Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 14:48
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från TerrorOfNagasaki


Citat från Syringe

Jag gillar SD, kanske inte ALLT dem står för men en del av det dem säger är tr00 shit !


:PpppPpppPpp



Det kan vara så, att det är politiker som är dåliga på att räkna...

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 14:50
swedishbacon Kille, 33 år


och mer.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 15:18
beatyourkids Kille, 38 år

Är han efterbliven eller?

exit_ Kille, 41 år

998 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 16:20
exit_ Kille, 41 år

...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet. „
— FN:s konvention "Internationell konvention om avskaffande av alla former av rasdiskriminering"


Enligt FN:s definition är Sverigedemokraterna rasister. De ställer dessutom inte upp på våra demokratiska värderingar när de kräver olika lagar beroende på vilken hurdfärg/etniskt ursprung man har, alla skall vara lika inför lagen.

Cykelpedal Kille, 34 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 16:28
Cykelpedal Kille, 34 år

Enligt FN:s definition är Försvarsmakten också rasister :) Och flera kommuner i Sverige...

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 16:29
u_suck_tbh 34 år

= Alltså är rasismen väldigt levande OCH påtaglig i dagens Sverige.

Ramn Kille, 38 år

290 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 16:30
Ramn Kille, 38 år

För FNs utredningar är lag osv?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 16:39
u_suck_tbh 34 år

Nej, men det är en bra grund.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 20:12
Anklever Kille, 34 år

lol

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 20:52
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Har för mig att Socialdemokratiska Aftonbladet försökte förvränga denna rapport.

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 09:10
BMTHEROIN Kille, 36 år

Citat från Anklever


lol

Horbeng Tjej, 30 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 16:47
Horbeng Tjej, 30 år

Det är mitt parti :)

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 17:06
GOLDDlGGER Kille, 33 år

SD har blivit vågmästare i flera mätningar i rad nu.

cylex Tjej, 33 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 18:51
cylex Tjej, 33 år

Helt genomruttet parti.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 23:27
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Anklever


[i]lol

[youtube]K1HfizG16lg[/youtube/i]

Vänsterflanken bad mig posta den här:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet