Sverigedemokraterna
Citat från Nordkorea
Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen
Jävla toffel sverige
Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter
Troll, va?
Dessutom så är det stor skillnad på Islam och Islamism, de är inte synonymer, som SD tycks tro.
Citat från footfoot
Citat från Nordkorea
Vi svenskar anpassar oss mer än vad vi behöver för islamismen
Jävla toffel sverige
Det enda vi har förbjudit inom islamismen är minareter
Troll, va?
Dessutom så är det stor skillnad på Islam och Islamism, de är inte synonymer, som SD tycks tro.
Ja lite..förlåt
Islam är en religion och islamism är en form av styre, right?
PI är så jävla roliga också:
http://politisktinkorrekt.info/2011/06/26/sfi-larare-%E2%80%9Dinshallah%E2%80%9D-vi-hade-riktig-tur-med-vadret/
Inte hyllar de invandrarna för att de firar den svenskaste av de svenska högtiderna, nej istället ska man klanka ner på läraren för att han sa "inshallah". Vilket, hoppsan PI, inte ens är en term som endast muslimer använder, utan den används även av, hör och häpna, KRISTNA araber, och troligen även av ateistiska araber, precis som att vi använder uttryck med religiös bakgrund.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=191628324226137&id=119424281446542¬if_t=like
Detta äcklar mig
SD = ett pajasparti, precis som piratpartiet och centern.
Citat från Nordkorea
Ja lite..förlåt
Islam är en religion och islamism är en form av styre, right?
Japp, Islamism är en samlingsterm för politisk islam. Den är dock långt ifrån utbredd i Sverige.
Om SD däremot är rädda för terrorister (vilket fortfarande inte är samma sak som Islam eller Islamism) så borde de akta sig för Skånepartiet, då de enligt statistisk borde vara det parti som är mest benägna att använda terrorism, då de är både högerextrema och separatister, de två grupper som utför större delen av Europas terrorism.
Jag tycker centern är sämst, hoppas det blir förbättringar när hon avgår!
Sd pch piratparitet är bara pajaspartier.
Citat från Nordkorea
Piratpartiet känns VÄLDIGT onödigt, tillför ingen nytta
Centern behövs
SD är inte bara ett pajasparti, dom vill sänka bidragen som dom vuxna betalar för folk som inte jobbar
SD är visst ett pajasparti.
Rösta på moderaterna istället om du vill ha större klassklyftor.
Citat från Nordkorea
Piratpartiet känns VÄLDIGT onödigt, tillför ingen nytta
Centern behövs
SD är inte bara ett pajasparti, dom vill sänka bidragen som dom vuxna betalar för folk som inte jobbar
Centern finns bara för att rösta med Moderaterna nuförtiden, de har ju totalt övergett sin egna ideologi.
SD är ett pajasparti. Att man är emot invandring gör en inte automatiskt till ett pajasparti, men dagen då SD bedriver seriös politik den lär vi inte se på länge.
Bort med moderaterna också!
Citat från Nordkorea
Citat från annaeek
Bort med moderaterna också!
Skämtar du med mig?
Dom är dom ända som vill tillföra riktig politik till landet
Om du med riktig politik menar bidrag till rika, så ja.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet