Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 16:30
Crooked Tjej, 29 år

TOTORO:
Du ser ut som Liz i My life as Liz.^^
(just so U know)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 16:39
nataliaaaa Tjej, 29 år

TOTORO du ser bra ut :D

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 16:48
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag är hungrig men jag vet att jag kommer ha dåligt samvete om jag äter... Fifan vad jobbigt.

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 16:52
Crooked Tjej, 29 år

Citat från TOTORO


Citat från Vanillastrooke

TOTORO:
Du ser ut som Liz i My life as Liz.^^
(just so U know)

aha :( är det negativt?



Nee, hon är väldigt fin.:3

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:41
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från TOTORO


Citat från MJA00W

Jag är hungrig men jag vet att jag kommer ha dåligt samvete om jag äter... Fifan vad jobbigt.

why?


Måste gå ner 3 kg!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:41

Jag är så jävla hungrig.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:42
chevaux Tjej, 32 år

Jag är också hungrig. Har en godispåse i väskan. Jag lyckas motstå frestelsen.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:43

Vi har inget bröd hemma.
Döda mig.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:43
bebo_ Tjej, 33 år

Nu har jag köpt Magnum Hazelnut-grej och b&j. Ska tröstäta genom hela kvällen och se min kropp svälla till Godzilla_mode.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:44

Citat från bebo


Nu har jag köpt Magnum Hazelnut-grej och b&j. Ska tröstäta genom hela kvällen och se min kropp svälla till Godzilla_mode.

Varför tröstäta?

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:45
Karin Tjej, 34 år

mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:46
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Varför tröstäta?

Haha jag vet inte, att det går käpprätt utför med allting. Terapin gick skit idag, jag var bara arg.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:48

Jag vill också tröstäta. Varför jag ska vet jag inte riktigt, kan säkert komma på någon bra anledning.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:49
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Jag vill också tröstäta. Varför jag ska vet jag inte riktigt, kan säkert komma på någon bra anledning.

Ja. Tänkte skylla på dåligt väder men det går inte. SD då? Eller att studiebidraget är för lågt för att ha råd med allting och kunna röka samtidigt.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 17:51

Jag skyller nog på att jag är utsliten, för det är jag ju.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet