Sverigedemokraterna
Kerryburgerking
Kille, 32 år
Lever MF3?
Akterskytt
Kille, 34 år
http://sdu.nu/2011/05/19/tva-sdu-medlemmar-misshandlade-av-extremvanstern-%E2%80%93-sdu-kraver-krafttag-och-demonstrerar-mot-det-vansterextrema-valdet/
Idiotvänstern håller igång. :D
Viridian
Kille, 36 år
Citat från Akterskytt
http://sdu.nu/2011/05/19/tva-sdu-medlemmar-misshandlade-av-extremvanstern-%E2%80%93-sdu-kraver-krafttag-och-demonstrerar-mot-det-vansterextrema-valdet/
Idiotvänstern håller igång. :D
Allt för att spela offer, och allt för att provocera.
Akterskytt
Kille, 34 år
Citat från Viridian
Citat från Akterskytt
http://sdu.nu/2011/05/19/tva-sdu-medlemmar-misshandlade-av-extremvanstern-%E2%80%93-sdu-kraver-krafttag-och-demonstrerar-mot-det-vansterextrema-valdet/
Idiotvänstern håller igång. :D
Allt för att spela offer, och allt för att provocera.
Blir dom misshandlade för att provocera? Ok.
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Viridian
Allt för att spela offer, och allt för att provocera.
Ja, det måste vara väldigt provocerande för invandrargängen, vilket är vad de menar med sk ungdomsgäng, när SDUare blir sparkade. Det är nog ganska enkelt för små UVare att vifta undan detta, de utsätts ju aldrig.
Viridian
Kille, 36 år
Citat från Quidproquo
Citat från Viridian
Allt för att spela offer, och allt för att provocera.
Ja, det måste vara väldigt provocerande för invandrargängen, vilket är vad de menar med sk ungdomsgäng, när SDUare blir sparkade. Det är nog ganska enkelt för små UVare att vifta undan detta, de utsätts ju aldrig.
Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.
Akterskytt
Kille, 34 år
UV får spö av högerextrema, det ger då dom rätten att misshandla SDUare, makes perfect sense :ppPP
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Viridian
Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.
Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.
Akterskytt
Kille, 34 år
Och om du inte förstår att SDUare är mer utsatta än UVare så är du bara korkad eller ignorant. Kanske båda.
KOMPLICERAD
Tjej, 31 år
dåligt.
Viridian
Kille, 36 år
Citat från Quidproquo
Citat från Viridian
Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.
Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.
Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet