Sverigedemokraterna
Ninefootsubway
Kille, 31 år
Don't get me started on our neighbors...
Akterskytt
Kille, 34 år
Citat från firefliez
Citat från Pansartax
Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..
dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv
Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.
firefliez
Kille, 34 år
Citat från Akterskytt
Citat från firefliez
Citat från Pansartax
Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..
dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv
Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.
So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit
Ninefootsubway
Kille, 31 år
Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.
firefliez
Kille, 34 år
Citat från Ninefootsubway
Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.
nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3
Akterskytt
Kille, 34 år
Citat från firefliez
Citat från Akterskytt
Citat från firefliez
Citat från Pansartax
Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..
dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv
Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.
So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit
jo, fast SD är främst emot islam.
Akterskytt
Kille, 34 år
Citat från firefliez
Citat från Ninefootsubway
Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.
nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3
Kan man få iaf.
Cykelpedal
Kille, 34 år
Citat från firefliez
Citat från Ninefootsubway
Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.
nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3
Moget att utnyttja invandrare. Om alla kommer hit får ju de andra länderna ingen kebab, egoist.
firefliez
Kille, 34 år
Citat från Cykelpedal
Citat från firefliez
Citat från Ninefootsubway
Men, jävla norskar kan hålla sig på sin sida av gränsen. Araber kan också göra detsamma.
nej jag vill ha mina invandrare, jag vill ha min kebab <3
Moget att utnyttja invandrare. Om alla kommer hit får ju de andra länderna ingen kebab, egoist.
Alla kommer inte hit vilket är uppenbart
Ninefootsubway
Kille, 31 år
Lär dig att laga din egen jävla kebab så alla araber kan hålla sig borta.
firefliez
Kille, 34 år
Citat från Akterskytt
Citat från firefliez
Citat från Akterskytt
Citat från firefliez
Citat från Pansartax
Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..
dom tar tag i den på fel sätt. Det dom inte gillar är muslimer osv. Det är dom som är fel för dom, för dom klagar dä inte på norskar osv
Kultur och religion skiljer sig rätt grovt mellan mellanöstern och norge.
So, dom är fortfarande invandrare om dom flyttar hit
jo, fast SD är främst emot islam.
Ja precis, det är det som är felet, dom går emot en folkgrupp. Invandrare som invandrare. vem bryr sig om deras religion
Pansartax
Kille, 33 år
SD är ju, som sagt, emot och kämpar emot "islamiseringen" av Sverige. De vill ju att kristendomen ska ha mer makt och inflytande, bland annat.
firefliez
Kille, 34 år
Citat från Ninefootsubway
Lär dig att laga din egen jävla kebab så alla araber kan hålla sig borta.
du är rolig
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet