Tjejsnack.
MJA00W: Jag orkar inte ha facebook>,<
Viruset, det är ju dig jag menar <33
Citat från Viruset
Citat från MJA00W
Viruset, det är ju dig jag menar <33
!
$:
:*
Åh, för första gången på väldigt lång tid har jag hittat en fin bh i storlek D.
Det bästa är att den kostade bara femtio kronor och inte 5678643 som de brukar göra.
Det näst bästa är att tuttarna sitter fast även om man har axelbandslös, många bhar brukar suga på det när man har större bröst.
JAG ÄR GLAD.
Jag tror jag har fått större bröst utan att ha gått upp i vikt. Jag är lite glad $:
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
Citat från Vesi
Mina kompisar ska ut och festa ikväll, men jag orkar inte följa med. Förstår inte. Brukar aldrig vara så här trött och nere. :(((((((
nån specifik anledning? D:
Citat från Viruset
Citat från Apelsin
Citat från Aiur
För samt efterbilder uppskattas! :D
Jobbar på det!
Härligt initiativ, min vän. Jag har för övrigt ditt brev på min anslagstavla hemma, bara så du vet.
Alla älskar mina brev, du brukar säkert be till det innan du går ock lägger dig, right?
det är mitt angryface brudar. Blir fittahorabögsur om bilden inte funkar >:
Vad liten du ser ut att vara
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet