Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:21
Tour Kille, 38 år

Citat från Skaune_paug


SD FTW!

FYEAH OMG!!"!11

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:22
u_suck_tbh 34 år

Citat från Akterskytt


Well, folk vill väl inte ha religion i landet.


Men dom flesta som bölar över moskéer propagerar samtidigt för det kristna sverige. Tradition osv.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:23
Tour Kille, 38 år

Citat från Akterskytt


Citat från BukkakeTsunami

Citat från Akterskytt

Böneutrop och trafikstockningar är det som moskéerna bringar. Beror helt på vart man bor.



Fast nu är det ju folk som bölar i hela jävla landet känns det som. Någon stackare i typ Burträsk som aldrig varit söder om Sundsvall. Det är så patetiskt.


Well, folk vill väl inte ha religion i landet.



ohja, för det är ju religionen som är problemet i den här frågan.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:23
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Akterskytt

Well, folk vill väl inte ha religion i landet.


Men dom flesta som bölar över moskéer propagerar samtidigt för det kristna sverige. Tradition osv.


VI ÄR ETT KRISTET LAND DIN JÄVLA ATEIST!!!

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:27
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Tour



ohja, för det är ju religionen som är problemet i den här frågan.[/i]


Svenskar som vill ha ett religionsfritt Sverige vill nog inte att man bygger byggen ägnade religion

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:27
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från Skaune_paug


SD FTW!

1488, SIEG HEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:47
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Akterskytt


Well, folk vill väl inte ha religion i landet.


Och det är därför vi ser stora protester mot kyrkbyggen? Eller?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:48
Tour Kille, 38 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tour


ohja, för det är ju religionen som är problemet i den här frågan.


Svenskar som vill ha ett religionsfritt Sverige vill nog inte att man bygger byggen ägnade religion



rasister som inte vill ha invandrare i sverige whinar om religionen för att maskera sina åsikter.

konstigt att alla dessa som vill ha ett religionsfritt sverige bölar kuken av sig när skolavslutningar flyttas från kyrkan.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:50
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från footfoot


Citat från Akterskytt

Well, folk vill väl inte ha religion i landet.


Och det är därför vi ser stora protester mot kyrkbyggen? Eller?



Nej? Jag tänker på att utöver folk fientliga islam så finns det folk som vill ha ett helt religionsfritt sverige (t.ex. jag), jag ser därför helst att man bygger varken moskéer, kyrkor eller synagogor m.m.
Jag tycker att det är en löjlig sak att demonstrera emot och jag skulle aldrig åka på en demonstration.
SD är konservativa och många medlemmar har säkert kristna värderingar, även dessa konservativa y'know.

Tour: Jo, fast nu är inte alla som är negativt ställda till islam SDare som bölar över att man inte får ha skolavslutning i kyrkan. Jag skiter i vart den är.

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:52
shunomayne Kille, 31 år

Citat från EnKannaSaft


"Dags att svenska folket sluter upp bakom vår Konung! Nu får det vara nog med mediernas hets och republikanernas smutsiga kampanjer!"

-Björn Söder på twitter 28 maj

lol


HAHAHAHAHA

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:55
Tour Kille, 38 år

det är bara för att SD är ett muppigt parti helt enkelt. de vill döma barn till fängelsestraff, vad ska man förvänta sig egentligen.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:56
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Tour


det är bara för att SD är ett muppigt parti helt enkelt. de vill döma barn till fängelsestraff, vad ska man förvänta sig egentligen.


Fast det är väl i väldigt extrema fall? Om en unge på fjorton dödar ett annat barn så ser jag ingen anledning till att inte behandla den som en vuxen i rätten, att begå grova brott och så enkelt komma undan är bisarrt.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1979384/beatrices-mamma-berattar-hon-stamde-traff-med-sin-mordare
Han fick 3 år sluten vård, men lär komma ut efter 2. Tycker du att man ska kunna ta någon annans liv från dess familj och sedan bege sig in i livet igen?

Basistfan Kille, 31 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:58
Basistfan Kille, 31 år

Hell seger

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:59

Var det inte SD som ville att om en invandrarunge bara snattar så ska den skickas till sitt ursprungsland eller något i den stilen? Har något svagt minne om något sådant galet.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 21:01
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från BukkakeTsunami


Var det inte SD som ville att om en invandrarunge bara snattar så ska den skickas till sitt ursprungsland eller något i den stilen? Har något svagt minne om något sådant galet.


Ingen aning. Tvivlar på att något så simpelt räcker, tror dock att det diskuteras förvisning för grova (läs: GROVA) brott.
Personligen så ser jag inget negativt i att förvisa grovt kriminella invandrare istället för att bura in dom i Sveriges lyxfängelser.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet