Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 22:27
Guldlock Tjej, 34 år

Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 22:55
DumFan Kille, 35 år

Citat från NatalieFFS


Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.


N00b.

Nä, men vad gör dom som är så bra?

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 22:58
Guldlock Tjej, 34 år

Citat från DumFan


Citat från NatalieFFS

Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.

N00b.

Nä, men vad gör dom som är så bra?


jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 22:59
Rosquist Kille, 33 år

Citat från NatalieFFS


jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.


Jag är intresserad, varför tycker du att de är bra?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:00
Tour Kille, 38 år

jag är också intresserad, tell us.

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:00
BMTHEROIN Kille, 36 år

lol rasist stick noob

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:01
Guldlock Tjej, 34 år

Citat från mRosquist


Citat från NatalieFFS

jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.

Jag är intresserad, varför tycker du att de är bra?


en är intresserad. Tänker inte ta det här i forumet.
För folket på ec respekterar inte att alla är olika och tycker olika.
Därför vågar man knappt skriva nånting, men nu gjorde jag det. Och direkt började folk hetsa.

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:01
Guldlock Tjej, 34 år

Dåså. Ja, jag är rasist.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:02
DumFan Kille, 35 år

Citat från NatalieFFS


jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.[/i]

Herregud. Ta inte varje ord som skrivs så dunderseriöst. Majoriteten på den här sidan vill inte sätta SD:ares huvud på polar, så du behöver inte sticka taggarna rakt ut så fort någon ställer en fråga om dina åsikter i forumet.

Jag är intresserad, så snälla, berätta.

Jag förstår inte heller var ja hetsade, men skitsamma.

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:03
Guldlock Tjej, 34 år

jag är ju rasist.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:03
DumFan Kille, 35 år

Citat från NatalieFFS


Dåså. Ja, jag är rasist.

Såja. Varför dårå?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:03
Tour Kille, 38 år

han hetsade inte, han skrev:

"N00b.

Nä, men vad gör dom som är så bra?"

där Nä syftar på att han skämtade. ingen hetsade, skriv du vad du vill, jag vill gärna höra vad det är du tycker är bra med SD.

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:04
BMTHEROIN Kille, 36 år

SD är bra, men jag tänker inte berätta varför! ololol
För att folk är elaka på forumet. :(
Get a grip.

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:04
Guldlock Tjej, 34 år

Comalive said it. I guess. Behöver inte säga nånting. Alla vet ju allting redan!
Alla vet allting om mig och enda anledningen till varför man röstar på SD är ju för att man är rasist -__-'

lol. orkar inte. slutar bevaka denna skittråd. Alla är så fåniga och fördomsfulla. hej då.

HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 23:04
HERPES Kille, 31 år

Citat från Comalive


SD är bra, men jag tänker inte berätta varför! ololol
För att folk är elaka på forumet. :(
Get a grip.


<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet