Sverigedemokraterna
Han syftade väl på att SD som parti har tydliga rasistiska undertoner, inte nödvändigtvis att alla väljare är rasister (men vilket många troligtvis är). Och att videon sedan hänvisar till PI... ah. Eh.
Citat från EnKannaSaft
*video*
Den där videon kallade nyss också med samma logik alla vänsterns väljare för antidemokratiska kommunister :3
Citat från archNisse
Citat från EnKannaSaft
*video*
Den där videon kallade nyss också med samma logik alla vänsterns väljare för antidemokratiska kommunister :3
jo jag vet
De/den som gjort den måste vara stolta ^^
Fast SD som parti är rasister.
Och antagligen många inom Vänsterpartiet är nog leninister.
Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!
hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå
Citat från EnKannaSaft
Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!
hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå
Haha skrattade i verkligheten så klockrent.
Citat från EnKannaSaft
Jimmie Åkesson: Okej, jag ska sluta kalla dig kommunist om du slutar kalla mig rasist
Lars Ohly: Jag ska sluta kalla dig rasist när du slutar vara en rasist
Jimmie Åkesson: Detsamma!
hahahaha xD
dom två i samma rum är ju humor på hög nivå
<33333333333333333333333333333
Värdelös comeback från åkesson
Ohjly är inte den som förespråkar fittdeportationer av kurder och kristna tillbaka till länder där de förföljs som lilla fittjimmie gör
jävla rassejävel, har han inen skam i kroppen?
nee, för han är tjock och skåning
den värsta sortesn skånig
Citat från u_suck_tbh
nee, för han är tjock och skåning
den värsta sortesn skånig
Sölvesborg ligger i Blekinge..
Just sayin.
ABOO dom suger, dom är jätte deliga , dom e rassar,
http://vimeo.com/4696366
Det här har absolut inget med tråden att göra men kolla vad som står där under :P
När vi filmade kom det fram ett par “förortsungdommar” i 15-årsåldern och frågade varför vi använde gasmask.
Vi förklarade snällt att det var ett måste i hastigheter runt 400km/h. Ganska kul att höra när dom ringde sina polare och berättade, det lät ungefär såhär: “Ey brychan, vi träffade väärsta grimma snubben jao. Han hade en Hayabusa som gick i 400 len. Snubben var tvungen att ha gasmask asså. Shit jag svär”
Jag gillar SD, kanske inte ALLT dem står för men en del av det dem säger är tr00 shit !
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet