Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Lominsa 32 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2014 kl. 15:32
Lominsa 32 år

lol get fucking rekt, SD har ingen makt i svensk politik längre lol

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2014 kl. 18:22
u_suck_tbh 34 år

Citat från CROWDCTRL:


lol get fucking rekt, SD har ingen makt i svensk politik längre lol


"herr talman säger vi i sverige"

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2014 kl. 20:20
Liffan Kille, 35 år

Undrar hur de originella socialdemokraterna som skydde Alliansen tycker om att nu vara de facto SocialModerater.

Lominsa 32 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2014 kl. 21:02
Lominsa 32 år



Dessa figurer har inte uteslutits ur SD - trots deras så kallade "nolltolerans". lol

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 04:30
beatyourkids Kille, 38 år

jajaja, granska hororna som styr sverige istället. just nu finns det inte ett enda parti i riksdagen som är vettigt nånstans.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 05:22
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från beatyourkids:


jajaja, granska hororna som styr sverige istället. just nu finns det inte ett enda parti i riksdagen som är vettigt nånstans.

Tråden heter "Sverigedemokraterna", inte "Riksdagen" eller "Ahmen de andra partierna råååh?!"

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 10:44
u_suck_tbh 34 år

Citat från beatyourkids:


jajaja, granska hororna som styr sverige istället. just nu finns det inte ett enda parti i riksdagen som är vettigt nånstans.

You're a real loose cornerstone mistah
Du flyttar dig lite grann hela tiden

Flygplan Kille, 32 år

5 899 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 12:11
Flygplan Kille, 32 år

Varför skulle "DE ANDRA PARTIERNA DÅ???" vara ett okej försvar mot all skit SD-folk gör? Om en Miljöpartist skulle heja på våldtäktshot är det såklart illa, men det skulle inte ändra det faktum att en SD-politiker gjort samma sak. Två dåliga grejer tar inte direkt ut varandra och blir noll.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 17:45
beatyourkids Kille, 38 år

Haha, men om hela SD knullar barn så kanske dom ändå kan styra ett land bättre än de partierna som nyss har tappat hela demokratin, som ett nyfött barn, i asfalten. Head first.

Vafan är meningen med att rösta när dom ändå gör som dom vill?

SKULLE det bli nyval nu ändå efter att Mr Löfvén ändrat sig 4 gånger så kommer ju sossarna gå i botten och SD växa ännu mer.

Dom liksom pustar ut att "pjuuh, nu slipper vi se SD växa i nyvalet i år, nu kan vi försöka regera med en helt fuckad budget i 4 år. Det kommer bli skitbra."

Sen om 4 år står man där med politiker som inte vet vad dom gör och ett SD som kommer dra upp emot 20%. Men det är ju inget Löfvén o gänget bryr sig om nu. Nu ser alla partierna framåt mot att försöka styra landet.


Näe, tacka vet jag Håkan Juholt. Han visste iallafall att han skulle säga upp sig när han gjort fel.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 17:48
beatyourkids Kille, 38 år

Partiernas sätt att försöka stoppa SD, d.v.s. tysta debatten om invandringen och tysta det demokratiska valet deras väljare har har gått så pass överstyr att dom själva tappar sina väljare.

Vill man sätta stopp för SD så finns det betydligt bättre sätt.

Man försöker leka bästa landet i Europa genom sin fantasifulla solidaritet men istället skrattar de andra länderna åt oss när man motverkar demokratin och "försöker" styra ett land.

Sattoh 33 år

3 048 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 19:45
Sattoh 33 år

"Haha, men om hela SD knullar barn så kanske dom ändå kan styra ett land bättre än de partierna som nyss har tappat hela demokratin, som ett nyfött barn, i asfalten. Head first. "

vadfan hände nu

Misar 31 år

124 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 20:32
Misar 31 år

Skulle inte förvåna mig om dem knullar barn, speciellt deras egna. :--P

Men om man skall vara lite seriös nu då.
Livet är inte lätt deal with it.
Also gråt mer.

Tror även att om dem jävla tomtarna skulle styra landet så skulle det fan inte bli bättre.

Hexplanta 34 år

755 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 20:45
Hexplanta 34 år

någon som vill kramas

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 21:03
TopicPlease Kille, 38 år

Fick en inbjudan till detta haha:



De flesta jag har sett som varit emot överenskommelsen på FB har varit SDare så...

SpiZeak Kille, 29 år

299 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2014 kl. 21:04
SpiZeak Kille, 29 år

Citat från Avada:


Och SD står ju verkligen för demokrati, de slängde ut den genom fönstret med mening

Hur?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet