Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:50
Tour Kille, 38 år

Citat från Quidproquo


Citat från Viridian

Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.

Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.


när jag var medlem i UV så fick jag fönsterrutor inslagna hemma och Nazister trängde sig in i lokalen under möten med mera, så ja.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:50
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Viridian


Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.


Haha, "Vanliga svenskar" som kasta ägg och hotar samt misshandlar. Kamma dig för fan..

pissjklh Kille, 32 år

2 687 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:52
pissjklh Kille, 32 år

Tycker det är ett dåligt parti, pga deras väldigt dåliga miljöpolitik och deras ekonomiplaner var ju inte heller så lovande.

Ramn Kille, 38 år

290 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:55
Ramn Kille, 38 år

Citat från pissliv


Tycker det är ett dåligt parti, pga deras väldigt dåliga miljöpolitik och deras ekonomiplaner var ju inte heller så lovande.

Utveckla gärna.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 13:02
Viridian Kille, 36 år

Citat från Quidproquo


Citat från Viridian

Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.

Haha, "Vanliga svenskar" som kasta ägg och hotar samt misshandlar. Kamma dig för fan..


Sa att det var vanligt folk som störde deras möten, med det menar jag dom som kör med vuvuzuelor på deras torgmöten såklart. Jag legitimerar inget våld mot nån organisation av något slag. Det jag stör mig på är att det räcker väl förfan med att anmäla skiten till polisen och slippa försöka eskalera våldet.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:20
DumFan Kille, 35 år

Citat från Quidproquo


Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.[/i]

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:26
Tour Kille, 38 år

HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!

Mrbingbongpow Kille, 33 år

674 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:28
Mrbingbongpow Kille, 33 år

Både och. Det tvingar ju de andra partierna att engagera sig mer i de frågorna. Det är ju bra iaf.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:44
DumFan Kille, 35 år

Citat från Tour


HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!

Kände att han varit borta allt för länge:P

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:51
Tour Kille, 38 år

Citat från DumFan


Citat från Tour

HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!

Kände att han varit borta allt för länge:P



skönt att ha han tillbaka i en annan skepnad!

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 22:52
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Tour


Citat från DumFan

Citat från Tour

HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!

Kände att han varit borta allt för länge:P


skönt att ha han tillbaka i en annan skepnad!



hur säkra är vi på att GOLDDIGGER är meffan? :P

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 23:00
Tour Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


Citat från Tour

Citat från DumFan

Citat från Tour

HAHAHAHA Hans petter, den kommunisthatande nordkoreanen, love it!

Kände att han varit borta allt för länge:P


skönt att ha han tillbaka i en annan skepnad!


hur säkra är vi på att GOLDDIGGER är meffan? :P



jag är otroligt säker, bara en person skriver så jävla korkade saker, och gör såna korkade trådar utan nåt vettigt innehåll!

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 23:00
DumFan Kille, 35 år

Med just det språkbruket dessutom!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj 2011 kl. 23:06
Tour Kille, 38 år

Citat från DumFan


Med just det språkbruket dessutom!


yep, han skriver lika förvirrat som han tänker, it could be only one!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet