Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
mackanvga Kille, 32 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 04:02
mackanvga Kille, 32 år

Citat från Stringburka


Raggarkulturen är något som borde avlivats och begravts för länge sen. Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör. Vad fan nu det är. Inte för att jag är datornörd eller så då.

Och du vet, 1900-talet är hela elva/tolv år bakåt i tiden. Grattis.

Nä, tror du är ett troll, alternativt någon som låtsas vara ett tard för att ge SD dåligt rykte. Som om de behöver det.


när jag menade 1900 talet så menade jag början och inte slutet. bilar har funnits innan 1900 talet oxå... och raggar kulturen är en livsstil som många lever efter... orsaken till att dreamhack ger mer träffar är för att antalet dator nördar de finns, men bakom varje datornörd finns en fader som växte upp utan datorer.. och då sysselsatte man sig med motorer och sport..

mackanvga Kille, 32 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 04:04
mackanvga Kille, 32 år

Citat från Stringburka


Citat från mackanvga


och om du nu är så kung på eddie meduza så borde du veta att hans ord i låtarna var påhitt och bara toner.. inte någon religion eller kultur..

Alla ord är påhitt, är inte som att de magiskt uppkommer i marken. Och vad för budskap man väljer att omge sig med och lyssna på säger ju en hel del om en själv.

Alltså, du är verkligen som en karikatyr. Om man ska driva med SDare beskriver man dem som du beskriver dig själv. Känns inte det lite pinsamt?


låtarna skrevs inte seriöst.. och låtarna sjungs för skojjs skull, och eddie meduza har även gjort bra låtar med bra sångtext, men du känner inte till sångaren så du vet inte så mycket om han.

420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 04:12
420Bitchez Kille, 36 år

Citat från Stringburka


Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 06:45
Tour Kille, 38 år

Citat från Ecstasytrip


Citat från Stringburka

Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)



det är väl ganska irrelevant. det står galet mycket om hundutställningar på internet, trots att hundar inte är datorer t ex.

mackanvga Kille, 32 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 07:16
mackanvga Kille, 32 år

Citat från Tour


Citat från Ecstasytrip

Citat från Stringburka

Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)


det är väl ganska irrelevant. det står galet mycket om hundutställningar på internet, trots att hundar inte är datorer t ex.


men de blir dock väldigt svårt att hitta en datortidning från 1980..

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 07:22
Tour Kille, 38 år

Citat från mackanvga


Citat från Tour

Citat från Ecstasytrip

Citat från Stringburka

Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)


det är väl ganska irrelevant. det står galet mycket om hundutställningar på internet, trots att hundar inte är datorer t ex.

men de blir dock väldigt svårt att hitta en datortidning från 1980..



nepp. finns datortidningar som släpptes just 1980. sen förstår jag inte relevansen i hur gammalt något är för den delen.
datorer blev inte något allmänt i alla hem förrens slutet av 90-talet, början på 2000talet. ändå är det en av de viktigaste och mest centrala delarna i hemmet, och omsätter otroligt mycket pengar.

jag har verkligen inga problem med bilentusiaster, jag själv är en. men raggare är bara äckligt. de förstör bara gamla bilar och är alkoholister utan att själva fatta det. och alltsomoftast återfinns dessa raggare i väljarskaran till nazistiska och rasistiska partier.

mackanvga Kille, 32 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 07:38
mackanvga Kille, 32 år

Citat från Tour


Citat från mackanvga

Citat från Tour

Citat från Ecstasytrip

Citat från Stringburka

Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)


det är väl ganska irrelevant. det står galet mycket om hundutställningar på internet, trots att hundar inte är datorer t ex.

men de blir dock väldigt svårt att hitta en datortidning från 1980..


nepp. finns datortidningar som släpptes just 1980. sen förstår jag inte relevansen i hur gammalt något är för den delen.
datorer blev inte något allmänt i alla hem förrens slutet av 90-talet, början på 2000talet. ändå är det en av de viktigaste och mest centrala delarna i hemmet, och omsätter otroligt mycket pengar.

jag har verkligen inga problem med bilentusiaster, jag själv är en. men raggare är bara äckligt. de förstör bara gamla bilar och är alkoholister utan att själva fatta det. och alltsomoftast återfinns dessa raggare i väljarskaran till nazistiska och rasistiska partier.


dom raggarna du träffat kanske är nazister och fyllon.... men inte fan är en riktig raggare det.. dom tar väl hand om sina bilar, dom är alltid glansiga tills nästa crusing.. och sluta seriöst skämma ut er..... åk till en crusing och snacka så mycket skit där iställe.. så får vi se vad eran käft står för...

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 11:59
spiskummin Kille, 35 år

Citat från mackanvga


dom raggarna du träffat kanske är nazister och fyllon.... men inte fan är en riktig raggare det.. dom tar väl hand om sina bilar, dom är alltid glansiga tills nästa crusing.. och sluta seriöst skämma ut er..... åk till en crusing och snacka så mycket skit där iställe.. så får vi se vad eran käft står för...


Skulle tro att majoriteten av alla raggare och EPA-raggare är rasister och dricker stora mängder alkohol. Jag är uppväxt i en liten by som har en stor del av båda, och byn är överklistrad av nazist-märken. Raggarkulturen finns mestadels hos lågutbildade arbetare, den gruppen som oftast röstar på rasistiska och främlingsfientliga partier.

Det känns ju inte som om det hjälper dig särskilt att du insinuerar att raggare är våldsamma...

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 12:57
Tour Kille, 38 år

Citat från mackanvga


Citat från Tour

Citat från mackanvga

Citat från Tour

Citat från Ecstasytrip

Citat från Stringburka

Förövrigt ger dreamhack dubbelt så många träffar på google som powermeet gör..

Fast Dreamhack är ju ändå ett datorkonvent, inte så konstigt om det skrivs om mycket just på internet ;)


det är väl ganska irrelevant. det står galet mycket om hundutställningar på internet, trots att hundar inte är datorer t ex.

men de blir dock väldigt svårt att hitta en datortidning från 1980..


nepp. finns datortidningar som släpptes just 1980. sen förstår jag inte relevansen i hur gammalt något är för den delen.
datorer blev inte något allmänt i alla hem förrens slutet av 90-talet, början på 2000talet. ändå är det en av de viktigaste och mest centrala delarna i hemmet, och omsätter otroligt mycket pengar.

jag har verkligen inga problem med bilentusiaster, jag själv är en. men raggare är bara äckligt. de förstör bara gamla bilar och är alkoholister utan att själva fatta det. och alltsomoftast återfinns dessa raggare i väljarskaran till nazistiska och rasistiska partier.

dom raggarna du träffat kanske är nazister och fyllon.... men inte fan är en riktig raggare det.. dom tar väl hand om sina bilar, dom är alltid glansiga tills nästa crusing.. och sluta seriöst skämma ut er..... åk till en crusing och snacka så mycket skit där iställe.. så får vi se vad eran käft står för...



som sagt, bilentusiaster har jag absolut inget emot, däremot fjuniga äckelraggare.
jag har varit på många cruisingar, tack ändå.

Morrwon Tjej, 29 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:02
Morrwon Tjej, 29 år

Dåligt!!

methe Tjej, 28 år

481 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:06
methe Tjej, 28 år

Dåligt. De påstår sig att inte vara främlingsfientliga men de är bara muslimer de inte vill ha i landet (läst ur sydsvenskan).

Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:13
Kolmodajn Kille, 35 år

Citat från flexitrax


Dåligt. De påstår sig att inte vara rasister men de är bara muslimer de inte vill ha i landet (läst ur sydsvenskan).

Om du nu måste sätta en stämpel på dom som något, snälla använd ordet främlingsfientlig istället, rasism handlar om raser inte kultur

methe Tjej, 28 år

481 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:17
methe Tjej, 28 år

Citat från Kolmodajn


Citat från flexitrax

Dåligt. De påstår sig att inte vara rasister men de är bara muslimer de inte vill ha i landet (läst ur sydsvenskan).

Om du nu måste sätta en stämpel på dom som något, snälla använd ordet främlingsfientlig istället, rasism handlar om raser inte kultur


fixat :]

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:21
Tour Kille, 38 år

Citat från Kolmodajn


Citat från flexitrax

Dåligt. De påstår sig att inte vara rasister men de är bara muslimer de inte vill ha i landet (läst ur sydsvenskan).

Om du nu måste sätta en stämpel på dom som något, snälla använd ordet främlingsfientlig istället, rasism handlar om raser inte kultur



det där är helt en tolkningsfråga, de flesta anser att diskriminering pga ras, etnicitet och/eller kultur/religion är rasism.
jag ser ingen skillnad då det faktiskt i grund och botten handlar om samma primitiva synsätt.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2011 kl. 13:22
Tour Kille, 38 år

FN:s definition:

"...any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin that has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life."


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet