Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:06
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Nordkorea


Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen

Jävla toffel sverige

Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter



Troll, va?

Dessutom så är det stor skillnad på Islam och Islamism, de är inte synonymer, som SD tycks tro.

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:07
Dionysus_ Kille, 29 år

Citat från footfoot


Citat från Nordkorea

Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen

Jävla toffel sverige

Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter


Troll, va?

Dessutom så är det stor skillnad på Islam och Islamism, de är inte synonymer, som SD tycks tro.


Ja lite..förlåt

Islam är en religion och islamism är en form av styre, right?

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:08
TheOskar Kille, 32 år

Citat från Nordkorea


Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen

Jävla toffel sverige

Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter


Vad tycker du att vi ska göra då?

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:10
spiskummin Kille, 35 år

PI är så jävla roliga också:
http://politisktinkorrekt.info/2011/06/26/sfi-larare-%E2%80%9Dinshallah%E2%80%9D-vi-hade-riktig-tur-med-vadret/

Inte hyllar de invandrarna för att de firar den svenskaste av de svenska högtiderna, nej istället ska man klanka ner på läraren för att han sa "inshallah". Vilket, hoppsan PI, inte ens är en term som endast muslimer använder, utan den används även av, hör och häpna, KRISTNA araber, och troligen även av ateistiska araber, precis som att vi använder uttryck med religiös bakgrund.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:17
Delfinglitter Tjej, 34 år

SD = ett pajasparti, precis som piratpartiet och centern.

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:19
Dionysus_ Kille, 29 år

Citat från annaeek


SD = ett pajasparti, precis som piratpartiet och centern.

Piratpartiet känns VÄLDIGT onödigt, tillför ingen nytta

Centern behövs

SD är inte bara ett pajasparti, dom vill sänka bidragen som dom vuxna betalar för folk som inte jobbar

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:20
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Nordkorea


Ja lite..förlåt

Islam är en religion och islamism är en form av styre, right?



Japp, Islamism är en samlingsterm för politisk islam. Den är dock långt ifrån utbredd i Sverige.

Om SD däremot är rädda för terrorister (vilket fortfarande inte är samma sak som Islam eller Islamism) så borde de akta sig för Skånepartiet, då de enligt statistisk borde vara det parti som är mest benägna att använda terrorism, då de är både högerextrema och separatister, de två grupper som utför större delen av Europas terrorism.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:20
Delfinglitter Tjej, 34 år

Jag tycker centern är sämst, hoppas det blir förbättringar när hon avgår!

Sd pch piratparitet är bara pajaspartier.

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:22
TheOskar Kille, 32 år

Citat från Nordkorea


Piratpartiet känns VÄLDIGT onödigt, tillför ingen nytta

Centern behövs

SD är inte bara ett pajasparti, dom vill sänka bidragen som dom vuxna betalar för folk som inte jobbar


SD är visst ett pajasparti.
Rösta på moderaterna istället om du vill ha större klassklyftor.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:22
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Nordkorea


Piratpartiet känns VÄLDIGT onödigt, tillför ingen nytta

Centern behövs

SD är inte bara ett pajasparti, dom vill sänka bidragen som dom vuxna betalar för folk som inte jobbar



Centern finns bara för att rösta med Moderaterna nuförtiden, de har ju totalt övergett sin egna ideologi.
SD är ett pajasparti. Att man är emot invandring gör en inte automatiskt till ett pajasparti, men dagen då SD bedriver seriös politik den lär vi inte se på länge.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:24
Delfinglitter Tjej, 34 år

Bort med moderaterna också!

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:25
TheOskar Kille, 32 år

Citat från annaeek


Bort med moderaterna också!

Jaaaaaaaaa!

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:25
Dionysus_ Kille, 29 år

Citat från annaeek


Bort med moderaterna också!

Skämtar du med mig?

Dom är dom ända som vill tillföra riktig politik till landet

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2011 kl. 12:31
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Nordkorea


Citat från annaeek

Bort med moderaterna också!

Skämtar du med mig?

Dom är dom ända som vill tillföra riktig politik till landet



Om du med riktig politik menar bidrag till rika, så ja.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet