Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2011 kl. 07:30
DinGud Kille, 33 år

Citat från Ramn


Gillar att detta är den mest populära tråden i politik.

Vettefan om den är populär. Samtidigt som den har många post är de flesta av negativ inriktning.

Kerryburgerking Kille, 32 år

Lever MF3?

andersjohansson Kille, 32 år

365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2011 kl. 23:15
andersjohansson Kille, 32 år

Citat från Kerryburgerking


Lever MF3?

Jaaadå!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2011 kl. 23:31
Tour Kille, 38 år

Citat från Breeze


Tolkningsfråga.


precis, har väl alltid funnits organ i honom som bara gått på tomgång.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:36
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


http://sdu.nu/2011/05/19/tva-sdu-medlemmar-misshandlade-av-extremvanstern-%E2%80%93-sdu-kraver-krafttag-och-demonstrerar-mot-det-vansterextrema-valdet/

Idiotvänstern håller igång. :D


Allt för att spela offer, och allt för att provocera.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:40
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från Akterskytt

http://sdu.nu/2011/05/19/tva-sdu-medlemmar-misshandlade-av-extremvanstern-%E2%80%93-sdu-kraver-krafttag-och-demonstrerar-mot-det-vansterextrema-valdet/

Idiotvänstern håller igång. :D

Allt för att spela offer, och allt för att provocera.



Blir dom misshandlade för att provocera? Ok.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:42
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Viridian


Allt för att spela offer, och allt för att provocera.

Ja, det måste vara väldigt provocerande för invandrargängen, vilket är vad de menar med sk ungdomsgäng, när SDUare blir sparkade. Det är nog ganska enkelt för små UVare att vifta undan detta, de utsätts ju aldrig.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:43
Viridian Kille, 36 år

Citat från Quidproquo


Citat från Viridian

Allt för att spela offer, och allt för att provocera.

Ja, det måste vara väldigt provocerande för invandrargängen, vilket är vad de menar med sk ungdomsgäng, när SDUare blir sparkade. Det är nog ganska enkelt för små UVare att vifta undan detta, de utsätts ju aldrig.


Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:44
Akterskytt Kille, 34 år

UV får spö av högerextrema, det ger då dom rätten att misshandla SDUare, makes perfect sense :ppPP

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:45
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Viridian


Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.

Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:46
Akterskytt Kille, 34 år

Och om du inte förstår att SDUare är mer utsatta än UVare så är du bara korkad eller ignorant. Kanske båda.

KOMPLICERAD Tjej, 31 år

2 813 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:47
KOMPLICERAD Tjej, 31 år

dåligt.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:47
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från revben


dåligt.


Utveckla.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
20 maj 2011 kl. 12:48
Viridian Kille, 36 år

Citat från Quidproquo


Citat från Viridian

Skojar du? du tycker alltså att UVare aldrig blir utsatta för trakasserier eller liknande? Eller att invandrare inte heller blir det, sådan total bullshit.

Du, du kan inte ens jämföra det. UVare kanske stöter på någon legion svea då o då, men SD blir systematiskt och på riksomfattande nivå trakasserade, hotade och bespottade. UV utstår inget av detta.


Det blir inte trakasserade eller bespottade på en rikstäckande nivå, det är ju bara skitsnack. Alla människor reagerar på SDs snack, att kalla dom för vänsterextrema och invandrare fyller bara på med hatet, det handlar om helt vanliga svenskar som stör deras möten.
Och tro mig det är mycket mer än bara så, det finns hot mot många i föreningen med, bara att de inte spelar offer på det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet