Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:34
Kolmodajn Kille, 35 år

"any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin"

står ju dock inte något om kultur eller religion
men håller absolut med om att rasism & främlingsfientlighet väver in i varandra rätt så bra, blir lite less på att folk bara öser ut rasism och i några fall nazism över SD

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:41
Tour Kille, 38 år

Citat från Kolmodajn


"any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin"

står ju dock inte något om kultur eller religion
men håller absolut med om att rasism & främlingsfientlighet väver in i varandra rätt så bra, blir lite less på att folk bara öser ut rasism och i några fall nazism över SD



tar man texten i dess helhet så innefattar den kränkningar av kultur och så vidare, längst ner där.
mja, rasism kan jag nog inte påstå är sådär jättehemskt att beskylla dom för, då dom vill införa orättvisor i rättsystemet, föreningsfriheten och så vidare för invandrare. med andra ord ha olika regler för etniska svenskar och icke-etniska svenskar. nazister däremot tycker jag inte att man kan anklaga partiet för längre, däremot är många av deras politiker och väljare nazister. och renodlade rasister.
jag tycker det talar för sig själv när rasister överlag väljer att rösta på SD vad de står för helt enkelt.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 14:45
DinGud Kille, 33 år

Björn Söder på twitter är fantastiskt.
bjornsoder Björn Söder
Mörk dag för Göteborg och Sverige... http://fb.me/TwIBqKSK
34 seconds ago Favorite Retweet Reply

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 15:38
Tour Kille, 38 år

Citat från DinGud


Björn Söder på twitter är fantastiskt.
bjornsoder Björn Söder
Mörk dag för Göteborg och Sverige... http://fb.me/TwIBqKSK
34 seconds ago Favorite Retweet Reply



bra grabb det.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 15:56
u_suck_tbh 34 år

Citat från DinGud


Björn Söder på twitter är fantastiskt.
bjornsoder Björn Söder
Mörk dag för Göteborg och Sverige... http://fb.me/TwIBqKSK
34 seconds ago Favorite Retweet Reply



Men kritik mot Saudiarabiens involvering är rättfärdig.
Sen att tagga det som "ISLAMISERINGEN" är väl att vara en aning paranoid kanske.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 19:12
EnKannaSaft Kille, 34 år

"Dags att svenska folket sluter upp bakom vår Konung! Nu får det vara nog med mediernas hets och republikanernas smutsiga kampanjer!"

-Björn Söder på twitter 28 maj

lol

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 19:59
Tour Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


"Dags att svenska folket sluter upp bakom vår Konung! Nu får det vara nog med mediernas hets och republikanernas smutsiga kampanjer!"

-Björn Söder på twitter 28 maj

lol



sounds like a nazi

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:08

Fattar verkligen inte hur man kan böla över att det byggs moskéer, som om det skulle påverka personen personligen eller något.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:11
Akterskytt Kille, 34 år

Böneutrop och trafikstockningar är det som moskéerna bringar. Beror helt på vart man bor.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:11
Tour Kille, 38 år

Citat från BukkakeTsunami


Fattar verkligen inte hur man kan böla över att det byggs moskéer, som om det skulle påverka personen personligen eller något.


om 20 år bukk, då står det en moské i varje gathörn och alla skriker allah ahkbar överallt, så kommer sverige vara!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:11
Tour Kille, 38 år

lol ^

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:13
Akterskytt Kille, 34 år

Vad? Dom har avbrutit moskébyggen just pga trafiken, jag har inte sagt att jag har något emot varken trafikstockningar eller böneutrop!

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:14

Citat från Akterskytt


Böneutrop och trafikstockningar är det som moskéerna bringar. Beror helt på vart man bor.



Fast nu är det ju folk som bölar i hela jävla landet känns det som. Någon stackare i typ Burträsk som aldrig varit söder om Sundsvall. Det är så patetiskt.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:19
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från BukkakeTsunami


Citat från Akterskytt

Böneutrop och trafikstockningar är det som moskéerna bringar. Beror helt på vart man bor.



Fast nu är det ju folk som bölar i hela jävla landet känns det som. Någon stackare i typ Burträsk som aldrig varit söder om Sundsvall. Det är så patetiskt.



Well, folk vill väl inte ha religion i landet.

DaikiIsMyName Kille, 32 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 20:20
DaikiIsMyName Kille, 32 år

SD FTW!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet