Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:51
chevaux Tjej, 32 år

Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:53
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Citat från Karin


mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?

Vet inte alltså. Min mamma blev på tjocken med mig fast allt det där.

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:53
yayo Tjej, 29 år

NO-prov på fredag. och jag suger.
hatar no. från och med nu.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:54
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Vesi


Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.


Matte D?!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:54
Karin Tjej, 34 år

Citat från ifloodemptylakes


Citat från Karin

mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?

Vet inte alltså. Min mamma blev på tjocken med mig fast allt det där.


damn

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:56
APOOTIE Tjej, 30 år

höll på att kräkas i flingskåpet igår </3

Bodiil Tjej, 28 år

6 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:57
Bodiil Tjej, 28 år

jag är rädd för att jag är för tjock o.O

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:02
chevaux Tjej, 32 år

Citat från bebo


Citat från Vesi

Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.

Matte D?!


ja :< mattegymnasium

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:04

Citat från Vesi


Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.


Har du i något speciellt eller är det bara allmänt? Alltså typ som geometri, tangens, etc.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:04
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Vesi


ja :< mattegymnasium

Åh, fyfan :<

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:05

Citat från Vesi


ja :< mattegymnasium

Vad är det för gymnasium och var ligger det?

(älskar matte <3)

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:08
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Citat från Vesi

Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.

Har du i något speciellt eller är det bara allmänt? Alltså typ som geometri, tangens, etc.


I matten? Trigonometri, triangelsatser, trigonometriska formler & ekvationer


Citat från Kalashnikov

Citat från Vesi

ja :< mattegymnasium

Vad är det för gymnasium och var ligger det?

(älskar matte <3)


Alltså det är inget gymnasie speciellt för matte, jag går naturvetenskaplig linje, men man kan välja mattegymnasiet typ haha
http://hts.se/teknik/ma_gy.htm <- HTS i Hässleholm

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:10

Vesi: Hajar!

Jag brukar sitta och räkna matte D och matte E på lektionerna i skolan, högstadiematte är så jävla tråkigt.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:11
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Får man hata sin mamma?
Altså...


*bokstäver i eld och annat dramatiskt pyssel*

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 18:13
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Vesi: Hajar!

Jag brukar sitta och räkna matte D och matte E på lektionerna i skolan, högstadiematte är så jävla tråkigt.


Eller hur. Upp till C var det så jävla tråkigt. Nu börjar det bli jobbigt :<
Fast har världens bästa mattelärare :D:D torsten (L)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet