Sverigedemokraterna
Intelligenskvoten är inte direkt hög...
nigga nailed it!
^
Vadå kasta sten i glashus?
Norsken som är gripen är en islamofob och nationalist...
Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(
Citat från Cykelpedal
Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(
Fast om hans mamma inte hade fött honom så hade det inte heller hänt, dvs det är biologin och det vita folkets fel.
Citat från Cykelpedal
Alltså är han rätt sur på religionen islam.
Alltså kan man säga att dådet är islams fel, för utan religionen hade det aldrig hänt. Ja, precis, islam har gjort det igen :(
Och det är bosniens fel att serbien utförde folkmordet på dem, om de inte hade funnits så hade de ju inte dött.
:PPP
Vidriga Kenth Ekeroth är en skam.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2507610/sd-gjorde-bort-sig-pa-twitter-om-terrorspekulationer
Jag kommer njuta av de följande dagarnas rubriker.
"Nazisterna är problemet, det är bevisat i och med denna handling".
Tidningarna kommer dra kollektiva slutsatser av det slag som de fördömer när det är en mussla som begår handlingen. Jag önskar jag inte var så full av hat för media men det är svårt att inte vara det om man har lite vett innanför pannloben.
Citat från Quidproquo
Jag kommer njuta av de följande dagarnas rubriker.
"Nazisterna är problemet, det är bevisat i och med denna handling".
Tidningarna kommer dra kollektiva slutsatser av det slag som de fördömer när det är en mussla som begår handlingen. Jag önskar jag inte var så full av hat för media men det är svårt att inte vara det om man har lite vett innanför pannloben.
Lite som muslimen i Stockholm.
Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.
Citat från Anklever
Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.
Nej det kommer det inte, verkligen inte om de beter sig som idioter 5 minuter efter det har hänt och kommer med idiotiska antaganden, och sen dessutom försvarar dessa idiotiska antaganden. Kommer antagligen gynna Socialdemokraterna i norden, sympatiröster, precis som när Anna Lind gick bort var det folk som rösta för EMU som annars skulle röstat nej
Hursomhaver så måste SD göra sig av med den där galna juden Kent Ekeroth. Han skämmer ut partiet gång efter gång. Alldeles för förblindad av sitt hat för islam för att kunna fylla rollen som politiker. Jag borde ta hans plats i riksdagen som oberoende, skulle utan tvekan kunna göra ett bättre jobb.
Citat från Anklever
Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.
Ja för det var ju inte en högerextremist som är islamofob som ligger bakom det!
Citat från Viridian
Nej det kommer det inte, verkligen inte om de beter sig som idioter 5 minuter efter det har hänt och kommer med idiotiska antaganden, och sen dessutom försvarar dessa idiotiska antaganden.
Expressen och resten av Sveriges låtsasjournalister skriver ju om Sverigedemokraternas korkade tweets varenda vecka. Det är ingen nyhet att sverigedemokrater säger tokiga saker.
Citat från TPFotografen
Citat från Anklever
Den otrygghet och oro som Oslo-attentaten har skapat i Norden kommer gynna Sverigedemokraterna oavsett vad media hittar på.
Ja för det var ju inte en högerextremist som är islamofob som ligger bakom det!
Men get the point bakom inlägget. Det är oron i sig som kan nynna nationalistiska partier, vilket inte alls är konstigt. Vid sådanahär attentat blir nationen viktig.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet