Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:16
Akterskytt Kille, 34 år

Lol, allt detta snack om mörkläggning är roligt.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:20
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Lol, allt detta snack om mörkläggning är roligt.

vad menar du?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:22
Akterskytt Kille, 34 år

Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:26
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

"Only 6,124 rapes were reported nationwide in 1998. The true number is believed to much higher than that because most rapes go unreported. Women victimized by sexual crimes are regarded as dirty."

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:29
u_suck_tbh 34 år

Hederskultuuuuur

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:34
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från Akterskytt

Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

"Only 6,124 rapes were reported nationwide in 1998. The true number is believed to much higher than that because most rapes go unreported. Women victimized by sexual crimes are regarded as dirty."



Hur är det gällande våldsbrott, stöld och dylikt?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:37
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Hederskultuuuuur


Synd att japsarna inte förespråkar hedersmord =P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:39
u_suck_tbh 34 år

Citat från Akterskytt


Synd att japsarna inte förespråkar hedersmord =P


Ja, då hade dom ju kunnat göra slut på varandra!!

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:41
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Citat från Viridian

Citat från Akterskytt

Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

"Only 6,124 rapes were reported nationwide in 1998. The true number is believed to much higher than that because most rapes go unreported. Women victimized by sexual crimes are regarded as dirty."


Hur är det gällande våldsbrott, stöld och dylikt?


Du kan ju inte komma med ett påstående om att de inte har ett mörkertal, när det faktiskt gör det enligt de flesta källor. Det är som sägs tidigare, otroligt mycket hederskultur i det landet, och det är nog inte ett sånt land man vill leva i där allt handlar om att ge en skuld.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:43
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från Akterskytt

Citat från Viridian

Citat från Akterskytt

Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

"Only 6,124 rapes were reported nationwide in 1998. The true number is believed to much higher than that because most rapes go unreported. Women victimized by sexual crimes are regarded as dirty."


Hur är det gällande våldsbrott, stöld och dylikt?

Du kan ju inte komma med ett påstående om att de inte har ett mörkertal, när det faktiskt gör det enligt de flesta källor. Det är som sägs tidigare, otroligt mycket hederskultur i det landet, och det är nog inte ett sånt land man vill leva i där allt handlar om att ge en skuld.



Fast våldtäkter förmörkas i alla länder av diverse anledningar. Samma sak sker ju varje dag i Sverige.
Länka mig "de flesta" källor är du snäll, och gärna något annat som förtäljer mörkertal gällande andra brott än just våldtäkter.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 16:49
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Citat från Viridian

Citat från Akterskytt

Citat från Viridian

Citat från Akterskytt

Alltså, det jag försökte säga är att mängden oanmälda brott i japan inte är särskilt stor.

"Only 6,124 rapes were reported nationwide in 1998. The true number is believed to much higher than that because most rapes go unreported. Women victimized by sexual crimes are regarded as dirty."


Hur är det gällande våldsbrott, stöld och dylikt?

Du kan ju inte komma med ett påstående om att de inte har ett mörkertal, när det faktiskt gör det enligt de flesta källor. Det är som sägs tidigare, otroligt mycket hederskultur i det landet, och det är nog inte ett sånt land man vill leva i där allt handlar om att ge en skuld.


Fast våldtäkter förmörkas i alla länder av diverse anledningar. Samma sak sker ju varje dag i Sverige.
Länka mig "de flesta" källor är du snäll, och gärna något annat som förtäljer mörkertal gällande andra brott än just våldtäkter.


Jag har inte påstått något annat än just de att visst så finns det extremt låg brottslighet i japan, dock inte så mycket lägre än vad den är just här. Sen att påstå att hederskulturen och skamkulturen som existerar i Japan och är högst påtaglig, inte har något med mängden brott som anmäls är ju löjligt om du själv inte har bevis som motbevisar just det.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 17:52
Tour Kille, 38 år

dags för "japan är ett bra ställe" diskussionen igen? så jävla tråkig diskussion, och tråkigt att alla små nationalister och dylikt inte fattar att det finns andra faktorer bakom deras brottsstatistik.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 17:52
Tour Kille, 38 år

och all brottstatistik.

masaton Kille, 56 år

114 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 17:56
masaton Kille, 56 år

vad skulle japan tjäna på en kostsam, misslyckad, segregerande, marginaliserande, dödfödd och totalt havererad svensk massinvandring som skapar ökad kriminalitet? inget

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2011 kl. 17:58
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från yarouze


hej, ja, japan är definitivt inte mångkulturellt, det räcker med det faktum att jag inte sett en människa i slöja under en tidsperiod på ungefär 3 år. hmmm så du påstår att det egentligen är oerhört otryggt att gå på japanska gator, våldtäkter är en del av vardagen, och det faktum att jag aldrig sett ett slagsmål efter år och helger av blöta nätter mitt i shinjuku-shibuya-och vimlet mitt i tokyo bara är en illusion? att jag slipper "kaxiga" ungdomar, högljudda människor på tåg som talar öppet i telefon, spelar musik, spottar på gatorna, röker öppet, våldsamma huliganer, alkoholrelaterade bråk, möjligheten att betala kontant på nattbussar (inte möjligt i sthlm, pga rånrisk) allt det här är påhitt, jag skulle vilja veta vad japan hade tjänat på den svenska, oansvariga, massinvandringspolitik likt den som bedrivs i sverige, förmodligen inget, då nya ghetton, mer utanförskap, högre kriminalitet, hade blivit en del av samhället. jag skulle påstå att japan lyckats väldigt bra med att skapa ett tryggt samhälle och att detta är starkt kopplat till den homoetniska samhällsformen som du talar om. nej, jag tror inte på att upp till hundra olika kulturer kan samexistera i ett och samma land, räcker med att ta en titt på vad som händer i EU. Assimilering är the way to go, alla kan bli svenskar. En vanlig missuppfattning med assimilering är att man ska ge upp sin egna kultur, vilket är helt felaktigt

Du sätter alltså likhetstecken mellan slöja och mångkultur och menar att om folk inte har slöja så är det inte mångkulturellt? Detta och dettta är INTE samma kulturer.

Har aldrig sagt att våldtäkter är en del av vardagen, det är det inte någonstans, har sagt att det finns ett mörkertal samt förklarat VARFÖR hederskulturen är så stark. Tror inte du lär se mängder med våldtäkter eller slagsmål i saudiarabien heller. Bara för att man inte ser det på gatorna betyder det inte att det inte existerar. Kan för övrigt säga att jag väldigt sällan sett slagsmål här heller, och då hänger jag fan i Biskopsgården och Hjällbo.

Och assimilation handlar ju om att ge upp den egna kulturen. Integration gör det inte.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet