Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 01:28
BMTHEROIN Kille, 36 år

Intelligenskvoten är inte direkt hög...

nigga nailed it!

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 11:16
TopicPlease Kille, 38 år

^
Vadå kasta sten i glashus?
Norsken som är gripen är en islamofob och nationalist...

Cykelpedal Kille, 34 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 11:18
Cykelpedal Kille, 34 år

Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 11:20
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Cykelpedal


Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(


Fast om hans mamma inte hade fött honom så hade det inte heller hänt, dvs det är biologin och det vita folkets fel.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 11:23
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Cykelpedal


Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(


Och det är bosniens fel att serbien utförde folkmordet på dem, om de inte hade funnits så hade de ju inte dött.

:PPP

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 16:50
Quidproquo Kille, 34 år

Jag kommer njuta av de följande dagarnas rubriker.

"Nazisterna är problemet, det är bevisat i och med denna handling".

Tidningarna kommer dra kollektiva slutsatser av det slag som de fördömer när det är en mussla som begår handlingen. Jag önskar jag inte var så full av hat för media men det är svårt att inte vara det om man har lite vett innanför pannloben.

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:34
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Quidproquo


Jag kommer njuta av de följande dagarnas rubriker.

"Nazisterna är problemet, det är bevisat i och med denna handling".

Tidningarna kommer dra kollektiva slutsatser av det slag som de fördömer när det är en mussla som begår handlingen. Jag önskar jag inte var så full av hat för media men det är svårt att inte vara det om man har lite vett innanför pannloben.



Lite som muslimen i Stockholm.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:35
Anklever Kille, 34 år

Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:38
Viridian Kille, 36 år

Citat från Anklever


Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.

Nej det kommer det inte, verkligen inte om de beter sig som idioter 5 minuter efter det har hänt och kommer med idiotiska antaganden, och sen dessutom försvarar dessa idiotiska antaganden. Kommer antagligen gynna Socialdemokraterna i norden, sympatiröster, precis som när Anna Lind gick bort var det folk som rösta för EMU som annars skulle röstat nej

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:55
Quidproquo Kille, 34 år

Hursomhaver så måste SD göra sig av med den där galna juden Kent Ekeroth. Han skämmer ut partiet gång efter gång. Alldeles för förblindad av sitt hat för islam för att kunna fylla rollen som politiker. Jag borde ta hans plats i riksdagen som oberoende, skulle utan tvekan kunna göra ett bättre jobb.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:55
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från Anklever


Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.

Ja för det var ju inte en högerextremist som är islamofob som ligger bakom det!

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 17:59
Anklever Kille, 34 år

Citat från Viridian


Nej det kommer det inte, verkligen inte om de beter sig som idioter 5 minuter efter det har hänt och kommer med idiotiska antaganden, och sen dessutom försvarar dessa idiotiska antaganden.

Expressen och resten av Sveriges låtsasjournalister skriver ju om Sverigedemokraternas korkade tweets varenda vecka. Det är ingen nyhet att sverigedemokrater säger tokiga saker.

Cykelpedal Kille, 34 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2011 kl. 18:03
Cykelpedal Kille, 34 år

Citat från TPFotografen


Citat från Anklever

Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.

Ja för det var ju inte en högerextremist som är islamofob som ligger bakom det!


Men get the point bakom inlägget. Det är oron i sig som kan nynna nationalistiska partier, vilket inte alls är konstigt. Vid sådanahär attentat blir nationen viktig.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet