Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:29

JAG ÄR VARM

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:31
Amenoo Tjej, 32 år

Jag är glad :3

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:32
PillThrill Tjej, 32 år

shiiat... har inte skrivit här på jääätte länge :o men heyyy på er igen cheyyeerr :]

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:35

Minns inte dig......

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:37
nataliaaaa Tjej, 29 år

åh jag vet typ världens bästa låt <33<3 eller en utav dom iaf.
Och jag är med ganska glad, jag chattar med killen jag såg idag :D:D:D (Tim)

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:38
Amenoo Tjej, 32 år

Citat från PillThrill


shiiat... har inte skrivit här på jääätte länge :o men heyyy på er igen cheyyeerr :]

HEEEJ :D
long time no see :3

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:41
PillThrill Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Minns inte dig......

haha, nää som sagt: det var länge sen jag skrev här... (:

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:42
PillThrill Tjej, 32 år

Citat från Amenoo


Citat från PillThrill

shiiat... har inte skrivit här på jääätte länge :o men heyyy på er igen cheyyeerr :]

HEEEJ :D
long time no see :3


heeyeee! hur går det med alla estet-killaarrr? haha :D

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:45
japanapan Tjej, 33 år

Såg nyss "Se upp för dårarna", jättebra film ju!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 23:51
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Såg nyss "Se upp för dårarna", jättebra film ju!

Fast ganska dålig är den ):

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:05
SaraLouise 31 år

jag hade sex sen sved det jättemycket :(

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:06
Amenoo Tjej, 32 år

Citat från PillThrill


Citat från Amenoo

Citat från PillThrill

shiiat... har inte skrivit här på jääätte länge :o men heyyy på er igen cheyyeerr :]

HEEEJ :D
long time no see :3

heeyeee! hur går det med alla estet-killaarrr? haha :D


det går väll bra, men jag dissar alla dem för en annan :3

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:06

Citat från PillThrill


Citat från Kalashnikov

Minns inte dig......

haha, nää som sagt: det var länge sen jag skrev här... (:


men jag har liksom varit här läääääääääääääääääääääääääääänge

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:19
Karin Tjej, 34 år

fuck yeah, på söndag åker jag till amerikat

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 00:20
japanapan Tjej, 33 år

Citat från aIma


Citat från japanapan

Såg nyss "Se upp för dårarna", jättebra film ju!

Fast ganska dålig är den ):


Om jag tyckte att den är dålig, skulle jag väl inte skriva "jättebra film"?!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet