Sverigedemokraterna
Citat från Akterskytt
Nä. 110% sekulariserat, utan religioner i alla dess former samt så vill jag ha ett land utan osämja baserad på skillnader.
Ser helst ett Sverige helt fritt från religion och skillnader, vilket vi inte kommer nå genom att ta emot invandrare i alla dess former.
Finns ett skäl till varför det har varit osämja mellan länder och religioner i tid och otid, och det kommer antingen fortsätta så till dess att vi antingen skiljer folken från varandra eller utrotar varandra :- D
Om du är emot osämjan så bör du ju förespråka en total bojkott av USA då de skapar den mesta osämjan mellan länder nuförtiden.
De flesta krig i modern tid har startats på ekonomiska eller territoriala grunder, inte på grund av religion.
Ska söka finansiellt stöd hos någon rik jävel, sedan ska jag bilda den självständiga staten Simeon.
Religionsfri, demokratiskt styrd i form av regering, gratis cigg, kodisar och alkohol ska finnas och polisen har all rätt i världen att demolera ansikten =P
Citat från Akterskytt
Ska söka finansiellt stöd hos någon rik jävel, sedan ska jag bilda den självständiga staten Simeon.
Religionsfri, demokratiskt styrd i form av regering, gratis cigg, kodisar och alkohol ska finnas och polisen har all rätt i världen att demolera ansikten =P
Regering? Ha direktdemokrati i form av syndikalism istället!
Och avskaffa polis - låt folk polisera sig själva!
If you do this, I'm totally in
Akterskytt jag älskar dig.
Alltså shit, nationsbaserade politiska system är väl ändå inte så jävla långt från topic i en tråd om ett parti som förespråkar nationalism?
Ofta tenderar diskussioner att bli mer givande om man kan driva en liten bit från det absolut mest direkta ämnet så man kan se kopplingar till andra saker. Allt hänger ihop osv. Är inte direkt som att diskussionen började handla om ångestdrakar och lila kajaler.
OnT:
Äre likt eller vad?

Citat från Celine
TOG NÅGON SERIÖST BORT MIN INLÄGG OM ATT JAG HATAR NEGRER?!
Det finns inte yttrandefrihet på den här sidan, och med den vetskapen så måste jag ställa dig frågan: Vad fan tror du själv?
Citat från Quidproquo
Citat från Stringburka
Text
Är det Goebbels?
Det är Jimmie Goebbelsson ju!
Citat från Quidproquo
Citat från Celine
TOG NÅGON SERIÖST BORT MIN INLÄGG OM ATT JAG HATAR NEGRER?!
Det finns inte yttrandefrihet på den här sidan, och med den vetskapen så måste jag ställa dig frågan: Vad fan tror du själv?
Åh näi, en hemsida som inte stödjer lagbrott. ;<<<<<<<<
Hemskt va?
Citat från Anden
Åh näi, en hemsida som inte stödjer lagbrott. ;<<<<<<<<
Hemskt va?[/i]
Vi har en grundlag som kallas yttrandefrihets-grundlagen.
Hets mot folkgrupp bryter mot denna grundlag. Ja, det är ett lagbrott att säga att man hatar negrer i diverse sammanhang, faller nog in på förargelseväckande beteende.
Men seriöst, folk får kalla SDare för inavelsfittor, idiotjävlar som borde avlida snarast, äckliga och idiotiska människor... men nämner man mörkhyade > (
Tycker det är totallt överdrivet uppmärksammat :(
Citat från Akterskytt
Citat från Anden
Åh näi, en hemsida som inte stödjer lagbrott. ;<<<<<<<<
Hemskt va?
Vi har en grundlag som kallas yttrandefrihets-grundlagen.
Hets mot folkgrupp bryter mot denna grundlag. Ja, det är ett lagbrott att säga att man hatar negrer i diverse sammanhang, faller nog in på förargelseväckande beteende.
Men seriöst, folk får kalla SDare för inavelsfittor, idiotjävlar som borde avlida snarast, äckliga och idiotiska människor... men nämner man mörkhyade > (
Men seriöst, nej. Yttrandefrihetsgrundlagen är tydligt formulerad som att den gör undantag i en rad sammanhang, t.ex. lagen om HMF, tillsammans med lagar om förtal, förargelseväckande beteende och olaga hot. Det är lika lite ett "grundlagsbrott" som det är ett att förbjuda folk att säga "ge mig dina pengar eller dö".
Förresten, bara för att vara lite dryg mot TP
Olaga hot i form av ett mordhot eller utpressning? Vad anser du? :-)
1:30
Jag som hade lärt mig att alla mc-gäng var etniska svenskar från den här tråden, oj så fel jag hade. Känns som min världsbild rämnat nu.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
