Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:14
nataliaaaa Tjej, 29 år

Hej jag hatar matte , jag är sämst på matte och jag har matteprov på fredag <333

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:18
AlexNoir Tjej, 32 år

Jag har inte matte <33333333333

MURDICO Tjej, 33 år

1 174 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:18
MURDICO Tjej, 33 år

JAG ÄR SJUK

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:34
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Karin


mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?

om man nu blir på tjocken så varar det inte länge. kroppen stöter ut det.

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:34
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från Reviendra


Citat från Karin

mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?

om man nu blir på tjocken så varar det inte länge. kroppen stöter ut det.



Man KAN bli gravid utan att det stöter ut det också!

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:35
Reviendra Tjej, 36 år

Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:35
Reviendra Tjej, 36 år

Vesi: snälla säg att du går ANDRA gymnasieåret åtminstone

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:36
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från Reviendra


Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o


Ja, fast det är inte så JÄTTESTOR chans. Men det kan hända! :)

imjustamemory Tjej, 35 år

925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:37
imjustamemory Tjej, 35 år

Citat från Reviendra


Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o

Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:37

En bekant blev på tjocken fastän hon hade p-stav.

EDIT: Eller ja, hon är på tjocken just nu.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:38
Reviendra Tjej, 36 år

Lär ju inte vara sådär jättebra att utvecklas i en kropp som det svischar omkring "fel" hormoner i :(

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:39
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från imjustamemory


Citat från Reviendra

Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o

Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.


Läskigt!
Jag som är så paranoid av mig blir ju inte direkt glad över att höra detta nej :(

imjustamemory Tjej, 35 år

925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:45
imjustamemory Tjej, 35 år

Citat från Reviendra


Citat från imjustamemory

Citat från Reviendra

Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o

Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.

Läskigt!
Jag som är så paranoid av mig blir ju inte direkt glad över att höra detta nej :(


det ä rju inte direkt vanligt, men det händer ju tyvärr.

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:54
havet Tjej, 33 år

spydde igen denna morgon och blev helt skakis i kroppen :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:55

Nu har jag en riktig anledning till att tröstäta, Bebo!
Ska gå och köpa godis och dylikt senare, efter maten.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet