Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:00
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag lärde mig ett häftigt ord idag: Indolens.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:01
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Jag lärde mig ett häftigt ord idag: Indolens.

Hahaha, jag hatar dig lite för att du är så smart och kan ord jag aldrig hört talas om :(

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:03
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Reviendra


Vesi: snälla säg att du går ANDRA gymnasieåret åtminstone

Jadå! fast är ett år yngre än alla andra lol

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:03
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Hahaha, jag hatar dig lite för att du är så smart och kan ord jag aldrig hört talas om :([/i]

Haha, varför tror du att jag är smart?

Indolent betyder slö/lat. Ska jag kalla mina klasskamrater imorgon. Slöfockar.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:03
chevaux Tjej, 32 år

Fan vad jag är indolent idag.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:06
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Nu har jag en riktig anledning till att tröstäta, Bebo!
Ska gå och köpa godis och dylikt senare, efter maten.


Fett värt.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:06
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Hahaha, jag hatar dig lite för att du är så smart och kan ord jag aldrig hört talas om :(

Haha, varför tror du att jag är smart?

Indolent betyder slö/lat. Ska jag kalla mina klasskamrater imorgon. Slöfockar.


För att Emil sagt det och allt Emil säger om andra stämmer?! Dessutom låter det du skriver jättesmart. :(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:07
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Citat från Rational

För att Emil sagt det och allt Emil säger om andra stämmer?! Dessutom låter det du skriver jättesmart. :(


Haha, SANT att Emil alltid har rätt. ... ... Nästan.

Men tack i alla fall :)

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:09
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Citat från Rational

För att Emil sagt det och allt Emil säger om andra stämmer?! Dessutom låter det du skriver jättesmart. :(

Haha, SANT att Emil alltid har rätt. ... ... Nästan.

Men tack i alla fall :)


Skulle vilja veta vad han säger om mig nu, men det lär jag aldrig få reda på! :c

Varsågod, fast du borde väl tacka dig själv :D

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:12
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Skulle vilja veta vad han säger om mig nu, men det lär jag aldrig få reda på! :c

Varsågod, fast du borde väl tacka dig själv :D[/i]

Jag är också jävligt intresserad av vad mitt ex säger om mig nuförtiden! Men jag hoppas att han hängt sig <3

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:13
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Skulle vilja veta vad han säger om mig nu, men det lär jag aldrig få reda på! :c

Varsågod, fast du borde väl tacka dig själv :D

Jag är också jävligt intresserad av vad mitt ex säger om mig nuförtiden! Men jag hoppas att han hängt sig <3


Hahaha, ingen bra kille alltså? :c

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:15
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Hahaha, ingen bra kille alltså? :c[/i]

Nja, inte så. Fast jag var nog lite naiv också.
Han hörde av sig typ en gång per månad under ett år efter att han dumpat mig, och ville att vi skulle knulla. Typ "Åh, jag har alltid gillat dig", blabla. Två gånger gick jag på det.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:16
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Hahaha, ingen bra kille alltså? :c

Nja, inte så. Fast jag var nog lite naiv också.
Han hörde av sig typ en gång per månad under ett år efter att han dumpat mig, och ville att vi skulle knulla. Typ "Åh, jag har alltid gillat dig", blabla. Två gånger gick jag på det.


Jag skulle inte gå på det, men jag skulle gå med på det!
Det är ett helvete att vara singel ju :c

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:18
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Jag skulle inte gå på det, men jag skulle gå med på det!
Det är ett helvete att vara singel ju :c[/i]

Jo, det är ju det. Om man inte räknar med ett "förhållande" i Nederländerna så har jag varit singel i ett år. Lite jobbigt, faktiskt.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:22
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Jag skulle inte gå på det, men jag skulle gå med på det!
Det är ett helvete att vara singel ju :c

Jo, det är ju det. Om man inte räknar med ett "förhållande" i Nederländerna så har jag varit singel i ett år. Lite jobbigt, faktiskt.


Hahaha, jag vet inte om sådana förhållanden räknas men..
Förstår inte hur man klarar av att vara singel i ett år, tre månader utan sex och jag håller på att gå under! :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet