Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:56
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från mRosquist


Citat från Akterskytt

Det är skillnad i miljö om du jämför svensk och amerikansk kriminalitet, herre gud.

DEt beror på vilken form av kriminalitet du talar om, att "arbeta" inom grov organiserad brottslighet är väl lika farligt här som i USA, more or less.



Hur ofta läser du om någon som fått skallen avskjuten i svenska dagsblaskor? Svenskt kriminalitet är ingenting jämfört med amerikansk.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:56
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Jag frågade. Tror du det eller inte?

Nej det tror jag inte, jag tror tvärtom att det hade blivit väldigt mycket våldsamma protester a'la frankrike 1789. Kaos, inte fred.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:57
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Akterskytt


Citat från mRosquist

Citat från Akterskytt

Det är skillnad i miljö om du jämför svensk och amerikansk kriminalitet, herre gud.

DEt beror på vilken form av kriminalitet du talar om, att "arbeta" inom grov organiserad brottslighet är väl lika farligt här som i USA, more or less.


Hur ofta läser du om någon som fått skallen avskjuten i svenska dagsblaskor? Svenskt kriminalitet är ingenting jämfört med amerikansk.


Det tror jag somsagt beror på vilken kriminell grupp vi pratar om.

Men har du något somhelst intresse i ämnet så skumma lite bland länkarna jag gav dig.

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:00
Ninefootsubway Kille, 31 år

Sigh. Så du menar om 50 pers dog över natten, pga snuten skulle ha fullmakt att skjuta dem, det skulle stå i tidningarna till en början och sedan skulle det spridas; Åker du dit så blir du fanimej dödat på en av dem mest brutalaste visen i det civiliserade samhället.

It's a fucking nobrainer.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:01
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Sigh. Så du menar om 50 pers dog över natten, pga snuten skulle ha fullmakt att skjuta dem, det skulle stå i tidningarna till en början och sedan skulle det spridas; Åker du dit så blir du fanimej dödat på en av dem mest brutalaste visen i det civiliserade samhället.

It's a fucking nobrainer.


Somsagt, det hade nog bara lett till våldsamma protester, inte fredlighet.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:02
Sharon Tjej, 34 år

Jag gillar hur du försöker trycka ihop "dödsstraff" och "civiliserat"

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:03
Ninefootsubway Kille, 31 år

Men då skjuter man rätt in i folkmassan tills hundra pers har ramlat ur och dem skingras. Nobody wants to die for an unworthy cause.

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:04
Ninefootsubway Kille, 31 år

Btw, på den tiden hade man inte automat vapen eller maskingevär.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:04
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Men då skjuter man rätt in i folkmassan tills hundra pers har ramlat ur och dem skingras. Nobody wants to die for an unworthy cause.

It wouldnt be an unworthy cause. Du skulle aldrig få det systemet allmänt accepterat.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:04
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Btw, på den tiden hade man inte automat vapen eller maskingevär.

Nej, men det har man i bla Egypten och Libyen. Just sayin'

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:06
TheOskar Kille, 32 år

Snubben är uppenbart ett troll, haha

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:06
Rosquist Kille, 33 år

Citat från TheOskar


Snubben är uppenbart ett troll, haha

God I hope so.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:06
Sharon Tjej, 34 år

Citat från TheOskar


Snubben är uppenbart ett troll, haha

Eller ett stort fan av GTA.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:07
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Tate


Citat från TheOskar

Snubben är uppenbart ett troll, haha

Eller ett stort fan av GTA.


+1337

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 01:08
TheOskar Kille, 32 år

Citat från Tate


Eller ett stort fan av GTA.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet