Tjejsnack.
TOTORO:
Du ser ut som Liz i My life as Liz.^^
(just so U know)
TOTORO du ser bra ut :D
Jag är hungrig men jag vet att jag kommer ha dåligt samvete om jag äter... Fifan vad jobbigt.
Citat från TOTORO
Citat från Vanillastrooke
TOTORO:
Du ser ut som Liz i My life as Liz.^^
(just so U know)
aha :( är det negativt?
Nee, hon är väldigt fin.:3
Citat från TOTORO
Citat från MJA00W
Jag är hungrig men jag vet att jag kommer ha dåligt samvete om jag äter... Fifan vad jobbigt.
why?
Måste gå ner 3 kg!
Jag är så jävla hungrig.
Jag är också hungrig. Har en godispåse i väskan. Jag lyckas motstå frestelsen.
Vi har inget bröd hemma.
Döda mig.
Nu har jag köpt Magnum Hazelnut-grej och b&j. Ska tröstäta genom hela kvällen och se min kropp svälla till Godzilla_mode.
Citat från bebo
Nu har jag köpt Magnum Hazelnut-grej och b&j. Ska tröstäta genom hela kvällen och se min kropp svälla till Godzilla_mode.
Varför tröstäta?
mmm hei flickor, kan man vara på tjocken fastän man käkar ppiller och mensar som man ska?
Citat från Kalashnikov
Varför tröstäta?
Haha jag vet inte, att det går käpprätt utför med allting. Terapin gick skit idag, jag var bara arg.
Jag vill också tröstäta. Varför jag ska vet jag inte riktigt, kan säkert komma på någon bra anledning.
Citat från Kalashnikov
Jag vill också tröstäta. Varför jag ska vet jag inte riktigt, kan säkert komma på någon bra anledning.
Ja. Tänkte skylla på dåligt väder men det går inte. SD då? Eller att studiebidraget är för lågt för att ha råd med allting och kunna röka samtidigt.
Jag skyller nog på att jag är utsliten, för det är jag ju.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet