Sverigedemokraterna
Citat från Aladdin_Sane
Tycker inte man kan utgå endast efter massmedians bild av sverigedemokraterna då den är jävligt vinklad till olika politikers fördelar (och i princip aldrig sverigedemokraternas egna). Man behöver flera infallsvinklar för att kunna skapa en egen åsikt.
Skapa din egen åsikt här
Nordiska medborgare
Då nordiska medborgare fritt kan inresa och uppehålla sig i Sverige behöver nordiska medborgare, som uppehåller sig i Sverige, inte ansöka om att få sammanföras med sina närmaste anhöriga om dessa också är nordiska medborgare
Ur SD's invandringspolitiska program antaget vid riksårsmötet den 19 maj 2007
och detta är ju inte nåt gammalt avdammat från 90-talets början, detta var 2007...
Jag tycker själv att sverigedemokraterna är väldigt konservativa, men många som argumenterar mot sverigedemokraterna har endast fått sin fakta från inte alltid oberoende massmediella sidor och tidningar som facebook och aftonbladet.
Citat från Aladdin_Sane
Jag tycker själv att sverigedemokraterna är väldigt konservativa, men många som argumenterar mot sverigedemokraterna har endast fått sin fakta från inte alltid oberoende massmediella sidor och tidningar som facebook och aftonbladet.
eller så har dom fått sin fakta från deras invandringspolitiska program
Citat från EnKannaSaft
Nordiska medborgare
Då nordiska medborgare fritt kan inresa och uppehålla sig i Sverige behöver nordiska medborgare, som uppehåller sig i Sverige, inte ansöka om att få sammanföras med sina närmaste anhöriga om dessa också är nordiska medborgare
Ur SD's invandringspolitiska program antaget vid riksårsmötet den 19 maj 2007
och detta är ju inte nåt gammalt avdammat från 90-talets början, detta var 2007...
Och.. ?
Du får det nästan att låta negativt.
Vilka jävla monster de är. Hur vågar de vilja stärka det redan väldigt starka samarbetet mellan de nordiska länderna?
Citat från EnKannaSaft
Citat från Aladdin_Sane
Jag tycker själv att sverigedemokraterna är väldigt konservativa, men många som argumenterar mot sverigedemokraterna har endast fått sin fakta från inte alltid oberoende massmediella sidor och tidningar som facebook och aftonbladet.
eller så har dom fått sin fakta från deras invandringspolitiska program
Jag skrev många , lär dig läsa.
Citat från Hybris
Citat från EnKannaSaft
Nordiska medborgare
Då nordiska medborgare fritt kan inresa och uppehålla sig i Sverige behöver nordiska medborgare, som uppehåller sig i Sverige, inte ansöka om att få sammanföras med sina närmaste anhöriga om dessa också är nordiska medborgare
Ur SD's invandringspolitiska program antaget vid riksårsmötet den 19 maj 2007
och detta är ju inte nåt gammalt avdammat från 90-talets början, detta var 2007...
Och.. ?
Du får det nästan att låta negativt.
och?
Citat från Aladdin_Sane
Citat från EnKannaSaft
Citat från Aladdin_Sane
Jag tycker själv att sverigedemokraterna är väldigt konservativa, men många som argumenterar mot sverigedemokraterna har endast fått sin fakta från inte alltid oberoende massmediella sidor och tidningar som facebook och aftonbladet.
eller så har dom fått sin fakta från deras invandringspolitiska program
Jag skrev många , lär dig läsa.
och jag la till ännu en möjlig informationkälla, lär dig tänka
Citat från Hybris
Citat från EnKannaSaft
och?
Vad var det du ville komma fram till?
vad tror du?
Citat från Tour
Citat från Hybris
Citat från EnKannaSaft
och?
Vad var det du ville komma fram till?
vad tror du?
Vad tror du att jag tror?
Citat från Hybris
Citat från EnKannaSaft
och?
Vad var det du ville komma fram till?
att SD inte har nåt emot nordisk invandring kanske?
Citat från EnKannaSaft
Citat från Aladdin_Sane
Citat från EnKannaSaft
Citat från Aladdin_Sane
Jag tycker själv att sverigedemokraterna är väldigt konservativa, men många som argumenterar mot sverigedemokraterna har endast fått sin fakta från inte alltid oberoende massmediella sidor och tidningar som facebook och aftonbladet.
eller så har dom fått sin fakta från deras invandringspolitiska program
Jag skrev många , lär dig läsa.
och jag la till ännu en möjlig informationkälla, lär dig tänka
Tänker bredare än dig du gubben, jag kan se det från olika perspektiv än mitt egna inskränkta
Awwww ye catchy låt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet