Sverigedemokraterna
hyrule
Kille, 35 år
Snäppet vassare än Vänstern! Men ändå, skämtparti
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Kotoamatsukami
Kille, 34 år
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från EnKannaSaft
Video
Är det du som gör de här dåliga ihopklippen? Verkligen helt meningslösa.
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
Kan du säga en sakfråga som C har alls?
Kotoamatsukami
Kille, 34 år
Citat från Tour
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
vad är det för en hiskelig bra/dålig-lista du slängt ihop? det var den värsta soppan någonsin.
Nej, det tycker jag inte. M och V är lite för "extrema" för min smak, MP svek sina väljare (inklusive mig som ångrar att jag röstade på dem) vilket jag anser vara oförlåtligt. KD har i stort sett inga åsikter jag delar.
Att jag tycker att de är sämre än S, FP och Centern tror jag är rätt uppenbart för de flesta.
Det är faktiskt bara min åsikt, jag skulle uppskatta om du inte kallade den "den värsta soppan någonsin" när det finns bra mycket, rent objektivt sämre åsikter man kan ha. Sen får du såklart tycka annorlunda, men jag skulle uppskatta att man använder en vänligare ton när man talar om folks politiska åsikter.
Tour
Kille, 38 år
Citat från Quidproquo
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
Kan du säga en sakfråga som C har alls?
dom har en kort argbigga till partiledare, det räcker väl?
Tour
Kille, 38 år
Citat från Hybris
Citat från Tour
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
vad är det för en hiskelig bra/dålig-lista du slängt ihop? det var den värsta soppan någonsin.
Nej, det tycker jag inte. M och V är lite för "extrema" för min smak, MP svek sina väljare (inklusive mig som ångrar att jag röstade på dem) vilket jag anser vara oförlåtligt. KD har i stort sett inga åsikter jag delar.
Att jag tycker att de är sämre än S, FP och Centern tror jag är rätt uppenbart för de flesta.
Det är faktiskt bara min åsikt, jag skulle uppskatta om du inte kallade den "den värsta soppan någonsin" när det finns bra mycket, rent objektivt sämre åsikter man kan ha. Sen får du såklart tycka annorlunda, men jag skulle uppskatta att man använder en vänligare ton när man talar om folks politiska åsikter.
kan säkert hålla med dig om M, V och Mp, speciellt Mp då eftersom de betett sig som rövhål. det är ändå motpoler till varandra.
men sen kombinationen av S, FP och C förstår jag inte alls, de har inga likheter med varandra överhuvudtaget. förutom FP och C då, de är allianspartier, sen slutar nog likheterna där. det är detta jag menar med soppan, det är en röra av random partier helt enkelt vars politik inte liknar varandras för fem öre. vänsterpolitik (s) blandat med konservatism (FP) och sen Centern som är.. centern.
Kotoamatsukami
Kille, 34 år
Citat från Quidproquo
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
Kan du säga en sakfråga som C har alls?
De vill forska om nya energikällor och sakta avveckla kärnkraften, men inte inom en nära framtid, utan göra det sakta till minsta möjliga kostnad. Your point being?
Lumberjack
Kille, 31 år
jag tycker att dom inte e direkt dåliga vissa grejer e ju bra
Lalala1234
Tjej, 31 år
Citat från Quidproquo
Citat från Hybris
Ett väldigt medel-parti.
Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.
Kan du säga en sakfråga som C har alls?
CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från Quidproquo
Citat från EnKannaSaft
Video
Är det du som gör de här dåliga ihopklippen? Verkligen helt meningslösa.
det är inte jag som gjort den där
alla från SweAudioEditing är mina
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Stringburka
CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv
Känner en som sitter i CUFs styrelse, det är otroligt roligt att mobba henne för att hennes parti inte har några riktiga profilfrågor. Att hon sen är riktig privatiseringsfangirl är nästan ännu roligare. Dessa galna nyliberaler som tror att privata alternativ alltid är bättre är nästan farliga, för de börjar få makt i och med att alliansen sitter kvar.
Ramn
Kille, 38 år
Citat från Quidproquo
Citat från Stringburka
CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv
Känner en som sitter i CUFs styrelse, det är otroligt roligt att mobba henne för att hennes parti inte har några riktiga profilfrågor. Att hon sen är riktig privatiseringsfangirl är nästan ännu roligare. Dessa galna nyliberaler som tror att privata alternativ alltid är bättre är nästan farliga, för de börjar få makt i och med att alliansen sitter kvar.
Dumheter. Privatisering är det absolut bästa som kan hända ett land. Ju friare marknad ju friare folk.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet