Tjejsnack.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Hahaha, jag vet inte om sådana förhållanden räknas men..
Förstår inte hur man klarar av att vara singel i ett år, tre månader utan sex och jag håller på att gå under! :c[/i]
Nej. jag tycker inte att de räknas, faktiskt.
Jag klarar inte av ett år som singel, så jag har sex ändå!
chevaux
Tjej, 32 år
Jag har varit singel i typ en månad, men hunnit vara på g med två stycken :((
känner mig dålig.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
Hahaha, jag vet inte om sådana förhållanden räknas men..
Förstår inte hur man klarar av att vara singel i ett år, tre månader utan sex och jag håller på att gå under! :c
Nej. jag tycker inte att de räknas, faktiskt.
Jag klarar inte av ett år som singel, så jag har sex ändå!
Så kan man också göra! Men inte jag, ännu :c
hhkktjjdnmjrui
30 år
Jag hade inte sex mellan november -09 och augusti -10. Rätt jobbigt.
Sedan när jag väl blev kär så var det typ 5 stycken som helst plötsligt var aspepp på att ligga mig.
Kunde de inte sagt till tidigare liksom? :(
Fast jag är asnöjd med min pojke nu. Fniss.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Så kan man också göra! Men inte jag, ännu :c[/i]
Näe... Jag gillar't inte direkt. Men jag har hållt mig på mattan några månader nu.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag känner att jag är några centimeter från hatiska tårar för tillfället.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från Rational
Jag känner att jag är några centimeter från hatiska tårar för tillfället.
Varför?
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Kalashnikov
Varför?[/i]
Jag är så arg på alla jävla skal som folk gömmer sig bakom.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational: åhå du är inte ensam
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational: åhå du är inte ensam
Om vad?
Om att vara arg på alla jävla skal som folk gömmer sig bakom.
INDIANEN
Kille, 34 år
Mina bröst får konstiga prickar på sig om jag använder bh för länge... Varför det? ):
Emmaandrea
Tjej, 31 år
Citat från rubin
härligt med manliga gynekologer.
underbart
haha ohja, speciellt om dom är snygga[/i]
fyfan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet