Tjejsnack.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational, jag heter Natalia :)
nikki
Tjej, 34 år
Jag och mitt ex firade ettårsdagen på akuten 8D
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från FlyingFrog
Citat från MJA00W
Rational, jag heter Natalia :)
Jättefint namn!
Tack så mycket :D:D
user12345
Tjej, 30 år
Sedan varierar det från förhållande till förhållande, men jag hade velat spendera min ettårsjubileumsdag enskilt utomhus (beroende på väder, naturligtvis) eller hemma. Göra något tillsammans som båda uppskattar, och sedan ha oslagbart, ömsesidigt sex. Tror jag.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från FlyingFrog
Citat från MJA00W
Rational, jag heter Natalia :)
Jättefint namn!
Indeed!
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational, tack :$
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Ingen orsak <3
hhkktjjdnmjrui
30 år
Jag har en månad med min pojke på måndag. Och jag kommer inte kunna träffa honom förrän tidigast om en vecka. Kul.
APOOTIE
Tjej, 30 år
jag ska till min man på torsdag <3
Viruset
Kille, 33 år
Citat från wingdings
Sedan varierar det från förhållande till förhållande, men jag hade velat spendera min ettårsjubileumsdag enskilt utomhus (beroende på väder, naturligtvis) eller hemma. Göra något tillsammans som båda uppskattar, och sedan ha oslagbart, ömsesidigt sex. Tror jag.
Been there, done that.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational, vad heter du då? o:
Kalashnikov, tycker synd om dig. <3
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Jag heter Ida :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet