Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:15
420Bitchez Kille, 36 år

Citat från u_suck_tbh


Kulturbevaring kan lösas genom att sluta genomföra löjliga särlagar för invandrare - särlagar som uppkommit som reaktion mot diskriminationen och det "uppmålade hotet" som SD står skyldiga för.

Kriminalitet har med pengar att göra. Inte kultur.


Minskad invandring - mer pengar - minskad kriminalitet.
Get it? ;)

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:19
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Kriminalitet har med pengar att göra. Inte kultur.

Läs BRÅs rapport från 2005, sida 21 tror jag det var.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:36
u_suck_tbh 34 år

Citat från Ecstasytrip


Minskad invandring - mer pengar - minskad kriminalitet.
Get it? ;)



Fast invandring går att tjäna pengar på - man har bara "valt" att inte göra det.



Citat från Quidproquo

Citat från u_suck_tbh

Kriminalitet har med pengar att göra. Inte kultur.

Läs BRÅs rapport från 2005, sida 21 tror jag det var.



Vad säger den? Att folk av en viss kultur begår brott eller att det är ett högt antal invandrare som begår brott?
För det är inte samma sak.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:44
u_suck_tbh 34 år

Och innan ni säger "HURR DURR KÄLLA LOL"

http://www.undp.se/HDRmigration/

kapten_bajshol Kille, 30 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:50
kapten_bajshol Kille, 30 år

näej det e synd om sverigedemokraterna,tänkte först skriva att dom e ett jävla pack men det låter bara drygt...
jag fattar inte riktigt grejjen med att "bevara" kultur...känns helt onödigt bara,borde det inte va bättre o jobba i nuet istället för att spara det förflutna,jag menar vem bryr sig egentligen?

Cykelpedal Kille, 34 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:56
Cykelpedal Kille, 34 år

Citat från kapten_bajshol


näej det e synd om sverigedemokraterna,tänkte först skriva att dom e ett jävla pack men det låter bara drygt...
jag fattar inte riktigt grejjen med att "bevara" kultur...känns helt onödigt bara,borde det inte va bättre o jobba i nuet istället för att spara det förflutna,jag menar vem bryr sig egentligen?


Troligtvis de hundratusentals som röstade på SD, hoho.

kapten_bajshol Kille, 30 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 17:01
kapten_bajshol Kille, 30 år

men det e det som e så himla konstigt,så onödigt att lägga sin energi på att "bevara" språket o sånt tjaffs...jag låter som en hippie
PEACE LOVE & UNDERSTANDING

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:11
spiskummin Kille, 35 år

Citat från kapten_bajshol


men det e det som e så himla konstigt,så onödigt att lägga sin energi på att "bevara" språket o sånt tjaffs...jag låter som en hippie
PEACE LOVE & UNDERSTANDING



Fast SD tycks inte ha något intresse i att bevara svenska språket eller annan kultur än midsommar och alkoholkulturen. SD-anhängare har en tendens till att vara riktigt dåliga på svenska, och hela folkkultursektorn avskyr SD.

Nationalister i allmänhet verkar vara väldigt dåliga på svenska och på svensk kultur överhuvudtaget.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:18
u_suck_tbh 34 år

Det är så intressant att de som oftast värnar mest om "svenska traditioner" osv oftast brukar vara s.k "white trash" som inte kan förmedla sig på ett förståeligt sätt.

Eller ja, intressant och intressant. Det är skitkul.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:21
Akterskytt Kille, 34 år

Ni är så elaka mot mig och mitt folk :-(


edit: fet elacka ni är mot mej o min folk

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:26
u_suck_tbh 34 år

Det är okej Simon. Svenskarna kommer överleva.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:28
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Det är okej Simon. Svenskarna kommer överleva.


Jo, fast inte på det sättet som jag önskar. : P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:31
u_suck_tbh 34 år

Citat från Akterskytt


Jo, fast inte på det sättet som jag önskar. : P






Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:35
Akterskytt Kille, 34 år

Nä. 110% sekulariserat, utan religioner i alla dess former samt så vill jag ha ett land utan osämja baserad på skillnader.

Ser helst ett Sverige helt fritt från religion och skillnader, vilket vi inte kommer nå genom att ta emot invandrare i alla dess former.
Finns ett skäl till varför det har varit osämja mellan länder och religioner i tid och otid, och det kommer antingen fortsätta så till dess att vi antingen skiljer folken från varandra eller utrotar varandra :- D

edit: Detta leder alltså till att jag är mot byggandet av moskéer och synagogor, men samtidigt vill jag inte att flera kyrkor byggs : P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 18:37
u_suck_tbh 34 år

Citat från Akterskytt


Nä. 110% sekulariserat, utan religioner i alla dess former samt så vill jag ha ett land utan osämja baserad på skillnader.

Ser helst ett Sverige helt fritt från religion och skillnader, vilket vi inte kommer nå genom att ta emot invandrare i alla dess former.
Finns ett skäl till varför det har varit osämja mellan länder och religioner i tid och otid, och det kommer antingen fortsätta så till dess att vi antingen skiljer folken från varandra eller utrotar varandra :- D



Ja, men sovjetisk kommunism alltså? :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet