Sverigedemokraterna
^ Ung vänster
Få igång någon diskussion nån gång då, vill ha något att läsa.
finns inget att diskutera längre, SD är en del av etablissemanget de föraktar så grovt och har därmed avradikaliserats och är numera ungefär som folkpartiet.
Du borde gå och lägga dig. :/
SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.
Jag tycker att Jimmie Åkesson är söt, men det får man ju tydligen inte säga i det här landet, för då är man rasist.
SD har judar i sin topp!
Citat från monkeyslut
Jag tycker att Jimmie Åkesson är söt, men det får man ju tydligen inte säga i det här landet, för då är man rasist.
jag gillar blåsippor
Citat från Rasist
SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.
Fram med den äkta nationalsocialismen!
TerrorOfNagasaki: Oseriös såklart, dock tycker jag att Jimmie är söt.
Citat från u_suck_tbh
Citat från Rasist
SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.
Fram med den äkta nationalsocialismen!
SD är inte emot judar, SD styrs fan av judar! :O
Citat från Ecstasytrip
Citat från u_suck_tbh
Citat från Rasist
SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.
Fram med den äkta nationalsocialismen!
SD är inte emot judar, SD styrs fan av judar! :O
JA, IDIOT
->SIONISTISKT<-
Såger som så här:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet