Tjejsnack.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Hej jag hatar matte , jag är sämst på matte och jag har matteprov på fredag <333
AlexNoir
Tjej, 32 år
Jag har inte matte <33333333333
MURDICO
Tjej, 33 år
JAG ÄR SJUK
Reviendra
Tjej, 36 år
Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o
Reviendra
Tjej, 36 år
Vesi: snälla säg att du går ANDRA gymnasieåret åtminstone
imjustamemory
Tjej, 35 år
Citat från Reviendra
Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o
Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.
hhkktjjdnmjrui
30 år
En bekant blev på tjocken fastän hon hade p-stav.
EDIT: Eller ja, hon är på tjocken just nu.
Reviendra
Tjej, 36 år
Lär ju inte vara sådär jättebra att utvecklas i en kropp som det svischar omkring "fel" hormoner i :(
Reviendra
Tjej, 36 år
Citat från imjustamemory
Citat från Reviendra
Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o
Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.
Läskigt!
Jag som är så paranoid av mig blir ju inte direkt glad över att höra detta nej :(
imjustamemory
Tjej, 35 år
Citat från Reviendra
Citat från imjustamemory
Citat från Reviendra
Om man tar pillren regelbundet som man ska? :o
Ja det kan man,
en klasskompis syster åt p-piller och hade regelbundens mens och barnet växte inåt så hon hade inte en anning att hon va gravid förens hon skulle gå och undersöka sej. Då fick hon reda på att hon va gravis i 5 eller 6 månaden.
Läskigt!
Jag som är så paranoid av mig blir ju inte direkt glad över att höra detta nej :(
det ä rju inte direkt vanligt, men det händer ju tyvärr.
havet
Tjej, 33 år
spydde igen denna morgon och blev helt skakis i kroppen :(
hhkktjjdnmjrui
30 år
Nu har jag en riktig anledning till att tröstäta, Bebo!
Ska gå och köpa godis och dylikt senare, efter maten.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet