Sverigedemokraterna
Citat från mRosquist
Citat från Akterskytt
Det är skillnad i miljö om du jämför svensk och amerikansk kriminalitet, herre gud.
DEt beror på vilken form av kriminalitet du talar om, att "arbeta" inom grov organiserad brottslighet är väl lika farligt här som i USA, more or less.
Hur ofta läser du om någon som fått skallen avskjuten i svenska dagsblaskor? Svenskt kriminalitet är ingenting jämfört med amerikansk.
Citat från Ninefootsubway
Jag frågade. Tror du det eller inte?
Nej det tror jag inte, jag tror tvärtom att det hade blivit väldigt mycket våldsamma protester a'la frankrike 1789. Kaos, inte fred.
Citat från Akterskytt
Citat från mRosquist
Citat från Akterskytt
Det är skillnad i miljö om du jämför svensk och amerikansk kriminalitet, herre gud.
DEt beror på vilken form av kriminalitet du talar om, att "arbeta" inom grov organiserad brottslighet är väl lika farligt här som i USA, more or less.
Hur ofta läser du om någon som fått skallen avskjuten i svenska dagsblaskor? Svenskt kriminalitet är ingenting jämfört med amerikansk.
Det tror jag somsagt beror på vilken kriminell grupp vi pratar om.
Men har du något somhelst intresse i ämnet så skumma lite bland länkarna jag gav dig.
Sigh. Så du menar om 50 pers dog över natten, pga snuten skulle ha fullmakt att skjuta dem, det skulle stå i tidningarna till en början och sedan skulle det spridas; Åker du dit så blir du fanimej dödat på en av dem mest brutalaste visen i det civiliserade samhället.
It's a fucking nobrainer.
Citat från Ninefootsubway
Sigh. Så du menar om 50 pers dog över natten, pga snuten skulle ha fullmakt att skjuta dem, det skulle stå i tidningarna till en början och sedan skulle det spridas; Åker du dit så blir du fanimej dödat på en av dem mest brutalaste visen i det civiliserade samhället.
It's a fucking nobrainer.
Somsagt, det hade nog bara lett till våldsamma protester, inte fredlighet.
Jag gillar hur du försöker trycka ihop "dödsstraff" och "civiliserat"
Men då skjuter man rätt in i folkmassan tills hundra pers har ramlat ur och dem skingras. Nobody wants to die for an unworthy cause.
Btw, på den tiden hade man inte automat vapen eller maskingevär.
Citat från Ninefootsubway
Men då skjuter man rätt in i folkmassan tills hundra pers har ramlat ur och dem skingras. Nobody wants to die for an unworthy cause.
It wouldnt be an unworthy cause. Du skulle aldrig få det systemet allmänt accepterat.
Citat från Ninefootsubway
Btw, på den tiden hade man inte automat vapen eller maskingevär.
Nej, men det har man i bla Egypten och Libyen. Just sayin'
Snubben är uppenbart ett troll, haha
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet