Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2011 kl. 17:40
EnKannaSaft Kille, 34 år

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2011 kl. 17:47

Han syftade väl på att SD som parti har tydliga rasistiska undertoner, inte nödvändigtvis att alla väljare är rasister (men vilket många troligtvis är). Och att videon sedan hänvisar till PI... ah. Eh.

archNisse Kille, 33 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2011 kl. 23:07
archNisse Kille, 33 år

Citat från EnKannaSaft


*video*

Den där videon kallade nyss också med samma logik alla vänsterns väljare för antidemokratiska kommunister :3

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
25 maj 2011 kl. 00:11
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från archNisse


Citat från EnKannaSaft

*video*

Den där videon kallade nyss också med samma logik alla vänsterns väljare för antidemokratiska kommunister :3



jo jag vet

archNisse Kille, 33 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
25 maj 2011 kl. 02:57
archNisse Kille, 33 år

De/den som gjort den måste vara stolta ^^

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
25 maj 2011 kl. 22:20
u_suck_tbh 34 år

Fast SD som parti är rasister.
Och antagligen många inom Vänsterpartiet är nog leninister.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
26 maj 2011 kl. 20:38
EnKannaSaft Kille, 34 år

Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!

hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå

Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
26 maj 2011 kl. 20:41
Nagasaki Kille, 29 år

Citat från EnKannaSaft


Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!

hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå


Haha skrattade i verkligheten så klockrent.

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2011 kl. 10:49
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från EnKannaSaft


Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!

hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå


<33333333333333333333333333333

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 01:51
u_suck_tbh 34 år

Värdelös comeback från åkesson
Ohjly är inte den som förespråkar fittdeportationer av kurder och kristna tillbaka till länder där de förföljs som lilla fittjimmie gör
jävla rassejävel, har han inen skam i kroppen?
nee, för han är tjock och skåning
den värsta sortesn skånig

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 05:46
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från u_suck_tbh


nee, för han är tjock och skåning
den värsta sortesn skånig


Sölvesborg ligger i Blekinge..

Just sayin.

skeggetorp92 Kille, 34 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 12:04
skeggetorp92 Kille, 34 år

ABOO dom suger, dom är jätte deliga , dom e rassar,

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 13:37
Thias Kille, 38 år

http://vimeo.com/4696366
Det här har absolut inget med tråden att göra men kolla vad som står där under :P
När vi filmade kom det fram ett par “förortsungdommar” i 15-årsåldern och frågade varför vi använde gasmask.

Vi förklarade snällt att det var ett måste i hastigheter runt 400km/h. Ganska kul att höra när dom ringde sina polare och berättade, det lät ungefär såhär: “Ey brychan, vi träffade väärsta grimma snubben jao. Han hade en Hayabusa som gick i 400 len. Snubben var tvungen att ha gasmask asså. Shit jag svär”

Syringe Kille, 36 år

1 754 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 13:43
Syringe Kille, 36 år

Jag gillar SD, kanske inte ALLT dem står för men en del av det dem säger är tr00 shit !

Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2011 kl. 13:57
Nagasaki Kille, 29 år

Citat från Syringe


Jag gillar SD, kanske inte ALLT dem står för men en del av det dem säger är tr00 shit !


:PpppPpppPpp


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet