Tjejsnack.
Citat från Viruset
Asgott med saltlakrits, choklad, sura remmar, etcetera, etcetera <3
Jag har för övrigt så gott som ingen moral.
Ost vill jag också ha.
Och pesto.
Och vitlökssalami.
åh
Jag vill tröstäta.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
Asgott med saltlakrits, choklad, sura remmar, etcetera, etcetera <3
Jag har för övrigt så gott som ingen moral.
Ost vill jag också ha.
Och pesto.
Och vitlökssalami.
åh
Jag vill tröstäta.
Du sade tidigare att du äcklades av att äta sånt. Varför vill du plötsligt göra det?
Citat från Viruset
Du sade tidigare att du äcklades av att äta sånt. Varför vill du plötsligt göra det?
För jag är på asdåligt humör hahaha.
Även ifall det fortfarande äcklar mig är smaken så jävla underbar, hahahaha.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
Du sade tidigare att du äcklades av att äta sånt. Varför vill du plötsligt göra det?
För jag är på asdåligt humör hahaha.
Även ifall det fortfarande äcklar mig är smaken så jävla underbar, hahahaha.
lol k
Och ja, det är underbart. Käkade toast i smörgåsgrill idag, skinka och ost <3
Citat från Viruset
lol k
Och ja, det är underbart. Käkade toast i smörgåsgrill idag, skinka och ost <3
Fast jag skulle typ inte förlåta mig själv om jag tryckte i mig massa sådant, så det är nog bäst att låta bli.
Ost är det jag saknar allra mest. Fyfan vad gott det är.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
lol k
Och ja, det är underbart. Käkade toast i smörgåsgrill idag, skinka och ost <3
Fast jag skulle typ inte förlåta mig själv om jag tryckte i mig massa sådant, så det är nog bäst att låta bli.
Ost är det jag saknar allra mest. Fyfan vad gott det är.
Stekt haloumiost eller mozarella med salt är så jävla gott.
Citat från Viruset
Stekt haloumiost eller mozarella med salt är så jävla gott.
Västerbottenost.
Fyfan, det är det bästa som finns för smaklökarna.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
Stekt haloumiost eller mozarella med salt är så jävla gott.
Västerbottenost.
Fyfan, det är det bästa som finns för smaklökarna.
Käkar inte annan smörgåsost än vanlig hushållost eller Billinge typ. Avskyr stark ost, är så äckligt!
Ost som man bara äter som den är, det vill säga Haloumi eller Mozarella, det är dock ohyggligt gott.
Citat från Viruset
Käkar inte annan smörgåsost än vanlig hushållost eller Billinge typ. Avskyr stark ost, är så äckligt!
Ost som man bara äter som den är, det vill säga Haloumi eller Mozarella, det är dock ohyggligt gott.
Stark ost är ju så jävla bäst.
Jag har aldrig varit så glad för Haloumi faktiskt.
Men ja, om min pojkvän svarar någon gång ska jag nog bege mig ut till City Gross och köpa massa onyttigheter.
Citat från Kalashnikov
Citat från Viruset
Käkar inte annan smörgåsost än vanlig hushållost eller Billinge typ. Avskyr stark ost, är så äckligt!
Ost som man bara äter som den är, det vill säga Haloumi eller Mozarella, det är dock ohyggligt gott.
Stark ost är ju så jävla bäst.
Jag har aldrig varit så glad för Haloumi faktiskt.
Men ja, om min pojkvän svarar någon gång ska jag nog bege mig ut till City Gross och köpa massa onyttigheter.
Fan vad nice. Jag ska nog gå ner och vara social med farsan, hans sambo och min 15-åriga lillasyster. Ha det fint.
Nu har jag köpt godis och cola, samt pratar jag med Robin. Så fint.
Åh mys >:
jag och min pöjk ligger i min säng med varsin dator. socialt par? javisst :D
Hahaha, seriöst, det är något fel med mig. Har legat i soffan med farsan och fru och lyssnat på värdelöst tråkiga "roliga" historier och skrattat mig till tårar flertalet gånger. Mängder av digistivechoklad och chips samt cola har jag tryckt i mig mellan skrattkramperna, och det kändes jävligt bra.
Älskar att ha värdelös humor ibland.
En bil med fem negers körde ut för en klippa, varför är detta synd?
De hade inga vänner.
(Robin har så jävla sjuk humor)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet