Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
minipaz Kille, 31 år

275 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2011 kl. 13:14
minipaz Kille, 31 år

De är ju BIASED då många av de är smygrasister bakom masken, men viktigt att dessa frågor uppmärksammas

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2011 kl. 13:39
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Tour


Citat från Breeze

http://www.nationell.nu/2011/06/08/juden-kent-ekeroth-bakom-politiskt-inkorrekt/

gotta love the nazis point of view <3



Lustigt att de påstår att bloggen är fientlig mot svensk nationalism.

Så nu när detta är avslöjat, finns det fortfarande någon som tvivlar på att SD är främlingsfientliga?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2011 kl. 13:41
Tour Kille, 38 år

Citat från footfoot


Citat från Tour

Citat från Breeze

http://www.nationell.nu/2011/06/08/juden-kent-ekeroth-bakom-politiskt-inkorrekt/

gotta love the nazis point of view <3


Lustigt att de påstår att bloggen är fientlig mot svensk nationalism.

Så nu när detta är avslöjat, finns det fortfarande någon som tvivlar på att SD är främlingsfientliga?



anklever :D

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2011 kl. 13:42
Viridian Kille, 36 år

Citat från footfoot


Citat från Tour

Citat från Breeze

http://www.nationell.nu/2011/06/08/juden-kent-ekeroth-bakom-politiskt-inkorrekt/

gotta love the nazis point of view <3


Lustigt att de påstår att bloggen är fientlig mot svensk nationalism.

Så nu när detta är avslöjat, finns det fortfarande någon som tvivlar på att SD är främlingsfientliga?


Det roliga var hur enkelt det kunnat avslöjas också, att någon bara kollar upp vart själva bankgironummret gick, inte svårare en så, kan inte förstå att det tagit såhär lång tid.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2011 kl. 17:38
Anklever Kille, 34 år

Gillar att Nationell.nu är källan till kunskap och sanning nu helt plötsligt.

biskvi Kille, 34 år

46 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 02:24
biskvi Kille, 34 år

Alltid lika kul att tidningar så som Aftonbladet är så oerhört slappa när det gäller att kolla upp sin fakta.

PI är inte styrt av varken Ekeroth eller SD, utan det enda dom gör är att låna ett bankgirokonto av anti-islamiseringsfonden. Enda samarbetet med Kent Ekeroth är att han lånar ut sitt bankgironummer.

Detta är ingen nytt, utan ännu ett försök att smutskasta SD.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 03:02
Viridian Kille, 36 år

Citat från biskvi


Alltid lika kul att tidningar så som Aftonbladet är så oerhört slappa när det gäller att kolla upp sin fakta.

PI är inte styrt av varken Ekeroth eller SD, utan det enda dom gör är att låna ett bankgirokonto av anti-islamiseringsfonden. Enda samarbetet med Kent Ekeroth är att han lånar ut sitt bankgironummer.

Detta är ingen nytt, utan ännu ett försök att smutskasta SD.


Ehum, det som inte är nytt är dåliga undanflykter som verkligen inte håller. Om jag skulle låna ut ett bankgironummer till någon sida överhuvudtaget skulle jag väl också vara ansvarig för vad som skrivs där eller?

biskvi Kille, 34 år

46 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 03:18
biskvi Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från biskvi

Alltid lika kul att tidningar så som Aftonbladet är så oerhört slappa när det gäller att kolla upp sin fakta.

PI är inte styrt av varken Ekeroth eller SD, utan det enda dom gör är att låna ett bankgirokonto av anti-islamiseringsfonden. Enda samarbetet med Kent Ekeroth är att han lånar ut sitt bankgironummer.

Detta är ingen nytt, utan ännu ett försök att smutskasta SD.

Ehum, det som inte är nytt är dåliga undanflykter som verkligen inte håller. Om jag skulle låna ut ett bankgironummer till någon sida överhuvudtaget skulle jag väl också vara ansvarig för vad som skrivs där eller?


Varför?
"Åter igen: PI har fått låna ett BG-konto av Anti-Islamiseringsfonden – därav att eventuella donationer ska märkas med ”PI”, det är vårt enda samarbete och samröre med privatpersonen Ekeroth – inte partiet SD. Ingen av de involverade i den fonden har tillgång till vår adminpanel och skriver således inga poster eller ansvarar för sidan i övrigt. Det är ingen hemlighet, det är inte kontroversiellt och det är inte olagligt. "

PI har ingen möjlighet att ha egna bankkonton (vet inte riktigt varför, men antar att det har med skribenternas anonymitet att göra), och lånar därför ett konto. Ställer mig väldigt tveksam till att Ekeroth på något sätt påverkar det som skrivs på PI. Att han gillar sidan är väl heller inget kontroversiellt? Det gynnar hans parti, och det är vad jag vet inga lögner som skrivs på PI, utan bara kraftigt fokuserat på nyheter som inte tas upp i "vanlig" media. Bättre källhänvisningar än man kan se i många andra tidningar.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 03:22
Viridian Kille, 36 år

Citat från biskvi


Citat från Viridian

Citat från biskvi

Alltid lika kul att tidningar så som Aftonbladet är så oerhört slappa när det gäller att kolla upp sin fakta.

PI är inte styrt av varken Ekeroth eller SD, utan det enda dom gör är att låna ett bankgirokonto av anti-islamiseringsfonden. Enda samarbetet med Kent Ekeroth är att han lånar ut sitt bankgironummer.

Detta är ingen nytt, utan ännu ett försök att smutskasta SD.

Ehum, det som inte är nytt är dåliga undanflykter som verkligen inte håller. Om jag skulle låna ut ett bankgironummer till någon sida överhuvudtaget skulle jag väl också vara ansvarig för vad som skrivs där eller?

Varför?
"Åter igen: PI har fått låna ett BG-konto av Anti-Islamiseringsfonden – därav att eventuella donationer ska märkas med ”PI”, det är vårt enda samarbete och samröre med privatpersonen Ekeroth – inte partiet SD. Ingen av de involverade i den fonden har tillgång till vår adminpanel och skriver således inga poster eller ansvarar för sidan i övrigt. Det är ingen hemlighet, det är inte kontroversiellt och det är inte olagligt. "

PI har ingen möjlighet att ha egna bankkonton (vet inte riktigt varför, men antar att det har med skribenternas anonymitet att göra), och lånar därför ett konto. Ställer mig väldigt tveksam till att Ekeroth på något sätt påverkar det som skrivs på PI. Att han gillar sidan är väl heller inget kontroversiellt? Det gynnar hans parti, och det är vad jag vet inga lögner som skrivs på PI, utan bara kraftigt fokuserat på nyheter som inte tas upp i "vanlig" media. Bättre källhänvisningar än man kan se i många andra tidningar.


Ojdå, nu är de ju så att använda bra källhänvisningar och sedan vrida det till vad man vill ha sagt är något som även Fox news gör med stor framgång, tycker inte PI kan klassas som en trovärdig nyhetskälla av något slag.

Sen för att ta det första, om det nu hade varit så otroligt okontroversiellt varför gick inte PI ut med detta tidigare, eller ännu bättre, lät någon som inte har kopplingar till SDs ledning ha bankgirot, de måste känna någon med det? Klart som korvspad att han har varit med och grundat, hur insnöad får man vara för att inte ens kunna se något sånt.

biskvi Kille, 34 år

46 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 03:51
biskvi Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från biskvi

Citat från Viridian

Citat från biskvi

Alltid lika kul att tidningar så som Aftonbladet är så oerhört slappa när det gäller att kolla upp sin fakta.

PI är inte styrt av varken Ekeroth eller SD, utan det enda dom gör är att låna ett bankgirokonto av anti-islamiseringsfonden. Enda samarbetet med Kent Ekeroth är att han lånar ut sitt bankgironummer.

Detta är ingen nytt, utan ännu ett försök att smutskasta SD.

Ehum, det som inte är nytt är dåliga undanflykter som verkligen inte håller. Om jag skulle låna ut ett bankgironummer till någon sida överhuvudtaget skulle jag väl också vara ansvarig för vad som skrivs där eller?

Varför?
"Åter igen: PI har fått låna ett BG-konto av Anti-Islamiseringsfonden – därav att eventuella donationer ska märkas med ”PI”, det är vårt enda samarbete och samröre med privatpersonen Ekeroth – inte partiet SD. Ingen av de involverade i den fonden har tillgång till vår adminpanel och skriver således inga poster eller ansvarar för sidan i övrigt. Det är ingen hemlighet, det är inte kontroversiellt och det är inte olagligt. "

PI har ingen möjlighet att ha egna bankkonton (vet inte riktigt varför, men antar att det har med skribenternas anonymitet att göra), och lånar därför ett konto. Ställer mig väldigt tveksam till att Ekeroth på något sätt påverkar det som skrivs på PI. Att han gillar sidan är väl heller inget kontroversiellt? Det gynnar hans parti, och det är vad jag vet inga lögner som skrivs på PI, utan bara kraftigt fokuserat på nyheter som inte tas upp i "vanlig" media. Bättre källhänvisningar än man kan se i många andra tidningar.

Ojdå, nu är de ju så att använda bra källhänvisningar och sedan vrida det till vad man vill ha sagt är något som även Fox news gör med stor framgång, tycker inte PI kan klassas som en trovärdig nyhetskälla av något slag.

Sen för att ta det första, om det nu hade varit så otroligt okontroversiellt varför gick inte PI ut med detta tidigare, eller ännu bättre, lät någon som inte har kopplingar till SDs ledning ha bankgirot, de måste känna någon med det? Klart som korvspad att han har varit med och grundat, hur insnöad får man vara för att inte ens kunna se något sånt.


Newsflash: Alla nyhetsmedier vinklar sina nyheter. Det enda jag sa var att dom var bättre på att hänvisa källor till sina påståenden än de flesta andra. Sen får man väl tycka vad man vill om deras inriktning, men det hör inte riktigt till saken. Källor säger verkligen inte allt, men det ger en bra fingervisning om hur välskriven och sanningsenlig en artikel är. Jag är själv ingen stor PI-läsare (tittar väl in 3-4 gånger per halvår), och läser de flesta nyheterna på alla sidor med en nypa salt, och kollar upp det jag tycker är intressant på egen hand.

Varför skulle dom gå ut med något som egentligen inte är av intresse för någon bara för att det är okontroversiellt? Det blir en väldig massa uttalanden då. Sen så har varken du eller jag en blekaste aning om hur PI skapats, eller vilka som grundade sidan, så det är onödigt att komma med "stensäkra" uttalanden när du egentligen inte vet ett jota. Sen har jag fått uppfattningen av att Ekeroth är ett nöt, så tror inte han är ansvarig för något bara för att hans BG används. Tror snarare PI frågade fonden istället för Ekeroth om ett konto att låna, och att Ekeroth gick med på att låna ut sitt eget.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 03:53
brainrot 34 år

horunge walla dom är rasister :S

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 11:59
spiskummin Kille, 35 år

Anti-islamiseringsfonden är ju även den ett skämt, och stödjer öppet PI.

De ska "kartlägga islamiseringen i Sverige". Det kommer väl se ut ungefär såhär:

"En skola i Rosengård vägrar servera fläskkött. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!111"
"Igår såg jag en kvinna med burka. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!!!1111"

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:03
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från footfoot


Anti-islamiseringsfonden är ju även den ett skämt, och stödjer öppet PI.

De ska "kartlägga islamiseringen i Sverige". Det kommer väl se ut ungefär såhär:

"En skola i Rosengård vägrar servera fläskkött. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!111"
"Igår såg jag en kvinna med burka. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!!!1111"



Kent Ekeroth är helt obsessed

masaton Kille, 56 år

114 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:04
masaton Kille, 56 år

ser inte mycket negativt med sd förutom några tveksamma typer, men tveksamma typer finns det ju i alla partier... tänker på lagbrytarna inom s, m, fp, knarkarna inom v, pedofilbrottslingar och annat drägg som tagit över sjuklövern

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:04
Dionysus_ Kille, 29 år

Citat från footfoot


Anti-islamiseringsfonden är ju även den ett skämt, och stödjer öppet PI.

De ska "kartlägga islamiseringen i Sverige". Det kommer väl se ut ungefär såhär:

"En skola i Rosengård vägrar servera fläskkött. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!111"
"Igår såg jag en kvinna med burka. ISLAM TAR ÖVER SVERIGE!!!!!!!1111"


Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen

Jävla toffel sverige

Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet