Sverigedemokraterna
Tour
Kille, 38 år
Citat från Quidproquo
Citat från Viridian
Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.
Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.
när jag var medlem i UV så fick jag fönsterrutor inslagna hemma och Nazister trängde sig in i lokalen under möten med mera, så ja.
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Viridian
Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.
Haha, "Vanliga svenskar" som kasta ägg och hotar samt misshandlar. Kamma dig för fan..
pissjklh
Kille, 32 år
Tycker det är ett dåligt parti, pga deras väldigt dåliga miljöpolitik och deras ekonomiplaner var ju inte heller så lovande.
Viridian
Kille, 36 år
Citat från Quidproquo
Citat från Viridian
Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.
Haha, "Vanliga svenskar" som kasta ägg och hotar samt misshandlar. Kamma dig för fan..
Sa att det var vanligt folk som störde deras möten, med det menar jag dom som kör med vuvuzuelor på deras torgmöten såklart. Jag legitimerar inget våld mot nån organisation av något slag. Det jag stör mig på är att det räcker väl förfan med att anmäla skiten till polisen och slippa försöka eskalera våldet.
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Quidproquo
Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.[/i]
Tour
Kille, 38 år
HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!
Mrbingbongpow
Kille, 33 år
Både och. Det tvingar ju de andra partierna att engagera sig mer i de frågorna. Det är ju bra iaf.
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från Tour
Citat från DumFan
Citat från Tour
HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!
Kände att han varit borta allt för länge:P
skönt att ha han tillbaka i en annan skepnad!
hur säkra är vi på att GOLDDIGGER är meffan? :P
Tour
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
Citat från Tour
Citat från DumFan
Citat från Tour
HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!
Kände att han varit borta allt för länge:P
skönt att ha han tillbaka i en annan skepnad!
hur säkra är vi på att GOLDDIGGER är meffan? :P
jag är otroligt säker, bara en person skriver så jävla korkade saker, och gör såna korkade trådar utan nåt vettigt innehåll!
DumFan
Kille, 35 år
Med just det språkbruket dessutom!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet