Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:00
firefliez Kille, 34 år

Citat från Pansartax


Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..

dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:01
Ninefootsubway Kille, 31 år

Don't get me started on our neighbors...

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:01
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från firefliez


Citat från Pansartax

Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..

dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv



Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:03
firefliez Kille, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från firefliez

Citat från Pansartax

Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..

dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv


Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.


So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:03
Ninefootsubway Kille, 31 år

Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:06
firefliez Kille, 34 år

Citat från Ninefootsubway


Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.

nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:06
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från firefliez


Citat från Akterskytt

Citat från firefliez

Citat från Pansartax

Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..

dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv


Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.

So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit



jo, fast SD är främst emot islam.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:06
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från firefliez


Citat från Ninefootsubway

Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.

nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3



Kan man få iaf.

Cykelpedal Kille, 34 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:07
Cykelpedal Kille, 34 år

Citat från firefliez


Citat från Ninefootsubway

Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.

nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3


Moget att utnyttja invandrare. Om alla kommer hit får ju de andra länderna ingen kebab, egoist.

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:08
firefliez Kille, 34 år

Citat från Cykelpedal


Citat från firefliez

Citat från Ninefootsubway

Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.

nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3

Moget att utnyttja invandrare. Om alla kommer hit får ju de andra länderna ingen kebab, egoist.


Alla kommer inte hit vilket är uppenbart

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:08
firefliez Kille, 34 år



Kan man få iaf.[/i]

nej :(

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:09
Ninefootsubway Kille, 31 år

Lär dig att laga din egen jävla kebab så alla araber kan hålla sig borta.

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:09
firefliez Kille, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från firefliez

Citat från Akterskytt

Citat från firefliez

Citat från Pansartax

Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..

dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv


Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.

So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit


jo, fast SD är främst emot islam.


Ja precis, det är det som är felet, dom går emot en folkgrupp. Invandrare som invandrare. vem bryr sig om deras religion

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:09
Pansartax Kille, 33 år

SD är ju, som sagt, emot och kämpar emot "islamiseringen" av Sverige. De vill ju att kristendomen ska ha mer makt och inflytande, bland annat.

firefliez Kille, 34 år

1 423 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 02:10
firefliez Kille, 34 år

Citat från Ninefootsubway


Lär dig att laga din egen jävla kebab så alla araber kan hålla sig borta.

du är rolig


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet