Sverigedemokraterna
Som du skrev tidigare.
Meffan - a love story.
true!
^ orka -_-
Citat från GOLDDlGGER
^ orka -_-
Orka använda en proxy för att skapa ett nytt konto för att inte admins ska kunna se vem man är fast vi känner igen dina trådar du snor från Flashback....
hahaha
:OOOOO.....
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPED!
Citat från TPFotografen
Citat från GOLDDlGGER
^ orka -_-
Orka använda en proxy för att skapa ett nytt konto för att inte admins ska kunna se vem man är fast vi känner igen dina trådar du snor från Flashback....
Ooooohh!!!
GOLDDIGGER!!!
...
en klassiker
^
20863 är Arbetsmarknad.
17619 är Arbetskraftinvandring.
13312 är studerande.
4346 är besök.
=
56113 av de 102449.
http://www.migrationsverket.se/download/18.78fcf371269cd4cda980001753/Beviljade+uppeh%C3%A5llstillst%C3%A5nd+hel%C3%A5ret+2009.pdf
^
Och Lars Ohly är så pass dum så att vilken jävla unge som helst kan ju äga honom, det gör en inte till en bra politiker för att man lyckats äga riksdagens största ärkemongo.
Lars Ohly är ju inte en hjärnkirurg direkt.
Citat från RaggeKan
^
Och Lars Ohly är så pass dum så att vilken jävla unge som helst kan ju äga honom, det gör en inte till en bra politiker för att man lyckats äga regeringens största ärkemongo.
Regeringen? vet att du bara är 15 år men borde kanske läsa lite om vad som är riksdag och vad som är regering innan du kommer med sådana idiotiska uttalanden.
Citat från RaggeKan
^
Och Lars Ohly är så pass dum så att vilken jävla unge som helst kan ju äga honom, det gör en inte till en bra politiker för att man lyckats äga riksdagens största ärkemongo.
Åkesson är lika kass som Ohly
Citat från EnKannaSaft
Citat från RaggeKan
^
Och Lars Ohly är så pass dum så att vilken jävla unge som helst kan ju äga honom, det gör en inte till en bra politiker för att man lyckats äga riksdagens största ärkemongo.
Åkesson är lika kass som Ohly
Ya don't say.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
