Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:23
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Hahaha, jag vet inte om sådana förhållanden räknas men..
Förstår inte hur man klarar av att vara singel i ett år, tre månader utan sex och jag håller på att gå under! :c[/i]

Nej. jag tycker inte att de räknas, faktiskt.
Jag klarar inte av ett år som singel, så jag har sex ändå!

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:24
chevaux Tjej, 32 år

Jag har varit singel i typ en månad, men hunnit vara på g med två stycken :((
känner mig dålig.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:26
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Hahaha, jag vet inte om sådana förhållanden räknas men..
Förstår inte hur man klarar av att vara singel i ett år, tre månader utan sex och jag håller på att gå under! :c

Nej. jag tycker inte att de räknas, faktiskt.
Jag klarar inte av ett år som singel, så jag har sex ändå!


Så kan man också göra! Men inte jag, ännu :c

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:26

Jag hade inte sex mellan november -09 och augusti -10. Rätt jobbigt.
Sedan när jag väl blev kär så var det typ 5 stycken som helst plötsligt var aspepp på att ligga mig.
Kunde de inte sagt till tidigare liksom? :(
Fast jag är asnöjd med min pojke nu. Fniss.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:28
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Så kan man också göra! Men inte jag, ännu :c[/i]

Näe... Jag gillar't inte direkt. Men jag har hållt mig på mattan några månader nu.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:52
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag känner att jag är några centimeter från hatiska tårar för tillfället.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:55

Citat från Rational


Jag känner att jag är några centimeter från hatiska tårar för tillfället.

Varför?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 19:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Varför?[/i]

Jag är så arg på alla jävla skal som folk gömmer sig bakom.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:00
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: åhå du är inte ensam

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:01
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational: åhå du är inte ensam

Om vad?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:02
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational: åhå du är inte ensam

Om vad?


Om att vara arg på alla jävla skal som folk gömmer sig bakom.

Emmaandrea Tjej, 31 år

4 968 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:03
Emmaandrea Tjej, 31 år

Citat från rubin


härligt med manliga gynekologer.

underbart

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:05
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Om att vara arg på alla jävla skal som folk gömmer sig bakom.[/i]

De klamrar sig fast vid andra som äckliga jävla parasitdjur. Kan aldrig klara sig själva. Oc för att få det de vill ha måste de gömma sig.

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:06
INDIANEN Kille, 34 år

Mina bröst får konstiga prickar på sig om jag använder bh för länge... Varför det? ):

Emmaandrea Tjej, 31 år

4 968 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:07
Emmaandrea Tjej, 31 år

Citat från rubin


härligt med manliga gynekologer.

underbart

haha ohja, speciellt om dom är snygga[/i]

fyfan


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet