Sverigedemokraterna
Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.
Citat från NatalieFFS
Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.
N00b.
Nä, men vad gör dom som är så bra?
Citat från DumFan
Citat från NatalieFFS
Fattar inte vad dödstraff ger egentligen. Då kommer ju brottslingarna undan. Låt dom sitta å ruttna i fängelset istället.
anywho, så tycker jag att SD är ett bra parti. Jag röstade på dom i det senaste valet. Och det står jag för.
N00b.
Nä, men vad gör dom som är så bra?
jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.
Citat från NatalieFFS
jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.
Jag är intresserad, varför tycker du att de är bra?
jag är också intresserad, tell us.
lol rasist stick noob
Citat från mRosquist
Citat från NatalieFFS
jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.
Jag är intresserad, varför tycker du att de är bra?
en är intresserad. Tänker inte ta det här i forumet.
För folket på ec respekterar inte att alla är olika och tycker olika.
Därför vågar man knappt skriva nånting, men nu gjorde jag det. Och direkt började folk hetsa.
Dåså. Ja, jag är rasist.
Citat från NatalieFFS
jag respekterar andras åsikter, jag respekterar din, så ta å respektera min.
Ser ingen anledning att du ska fåna dig å kalla mig för skällsord.
Varför dom är bra tänker jag inte ta här bland alla. För tror ingen är intresserad.
Sa bara att jag tycker dom är bra å röstade på dom. Sluta hetsa.[/i]
Herregud. Ta inte varje ord som skrivs så dunderseriöst. Majoriteten på den här sidan vill inte sätta SD:ares huvud på polar, så du behöver inte sticka taggarna rakt ut så fort någon ställer en fråga om dina åsikter i forumet.
Jag är intresserad, så snälla, berätta.
Jag förstår inte heller var ja hetsade, men skitsamma.
jag är ju rasist.
han hetsade inte, han skrev:
"N00b.
Nä, men vad gör dom som är så bra?"
där Nä syftar på att han skämtade. ingen hetsade, skriv du vad du vill, jag vill gärna höra vad det är du tycker är bra med SD.
SD är bra, men jag tänker inte berätta varför! ololol
För att folk är elaka på forumet. :(
Get a grip.
Comalive said it. I guess. Behöver inte säga nånting. Alla vet ju allting redan!
Alla vet allting om mig och enda anledningen till varför man röstar på SD är ju för att man är rasist -__-'
lol. orkar inte. slutar bevaka denna skittråd. Alla är så fåniga och fördomsfulla. hej då.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet