Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:20
chevaux Tjej, 32 år

Min pappa åker till new york på onsdag, vill ocksåååååååååååå

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:21
chevaux Tjej, 32 år

HEHE oj. kom precis på att min fotoläxa skulle ha varit inlämnad för 21 minuter sedan.

har inte börjat på den :D:D:D:D

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:21

Jag har urinvägsinfektion. Pissar typ en gång per timme.
:'(

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:21
japanapan Tjej, 33 år

Men Fight Club, shitmygod..

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:22
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Jag har urinvägsinfektion. Pissar typ en gång per timme.
:'(


Har haft det två gånger, aaaaaaasjobbigt :(
kunde inte sova, fick pissa hela tiden

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:24

Jag menar, vanligtvis pissar jag runt 3 gånger per dag. Nu är det MINST 8 gånger per dag liksom.

Anarkososse Kille, 36 år

2 475 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:48
Anarkososse Kille, 36 år

Citat från Kalashnikov


Jag menar, vanligtvis pissar jag runt 3 gånger per dag. Nu är det MINST 8 gånger per dag liksom.


Hade det problemet förut, dricker inte lika mycket längre, blev av med huvudvärken också.

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 01:06
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Kalashnikov


Jag menar, vanligtvis pissar jag runt 3 gånger per dag. Nu är det MINST 8 gånger per dag liksom.

Jag har det nu jag med.
Drick tranbärsjuice så blire bra 8(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 01:06

Citat från Skainhead


Hade det problemet förut, dricker inte lika mycket längre, blev av med huvudvärken också.

Fast jag dricker liksom inte alls mycket.
Jag pissar ofta och lite typ.

Anarkososse Kille, 36 år

2 475 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 01:13
Anarkososse Kille, 36 år

Citat från Kalashnikov


Citat från Skainhead

Hade det problemet förut, dricker inte lika mycket längre, blev av med huvudvärken också.

Fast jag dricker liksom inte alls mycket.
Jag pissar ofta och lite typ.



Om du seriöst inte dricker mycket och pissar 8 ggr om dagen i skurer så....ska du nog se doktorn. D:

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 03:13
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Har haft det 6 gånger : <
Drick mycket, och om det inte hjälper så uppsök läkare! :(
Kvinnor ska alltid vara så självständiga och klara sig själv haha : <

Hypnotoad Kille, 36 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 04:11
Hypnotoad Kille, 36 år

I've got sand in my vagina :$

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 10:08
sodomi Kille, 33 år

^watch out, it may become a pearl!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 11:14
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Citat från aIma

Citat från japanapan

Såg nyss "Se upp för dårarna", jättebra film ju!

Fast ganska dålig är den ):

Om jag tyckte att den är dålig, skulle jag väl inte skriva "jättebra film"?!


fast det där var ju min åsikt :)

unic0rn Tjej, 29 år

1 312 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 11:29
unic0rn Tjej, 29 år

omg konsert idag :DDDDDDDDD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet