Tjejsnack.
Citat från Rational
MJA00W: Jag heter Ida :D
duu ska inte tro det blir sooooommaaaar ifall inte nån säättter faaart (8) höhö
Tycker det är skitsött :D
Min mors kille är här btw. Uh.
Det jag hatar mest med att vara i förhållanden är att jag blir så jävla fäst så jävla snabbt.
Och pga. detta kan jag i vissa fall överreagera väldigt mycket ibland, fast nu har jag lärt mig att liksom hålla inne det och 'leva' med det. Fast det är rätt jobbigt också, tar energi.
Åh, att kärlek ska vara så jobbigt.
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
nån specifik anledning? D:
Nä, inte vad jag vet. Har försökt komma på något, men nähepp :(
Eller okej, fick G+ på mitt senaste matteprov lol :( lite deppigt
Citat från Kalashnikov
Det jag hatar mest med att vara i förhållanden är att jag blir så jävla fäst så jävla snabbt.
Och pga. detta kan jag i vissa fall överreagera väldigt mycket ibland, fast nu har jag lärt mig att liksom hålla inne det och 'leva' med det. Fast det är rätt jobbigt också, tar energi.
Åh, att kärlek ska vara så jobbigt.
Jag har svårt att bli det.
Har bara varit i ett förhållande i hela mitt liv, aldrig mer. Orkar inte börja om från början med en person som inte kommer vara i närheten av lika bra som min förra flickvän.
Citat från Viruset
Jag har svårt att bli det.
Har bara varit i ett förhållande i hela mitt liv, aldrig mer. Orkar inte börja om från början med en person som inte kommer vara i närheten av lika bra som min förra flickvän.
Åh, usch.
Nä, nu blev jag på galet dåligt humör.
Jag kanske skulle gå till City Gross och köpa Coca Cola.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
Jag har svårt att bli det.
Har bara varit i ett förhållande i hela mitt liv, aldrig mer. Orkar inte börja om från början med en person som inte kommer vara i närheten av lika bra som min förra flickvän.
Åh, usch.
Nä, nu blev jag på galet dåligt humör.
Jag kanske skulle gå till City Gross och köpa Coca Cola.
Haha, ber om ursäkt.
Gör det. Eftersom jag är i en håla kallad Tällberg så är närmsta affär 20 minuters gångtid härifrån, och den stängde för fyrtio minuter sedan.
Citat från Viruset
Haha, ber om ursäkt.
Gör det. Eftersom jag är i en håla kallad Tällberg så är närmsta affär 20 minuters gångtid härifrån, och den stängde för fyrtio minuter sedan.
Nej Gud, det är inte ditt fel! Det är mitt eget fel, när jag började tänka på diverse saker.
Åh, jag lider med dig. Kan skriva till dig sen när jag har cola och berätta hur det smakar. <3
Sista bussen från mig (skogen) till civilisationen går 19:13, och sista bussen från civilisationen hit går 19:45.
Det är verkligen perfekt, särskilt när mamma inte har möjlighet att skjutsa hem / in mig.
Älskar att bo på landet.
Älskar kollektivtrafiken här ute.
EDIT: Och skulle jag cykla/gå så blir det ca 4 kilometer på motorväg med galet mycket lastbilar. Så nä.
Citat från Vesi
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
nån specifik anledning? D:
Nä, inte vad jag vet. Har försökt komma på något, men nähepp :(
Eller okej, fick G+ på mitt senaste matteprov lol :( lite deppigt
Gjort är gjort, fokusera på ett bättre betyg inför nästa matteprov ! :)
^
När jag bodde hemma gick min sista buss hem kvart över fem.. varannan dag.
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
nån specifik anledning? D:
Nä, inte vad jag vet. Har försökt komma på något, men nähepp :(
Eller okej, fick G+ på mitt senaste matteprov lol :( lite deppigt
Gjort är gjort, fokusera på ett bättre betyg inför nästa matteprov ! :)
Jadå. Satsar på MVG till nationella i vinter, fick bara VG i matte C så.
Citat från Vesi
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Citat från MJA00W
Citat från Vesi
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
nån specifik anledning? D:
Nä, inte vad jag vet. Har försökt komma på något, men nähepp :(
Eller okej, fick G+ på mitt senaste matteprov lol :( lite deppigt
Gjort är gjort, fokusera på ett bättre betyg inför nästa matteprov ! :)
Jadå. Satsar på MVG till nationella i vinter, fick bara VG i matte C så.
Man ska seriöst aldrig använda ordet bara när man pratar om betyg, det drar ner andra människor så sjukt mycket.
(Nu menar jag inte mig själv, men det är något man lär sig i skolan)
Det är dagar som dessa som jag önskar att jag inte hade någon moral och kunde tillåta mig själv att köpa en fet jävla godispåse med mjölkspäckat och gelatinspäckad godis och mängder av choklad.
Vesi, önskar dig lycka till <:
Citat från Kalashnikov
Det är dagar som dessa som jag önskar att jag inte hade någon moral och kunde tillåta mig själv att köpa en fet jävla godispåse med mjölkspäckat och gelatinspäckad godis och mängder av choklad.
Asgott med saltlakrits, choklad, sura remmar, etcetera, etcetera <3
Jag har för övrigt så gott som ingen moral.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet