Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:05
HERPES Kille, 31 år

Citat från NatalieFFS


Comalive said it. I guess. Behöver inte säga nånting. Alla vet ju allting redan!
Alla vet allting om mig och enda anledningen till varför man röstar på SD är ju för att man är rasist -__-'

lol. orkar inte. slutar bevaka denna skittråd. Alla är så fåniga och fördomsfulla. hej då.


ingen som säger emot ens.
Och någonsin hört talas om sarkasm?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:05
Rosquist Kille, 33 år

Citat från NatalieFFS


Comalive said it. I guess. Behöver inte säga nånting. Alla vet ju allting redan!
Alla vet allting om mig och enda anledningen till varför man röstar på SD är ju för att man är rasist -__-'

lol. orkar inte. slutar bevaka denna skittråd. Alla är så fåniga och fördomsfulla. hej då.


I lol'd du är den enda som har hetsat. Snacka om parodi på paranoia.

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:06
Ninefootsubway Kille, 31 år

Jag anser inte att något parti i sverige är vettigt, men SD är dem godaste bland de ondaste, de inser vad som är nödvändigt för tillfället, även om de har ganska konstiga åsikter om annat fast en sak är klar; Vi har ont om pengar. Vi har hög arbetslöshet, vi kan inte ta in alla som skriker 'flykting'.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från NatalieFFS


För folket på ec respekterar inte att alla är olika och tycker olika.

En SD:are som gnäller över att man borde respektera att alla är olika.

I lol'd.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:06
Tour Kille, 38 år

Citat från NatalieFFS


Comalive said it. I guess. Behöver inte säga nånting. Alla vet ju allting redan!
Alla vet allting om mig och enda anledningen till varför man röstar på SD är ju för att man är rasist -__-'

lol. orkar inte. slutar bevaka denna skittråd. Alla är så fåniga och fördomsfulla. hej då.



okej okej, så med andra ord så har du röstat på SD av samma anledning som alla andra, good game.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Ninefootsubway


Jag anser inte att något parti i sverige är vettigt, men SD är dem godaste bland de ondaste, de inser vad som är nödvändigt för tillfället, även om de har ganska konstiga åsikter om annat fast en sak är klar; Vi har ont om pengar. Vi har hög arbetslöshet, vi kan inte ta in alla som skriker 'flykting'.

Ont om pengar och arbetslöshet? Haha, jag hoppas du inser att vi är ett av länderna som har klarat sig bäst under finanskrisen. Många pekar nu till oss som ett bra exempel.

Men nej fan, vi gör som USA. Börja sparka ut invandrare och privatisera allt.

HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:09
HERPES Kille, 31 år

HAHAHA, VAD I HELVETE
Man blockar tydligen folk för man tror de har något emot deras åsikter, även om man inte ens kommenterat det <3

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:10
Ninefootsubway Kille, 31 år

Vet du vad passiv fientlighet är?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:29
DumFan Kille, 35 år

Om meffan någonsin kommer hitta en tjej. Kan de där då vara hon?

I teorin alltså. Att den grabben skulle hitta något finner jag personligen inte vidare troligt.

420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:40
420Bitchez Kille, 36 år

Citat från DumFan


Om meffan någonsin kommer hitta en tjej. Kan de där då vara hon?

I teorin alltså. Att den grabben skulle hitta något finner jag personligen inte vidare troligt.


golddigger? ;)

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:42
DumFan Kille, 35 år

It can't be. But it must be!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:43
Sharon Tjej, 34 år

Citat från NatalieFFS


Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.


Jag antar att du tänker på svenska brottslingar, för utländska ska ju UT!

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:51
Ninefootsubway Kille, 31 år

Citat från Tate


Citat från NatalieFFS

Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.

Jag antar att du tänker på svenska brottslingar, för utländska ska ju UT!


Varför ska jag ( I framtiden eller hypotetiskt sett ) betala för att någon jävel har bestämt sig att bryta mot lagen. Jag anser att vi ska ta livet utav alla som gör grova brott, synd att fysiska straff är olagliga, skulle man förlora handen för stöld så skulle vi ha fan så mycket mindre tjuvar, t.ex.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:54
Tour Kille, 38 år

Citat från Ninefootsubway


Citat från Tate

Citat från NatalieFFS

Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.

Jag antar att du tänker på svenska brottslingar, för utländska ska ju UT!

Varför ska jag ( I framtiden eller hypotetiskt sett ) betala för att någon jävel har bestämt sig att bryta mot lagen. Jag anser att vi ska ta livet utav alla som gör grova brott, synd att fysiska straff är olagliga, skulle man förlora handen för stöld så skulle vi ha fan så mycket mindre tjuvar, t.ex.



trodde det var såna lagar som liknar sharialagar ni tyckte var barbariska och inte skulle få ta över sverige för vi hade en civiliserad kultur and so on

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Ninefootsubway


Varför ska jag ( I framtiden eller hypotetiskt sett ) betala för att någon jävel har bestämt sig att bryta mot lagen. Jag anser att vi ska ta livet utav alla som gör grova brott, synd att fysiska straff är olagliga, skulle man förlora handen för stöld så skulle vi ha fan så mycket mindre tjuvar, t.ex.

Förutom att dödstraff, tro det eller ej, rent generellt kostar mer än en livstid i fängelse. Detta på grund av att den rättsliga processen tar längre tid och mer resurser, då man måste vara extra säker på att den misstänkta verkligen har begått brottet. Sen kostar sjävla avrättningen en del också, om man inte bara sätter en kula i pannan på brottslingen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet