Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2011 kl. 16:41
Nagasaki Kille, 29 år

Fan vad många dom har...
28, 64, 111, 311, 33, 777, BSS, HFFH, POW, RAHOWA, SA, VAM?!

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2011 kl. 18:00
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från EnKannaSaft


notera Tors Hammare runt den ena killens hals, tvivlar på att han var sionist som Ekeroth är


I min handbok från Rädda Barnen som heter "En liten skrift om att möta rasism och nazism bland ungdomar" så är Tors Hammare bara en varningssignal om den kompletteras med någon eller flera av följande förkortningar:



jag sa inte heller att Tors Hammare bör ses som en varning, men den visar väl att killens hjärta verkar klappa hårdare för den forn-nordiska kulturen än den Judeo-Kristna.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2011 kl. 18:10
u_suck_tbh 34 år

Citat från EnKannaSaft


jag sa inte heller att Tors Hammare bör ses som en varning, men den visar väl att killens hjärta verkar klappa hårdare för den forn-nordiska kulturen än den Judeo-Kristna.


Nä, det är lugnt, han är bara en pjäs i ett större spel

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2011 kl. 18:49
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Jo, absolut. Likheten är slående.

Ge dig för fan..

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2011 kl. 19:01
u_suck_tbh 34 år

Vita som vita :pPPpPppP
Alla ser likadana ut!

theowest Kille, 30 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 02:02
theowest Kille, 30 år

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:22
EnKannaSaft Kille, 34 år

^klok man

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:36
u_suck_tbh 34 år

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:45
TopicPlease Kille, 38 år

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:51
u_suck_tbh 34 år

Förlåt TP :(

GDRAGON Kille, 32 år

11 227 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:52
GDRAGON Kille, 32 år

bra parti!
Varför är alla så negativa mot dom för?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:54
u_suck_tbh 34 år

För att dom värnar om ett sverige som inte finns och skyller sveriges problem på invandrare

EDIT:
fast inte direkt, de påstår bara att sverige inte har råd och att invandringen måste minskas av "ekonomiska skäl". Som om det skulle lösa något.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 13:55
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från u_suck_tbh


För att dom värnar om ett sverige som inte finns och skyller sveriges problem på invandrare


en konstlad identitet

420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 15:56
420Bitchez Kille, 36 år

Citat från u_suck_tbh


För att dom värnar om ett sverige som inte finns och skyller sveriges problem på invandrare

EDIT:
fast inte direkt, de påstår bara att sverige inte har råd och att invandringen måste minskas av "ekonomiska skäl". Som om det skulle lösa något.


Det handlar om tex kulturbevaring och minskad kriminalitet också

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2011 kl. 16:00
u_suck_tbh 34 år

Kulturbevaring kan lösas genom att sluta genomföra löjliga särlagar för invandrare - särlagar som uppkommit som reaktion mot diskriminationen och det "uppmålade hotet" som SD står skyldiga för.

Kriminalitet har med pengar att göra. Inte kultur.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet