Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 11:35
mandis Tjej, 32 år

TRANSFORMERS IKVÄLL PÅ FYRAN
FAN VAD WIN

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 11:40

Citat från Skainhead


Om du seriöst inte dricker mycket och pissar 8 ggr om dagen i skurer så....ska du nog se doktorn. D:

Jag borde kanske göra det ja... :(

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:24
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Kalashnikov


Citat från Skainhead

Om du seriöst inte dricker mycket och pissar 8 ggr om dagen i skurer så....ska du nog se doktorn. D:

Jag borde kanske göra det ja... :(


Gå inte till doktorn om du inte kissar blod, det är bara onödigt att få pencillin.
Drick surt :(
Typ tre liter citronvatten om dagen.

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:30
Battlealex Tjej, 32 år

Hjälper inte alltid att bara dricka mycket och surt dock, det gjorde det inte för mig i alla fall. :(

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:51
polarbear Tjej, 34 år

Ne, alla funkar ju olika :( men det är det man ska pröva i första hand.
Jag har urinvägsinfektion iaf var tredje månad, jättejobbigt. Så jag är immun mot pencillin nu ehehe så har inte mycket annat till val.
Man måste dricka MÄNGDER dock :(

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:52
Karin Tjej, 34 år

om ett dygn sitter jag på flygplaneeet"!"2211

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:55
polarbear Tjej, 34 år

Åh, jag är klar med min au pair ansökan nu ;$$ bara körkortet kvar sen flyttar jag till USA i två år <3 ihi

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:56
PillThrill Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


men jag har liksom varit här läääääääääääääääääääääääääääänge[/i]

vi kanske har missat varandra preciiiis varje gång vi skrivit här dåra

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:56
Karin Tjej, 34 år

själv ska jag förmodligen till England efter studenten ;);););) plugga<33333333333333333

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 12:58
polarbear Tjej, 34 år

england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 13:01
Kvinnan Tjej, 34 år

Fick inte pengar från csn igår :@
Så idag har jag fått pengar av mamma och pappa så jag kan shopa!
SÅ SKÖNT!!!

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 13:04
polarbear Tjej, 34 år

Citat från imparishilton


Fick inte pengar från csn igår :@
Så idag har jag fått pengar av mamma och pappa så jag kan shopa!
SÅ SKÖNT!!!


Får man inte de den sista?

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 13:10
Battlealex Tjej, 32 år

Går på pencilin nu. Aldrig mer urinvägsinfektion, tack!

Åh, va sjukt kul det vore att plugga utomlands!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 13:16
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Jag vill flytta till usa när jag gått ut skolan, åka till australien en sväng med.
Leva lite!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 13:38
Karin Tjej, 34 år

Citat från polarbear


england går ju att flytta till anytime typppppppppppppppppp

ja, men det är vettigare än usa iaf :PP:Pppp.PP


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet