Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:03
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Tack, detsamma vavava

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:03
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Gordon_Freeman


Vad liten du ser ut att vara

jag är liten

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:04
Viruset Kille, 33 år

Citat från MJA00W


[img]http://img828.imageshack.us/img828/5176/picture337u.jpg[img]
det är mitt angryface brudar. Blir fittahorabögsur om bilden inte funkar >:


I'd hit it!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:05
nataliaaaa Tjej, 29 år

Viruset :$

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:06
user12345 Tjej, 30 år

Åh jag vill myzaaaa..... :c

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:07
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational: Tack, detsamma vavava

Naw, tack <3

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:07
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational: Tack, detsamma vavava

Naw, tack <3


Varsågod! <3

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:08
nataliaaaa Tjej, 29 år

wingdings hitta någon att mysa med då!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:09
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag ska se på "Låt den rätte komma in" ikväll? Är den bra?

(Boken äger)

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:09
user12345 Tjej, 30 år

Förresten, hur tycker folk att man ska fira årsdagar? Inget råd efterlyses, är bara nyfiken på vad människor tycker då vi hade en diskussion om det i skolan idag. Presenter, mys, laga mat, fantastiskt sex?

MJA00W: Ja, jo. Så jävla svårt att hitta män den här årstiden, bara :c

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:10
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från Rational


Jag ska se på "Låt den rätte komma in" ikväll? Är den bra?

(Boken äger)


Så sjukt bra!
Följer boken ganska bra tycker jag

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:12
IsItMedicine Tjej, 34 år

wingdings: Jag tycker man inte behöver ge varandra presenter eller så, men man kan ju göra något speciellt iallfall. Jag och min bf gick och åt finmiddag.

skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:12
skeppiluftenn Kille, 32 år

Citat från wingdings


Förresten, hur tycker folk att man ska fira årsdagar? Inget råd efterlyses, är bara nyfiken på vad människor tycker då vi hade en diskussion om det i skolan idag. Presenter, mys, laga mat, fantastiskt sex?

MJA00W: Ja, jo. Så jävla svårt att hitta män den här årstiden, bara :c


Fantastiskt sex, kanske prova något nytt.
+1 på det.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:14
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag vill någon gång fira en årsdag.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2010 kl. 19:14
Viruset Kille, 33 år

Citat från MJA00W


Viruset :$

C:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet