Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hyrule Kille, 35 år

2 356 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 17:31
hyrule Kille, 35 år

Snäppet vassare än Vänstern! Men ändå, skämtparti

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 17:55
EnKannaSaft Kille, 34 år

Kotoamatsukami Kille, 34 år

5 357 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:06
Kotoamatsukami Kille, 34 år

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:07
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från EnKannaSaft


Video

Är det du som gör de här dåliga ihopklippen? Verkligen helt meningslösa.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:08
Tour Kille, 38 år

Citat från Hybris


Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.



vad är det för en hiskelig bra/dålig-lista du slängt ihop? det var den värsta soppan någonsin.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:10
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Hybris


Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.


Kan du säga en sakfråga som C har alls?

Kotoamatsukami Kille, 34 år

5 357 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:16
Kotoamatsukami Kille, 34 år

Citat från Tour


Citat från Hybris

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

vad är det för en hiskelig bra/dålig-lista du slängt ihop? det var den värsta soppan någonsin.


Nej, det tycker jag inte. M och V är lite för "extrema" för min smak, MP svek sina väljare (inklusive mig som ångrar att jag röstade på dem) vilket jag anser vara oförlåtligt. KD har i stort sett inga åsikter jag delar.

Att jag tycker att de är sämre än S, FP och Centern tror jag är rätt uppenbart för de flesta.

Det är faktiskt bara min åsikt, jag skulle uppskatta om du inte kallade den "den värsta soppan någonsin" när det finns bra mycket, rent objektivt sämre åsikter man kan ha. Sen får du såklart tycka annorlunda, men jag skulle uppskatta att man använder en vänligare ton när man talar om folks politiska åsikter.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:16
Tour Kille, 38 år

Citat från Quidproquo


Citat från Hybris

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

Kan du säga en sakfråga som C har alls?


dom har en kort argbigga till partiledare, det räcker väl?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:20
Tour Kille, 38 år

Citat från Hybris


Citat från Tour

Citat från Hybris

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

vad är det för en hiskelig bra/dålig-lista du slängt ihop? det var den värsta soppan någonsin.

Nej, det tycker jag inte. M och V är lite för "extrema" för min smak, MP svek sina väljare (inklusive mig som ångrar att jag röstade på dem) vilket jag anser vara oförlåtligt. KD har i stort sett inga åsikter jag delar.

Att jag tycker att de är sämre än S, FP och Centern tror jag är rätt uppenbart för de flesta.

Det är faktiskt bara min åsikt, jag skulle uppskatta om du inte kallade den "den värsta soppan någonsin" när det finns bra mycket, rent objektivt sämre åsikter man kan ha. Sen får du såklart tycka annorlunda, men jag skulle uppskatta att man använder en vänligare ton när man talar om folks politiska åsikter.



kan säkert hålla med dig om M, V och Mp, speciellt Mp då eftersom de betett sig som rövhål. det är ändå motpoler till varandra.

men sen kombinationen av S, FP och C förstår jag inte alls, de har inga likheter med varandra överhuvudtaget. förutom FP och C då, de är allianspartier, sen slutar nog likheterna där. det är detta jag menar med soppan, det är en röra av random partier helt enkelt vars politik inte liknar varandras för fem öre. vänsterpolitik (s) blandat med konservatism (FP) och sen Centern som är.. centern.

Kotoamatsukami Kille, 34 år

5 357 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:24
Kotoamatsukami Kille, 34 år

Citat från Quidproquo


Citat från Hybris

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

Kan du säga en sakfråga som C har alls?


De vill forska om nya energikällor och sakta avveckla kärnkraften, men inte inom en nära framtid, utan göra det sakta till minsta möjliga kostnad. Your point being?

Lumberjack Kille, 31 år

123 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:42
Lumberjack Kille, 31 år

jag tycker att dom inte e direkt dåliga vissa grejer e ju bra

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 18:51
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Quidproquo


Citat från Hybris

Ett väldigt medel-parti.

Sämre än S, FP och C, bättre än MP, M, V och KD.

Kan du säga en sakfråga som C har alls?


CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2011 kl. 19:36
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Quidproquo


Citat från EnKannaSaft

Video

Är det du som gör de här dåliga ihopklippen? Verkligen helt meningslösa.



det är inte jag som gjort den där
alla från SweAudioEditing är mina

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2011 kl. 11:39
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Stringburka


CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv

Känner en som sitter i CUFs styrelse, det är otroligt roligt att mobba henne för att hennes parti inte har några riktiga profilfrågor. Att hon sen är riktig privatiseringsfangirl är nästan ännu roligare. Dessa galna nyliberaler som tror att privata alternativ alltid är bättre är nästan farliga, för de börjar få makt i och med att alliansen sitter kvar.

Ramn Kille, 38 år

290 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2011 kl. 11:41
Ramn Kille, 38 år

Citat från Quidproquo


Citat från Stringburka

CUF har ju å andra sidan en hel del sakfrågor... Legalisera prostitution, legalisera organhandel, fuck facket forever, tillsätt Urban Bäckström som ny regent, osv osv

Känner en som sitter i CUFs styrelse, det är otroligt roligt att mobba henne för att hennes parti inte har några riktiga profilfrågor. Att hon sen är riktig privatiseringsfangirl är nästan ännu roligare. Dessa galna nyliberaler som tror att privata alternativ alltid är bättre är nästan farliga, för de börjar få makt i och med att alliansen sitter kvar.


Dumheter. Privatisering är det absolut bästa som kan hända ett land. Ju friare marknad ju friare folk.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet