska laga pasta med mozzarella, körsbärstomater, rödlök och ruccola, så gott<3
Idag har jag varit på bio :$
Och så har jag shoppat :D Det var awesome!
God Jul!
Citat från Karin
Citat från polarbear
Citat från Karin
Citat från polarbear
england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp
ja, men det är vettigare än usa iaf :PP:Pppp.PP
cool du är då :pPPppPpPpPppPPp
mmm ;););) men usa är ett fucked up land
det har du faktiskt rätt i, hade gärna velat flytta till england.
funderade som au pair där först , men av någon anledning fastnade jag mer för USA.
kanske för det är mer lön och billigare allmänt där.
Okej flickor, nu är det såhär att jag har tappat iprincip all min aptit. Jag hoppar över frukosten, käkar ingen lunch då det blir för tjorvigt på skolan och till middag äter jag knappt någotning alls för att inte inte orkar göra någon mat. Vad ska jag göra så att jag får tillbaka aptiten? Maten bara sväller i munnen på mig.
Citat från PORKnBEANS
God Jul!
Ah fan, du har rätt. Det är närmare till jul än både påsk och midsommar. Fast inte till min födelsedag, så ett grattis hade varit mer passande!
pappa har gjort äppelpaj, fniss
Varför äter alla paj idag för!? :(
Jag fyller också år snart hihi.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet