Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:14
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Rational: Tack, detsamma vavava

Naw, tack <3

Varsågod! <3


^^ Vad heter du, förresten?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:15
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, jag heter Natalia :)

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:15
nikki Tjej, 34 år

Jag och mitt ex firade ettårsdagen på akuten 8D

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:17
Viruset Kille, 33 år

Citat från Rational


Jag vill någon gång fira en årsdag.

Det är nice som fan.
Men när förhållandet i sig tar slut kommer ditt liv förstöras.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:17
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från FlyingFrog


Citat från MJA00W

Rational, jag heter Natalia :)

Jättefint namn!


Tack så mycket :D:D

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:17
user12345 Tjej, 30 år

Sedan varierar det från förhållande till förhållande, men jag hade velat spendera min ettårsjubileumsdag enskilt utomhus (beroende på väder, naturligtvis) eller hemma. Göra något tillsammans som båda uppskattar, och sedan ha oslagbart, ömsesidigt sex. Tror jag.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:18
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Viruset


Citat från Rational

Jag vill någon gång fira en årsdag.

Det är nice som fan.
Men när förhållandet i sig tar slut kommer ditt liv förstöras.


Jo, det fattar jag..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:18
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från FlyingFrog


Citat från MJA00W

Rational, jag heter Natalia :)

Jättefint namn!


Indeed!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:18
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, tack :$

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:19
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Ingen orsak <3

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:20

Jag har en månad med min pojke på måndag. Och jag kommer inte kunna träffa honom förrän tidigast om en vecka. Kul.

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:20
APOOTIE Tjej, 30 år

jag ska till min man på torsdag <3

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:23
Viruset Kille, 33 år

Citat från wingdings


Sedan varierar det från förhållande till förhållande, men jag hade velat spendera min ettårsjubileumsdag enskilt utomhus (beroende på väder, naturligtvis) eller hemma. Göra något tillsammans som båda uppskattar, och sedan ha oslagbart, ömsesidigt sex. Tror jag.

Been there, done that.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:24
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, vad heter du då? o:

Kalashnikov, tycker synd om dig. <3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:24
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Jag heter Ida :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet