Sverigedemokraterna
Citat från TerrorOfNagasaki
Citat från Syringe
Jag gillar SD, kanske inte ALLT dem står för men en del av det dem säger är tr00 shit !
:PpppPpppPpp
Det kan vara så, att det är politiker som är dåliga på att räkna...
och mer.
Är han efterbliven eller?
...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet. „
— FN:s konvention "Internationell konvention om avskaffande av alla former av rasdiskriminering"
Enligt FN:s definition är Sverigedemokraterna rasister. De ställer dessutom inte upp på våra demokratiska värderingar när de kräver olika lagar beroende på vilken hurdfärg/etniskt ursprung man har, alla skall vara lika inför lagen.
Enligt FN:s definition är Försvarsmakten också rasister :) Och flera kommuner i Sverige...
= Alltså är rasismen väldigt levande OCH påtaglig i dagens Sverige.
För FNs utredningar är lag osv?
Nej, men det är en bra grund.
lol
Har för mig att Socialdemokratiska Aftonbladet försökte förvränga denna rapport.
Det är mitt parti :)
SD har blivit vågmästare i flera mätningar i rad nu.
Helt genomruttet parti.
Citat från Anklever
[i]lol
[youtube]K1HfizG16lg[/youtube/i]
Vänsterflanken bad mig posta den här:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
