Sverigedemokraterna
Akterskytt: Fick en länk här som du bör kolla in; http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=1604502
Jag är inget troll.
Men, jag är däremot en realist, faktum att du jämför Libyen eller egypten med Sverige är dumt.
Citat från mRosquist
Akterskytt: Fick en länk här som du bör kolla in; http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=1604502
" Längre fängelsestraff fungerar inte för att bekämpa brottsligheten. "
Vi snackar om att skjuta brottslingar i huvudet. Inte att få dem leva i ett fint hem i några månader/år.
Citat från Ninefootsubway
Jag är inget troll.
Men, jag är däremot en realist, faktum att du jämför Libyen eller egypten med Sverige är dumt.
Jaså? And why?
Jag har redan förklarat varför jag inte är ett troll, så jag ska inte göra det igen och jag antar att du menar det andra jag skrev.
Libyen/Egypten är inte on par när det kommer till standards eller bakgrund eller ens miljö när det kommer till sverige. Relativt civiliserade länder, men fanheller on par med Sverige.
Citat från Ninefootsubway
Jag har redan förklarat varför jag inte är ett troll, så jag ska inte göra det igen och jag antar att du menar det andra jag skrev.
Libyen/Egypten är inte on par när det kommer till standards eller bakgrund eller ens miljö när det kommer till sverige. Relativt civiliserade länder, men fanheller on par med Sverige.
Jag tror att vi är mer lika än vad man tror, framförallt i det scenario jag talade om.
Elaborate.
Citat från r0f1c0p73r
Vi förstår, du gillar att posta den bilden i olika trådar.
Du är cool.
Citat från Ninefootsubway
Elaborate.
Skulle ditt förlag tas i bruk skulle det blir revolution, more or less.
Citat från mRosquist
Citat från Ninefootsubway
Elaborate.
Skulle ditt förlag tas i bruk skulle det blir revolution, more or less.
Revolutionen kanske skulle bli något bra i slutändan!
Om man ska se det positiva i hans förslag, haha.
Jag skulle väldigt gärna ha revolution i Sverige kan jag säga.
förstår inte varför dom finns. Dom gillar inte invandring därav tror jag att dom inte gillar utlänningar, då hoppas jag att dom bara äter svenne mat och aldrig åker utomlands.
Citat från firefliez
förstår inte varför dom finns. Dom gillar inte invandring därav tror jag att dom inte gillar utlänningar, då hoppas jag att dom bara äter svenne mat och aldrig åker utomlands.
Deeeerp kebabargumentet
Tycker det är bra att ett parti vågar ta i invandringsfrågan. Dock så lämnar väl SD's andra åsikter en del att önska..
Citat från Akterskytt
Citat från firefliez
förstår inte varför dom finns. Dom gillar inte invandring därav tror jag att dom inte gillar utlänningar, då hoppas jag att dom bara äter svenne mat och aldrig åker utomlands.
Deeeerp kebabargumentet
men så rätt iallafall, om dom inte kan leva med andra människor som har annan kultur osv. varför ska dom äta deras mat? Och då är det bara dumt av dom att åka utomlands.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet