Tjejsnack.
Rational: Tack, detsamma vavava
Viruset :$
Åh jag vill myzaaaa..... :c
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational: Tack, detsamma vavava
Naw, tack <3
Varsågod! <3
wingdings hitta någon att mysa med då!
Jag ska se på "Låt den rätte komma in" ikväll? Är den bra?
(Boken äger)
Förresten, hur tycker folk att man ska fira årsdagar? Inget råd efterlyses, är bara nyfiken på vad människor tycker då vi hade en diskussion om det i skolan idag. Presenter, mys, laga mat, fantastiskt sex?
MJA00W: Ja, jo. Så jävla svårt att hitta män den här årstiden, bara :c
Citat från Rational
Jag ska se på "Låt den rätte komma in" ikväll? Är den bra?
(Boken äger)
Så sjukt bra!
Följer boken ganska bra tycker jag
wingdings: Jag tycker man inte behöver ge varandra presenter eller så, men man kan ju göra något speciellt iallfall. Jag och min bf gick och åt finmiddag.
Citat från wingdings
Förresten, hur tycker folk att man ska fira årsdagar? Inget råd efterlyses, är bara nyfiken på vad människor tycker då vi hade en diskussion om det i skolan idag. Presenter, mys, laga mat, fantastiskt sex?
MJA00W: Ja, jo. Så jävla svårt att hitta män den här årstiden, bara :c
Fantastiskt sex, kanske prova något nytt.
+1 på det.
Jag vill någon gång fira en årsdag.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet