Tjejsnack.
chevaux
Tjej, 32 år
Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Citat från Karin
mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?
Vet inte alltså. Min mamma blev på tjocken med mig fast allt det där.
yayo
Tjej, 29 år
NO-prov på fredag. och jag suger.
hatar no. från och med nu.
Karin
Tjej, 34 år
Citat från ifloodemptylakes
Citat från Karin
mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?
Vet inte alltså. Min mamma blev på tjocken med mig fast allt det där.
damn
APOOTIE
Tjej, 30 år
höll på att kräkas i flingskåpet igår </3
Bodiil
Tjej, 28 år
jag är rädd för att jag är för tjock o.O
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från Vesi
Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.
Har du i något speciellt eller är det bara allmänt? Alltså typ som geometri, tangens, etc.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från Vesi
ja :< mattegymnasium
Vad är det för gymnasium och var ligger det?
(älskar matte <3)
chevaux
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
Citat från Vesi
Tjejer, jag har ett matte D-prov imorgon, kemiförhör på fredag, samt en fotouppgift på en A4-sida som ska in på fredag.
Jag har absolut ingen motivation till att plugga.
Har du i något speciellt eller är det bara allmänt? Alltså typ som geometri, tangens, etc.
I matten? Trigonometri, triangelsatser, trigonometriska formler & ekvationer
Citat från Kalashnikov
Citat från Vesi
ja :< mattegymnasium
Vad är det för gymnasium och var ligger det?
(älskar matte <3)
Alltså det är inget gymnasie speciellt för matte, jag går naturvetenskaplig linje, men man kan välja mattegymnasiet typ haha
http://hts.se/teknik/ma_gy.htm <- HTS i Hässleholm
hhkktjjdnmjrui
30 år
Vesi: Hajar!
Jag brukar sitta och räkna matte D och matte E på lektionerna i skolan, högstadiematte är så jävla tråkigt.
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Får man hata sin mamma?
Altså...
*bokstäver i eld och annat dramatiskt pyssel*
chevaux
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
Vesi: Hajar!
Jag brukar sitta och räkna matte D och matte E på lektionerna i skolan, högstadiematte är så jävla tråkigt.
Eller hur. Upp till C var det så jävla tråkigt. Nu börjar det bli jobbigt :<
Fast har världens bästa mattelärare :D:D torsten (L)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet