Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 23:41
GOLDDlGGER Kille, 33 år

^ Ung vänster

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 23:43
1984 35 år

Få igång någon diskussion nån gång då, vill ha något att läsa.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 23:55
Tour Kille, 38 år

finns inget att diskutera längre, SD är en del av etablissemanget de föraktar så grovt och har därmed avradikaliserats och är numera ungefär som folkpartiet.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2011 kl. 23:57
1984 35 år

Citat från Tour


finns inget att diskutera längre, SD är en del av etablissemanget de föraktar så grovt och har därmed avradikaliserats och är numera ungefär som folkpartiet.

Forumet är numera deklarerat tandlöst!

Jawsome Kille, 33 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2011 kl. 01:55
Jawsome Kille, 33 år

Du borde gå och lägga dig. :/

Rasist Kille, 39 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:04
Rasist Kille, 39 år

SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:07
monkeyslut Tjej, 32 år

Jag tycker att Jimmie Åkesson är söt, men det får man ju tydligen inte säga i det här landet, för då är man rasist.

420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:07
420Bitchez Kille, 36 år

SD har judar i sin topp!

Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:08
Nagasaki Kille, 29 år

Citat från monkeyslut


Jag tycker att Jimmie Åkesson är söt, men det får man ju tydligen inte säga i det här landet, för då är man rasist.

Felle 34 år

8 241 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:09
Felle 34 år

jag gillar blåsippor

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:10
u_suck_tbh 34 år

Citat från Rasist


SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.


Fram med den äkta nationalsocialismen!

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:11
monkeyslut Tjej, 32 år

TerrorOfNagasaki: Oseriös såklart, dock tycker jag att Jimmie är söt.

420Bitchez Kille, 36 år

1 634 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:11
420Bitchez Kille, 36 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Rasist

SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.

Fram med den äkta nationalsocialismen!


SD är inte emot judar, SD styrs fan av judar! :O

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:12
u_suck_tbh 34 år

Citat från Ecstasytrip


Citat från u_suck_tbh

Citat från Rasist

SD är ett sionistiskt, islamofobiskt, kulturnationalistiskt, etnomasochistiskt och rasblandningsförespråkande liberalistparti.

Fram med den äkta nationalsocialismen!

SD är inte emot judar, SD styrs fan av judar! :O



JA, IDIOT
->SIONISTISKT<-

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2011 kl. 19:13
sodomi Kille, 33 år

Såger som så här:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet