Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:12
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från EnKannaSaft


Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.




Ja, du ser ju.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:13
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från Viridian


Citat från GOLDDlGGER

Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.

Socialismen är lika dan.
Det förklarar varför sverigedemokraterna, socialdemokraterna och vänsterpartiet är motståndare till instegjobben.
Sverigedemokraterna är vänster i stora frågor så som a-kassa och skatt, samt skola och utförsäljning av statliga bolag, men höger i små frågor så som fastighetsregler och vägregler.

Nej de röstar med moderaterna i 90% utav fallen i riksdagen, då kalalr jag dom höger i varje fall.


Men du måste också veta vilka förslag dom röstar med moderaterna. Bara för att dom röstar med moderaterna så betyder det inte att dom är ett liberalt ondskefullt kapitalistparti. Dom kan ju rösta med moderaterna för det är bra för samhället. Alla partier har alltid några bra punkter.
Moderaterna kanske är vänster i dessa frågor också. Vem vet. Men när det kommer till arbetsfrågorna så är SD garanterat vänster.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:36
Viridian Kille, 36 år

Citat från GOLDDlGGER


Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.

Socialismen är lika dan.
Det förklarar varför sverigedemokraterna, socialdemokraterna och vänsterpartiet är motståndare till instegjobben.
Sverigedemokraterna är vänster i stora frågor så som a-kassa och skatt, samt skola och utförsäljning av statliga bolag, men höger i små frågor så som fastighetsregler och vägregler.

Nej de röstar med moderaterna i 90% utav fallen i riksdagen, då kalalr jag dom höger i varje fall.

Men du måste också veta vilka förslag dom röstar med moderaterna. Bara för att dom röstar med moderaterna så betyder det inte att dom är ett liberalt ondskefullt kapitalistparti. Dom kan ju rösta med moderaterna för det är bra för samhället. Alla partier har alltid några bra punkter.
Moderaterna kanske är vänster i dessa frågor också. Vem vet. Men när det kommer till arbetsfrågorna så är SD garanterat vänster.


Nej de röstar med moderaterna när sossarna kommer med ett annat svar i 90% utav fallen, alltså inte bara då moderaterna kommer med vänsterförslag.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 21:18
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från Viridian


Citat från GOLDDlGGER

Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.

Socialismen är lika dan.
Det förklarar varför sverigedemokraterna, socialdemokraterna och vänsterpartiet är motståndare till instegjobben.
Sverigedemokraterna är vänster i stora frågor så som a-kassa och skatt, samt skola och utförsäljning av statliga bolag, men höger i små frågor så som fastighetsregler och vägregler.

Nej de röstar med moderaterna i 90% utav fallen i riksdagen, då kalalr jag dom höger i varje fall.

Men du måste också veta vilka förslag dom röstar med moderaterna. Bara för att dom röstar med moderaterna så betyder det inte att dom är ett liberalt ondskefullt kapitalistparti. Dom kan ju rösta med moderaterna för det är bra för samhället. Alla partier har alltid några bra punkter.
Moderaterna kanske är vänster i dessa frågor också. Vem vet. Men när det kommer till arbetsfrågorna så är SD garanterat vänster.

Nej de röstar med moderaterna när sossarna kommer med ett annat svar i 90% utav fallen, alltså inte bara då moderaterna kommer med vänsterförslag.


Det gör dom inte. Dom röstar efter vad sina väljare tycker, inte vad moderaternas väljare tycker.
www.riksdagen.se En bra sida för okunniga personer om vad som röstas och varför.

ChiliKrydda Tjej, 31 år

1 509 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 21:38
ChiliKrydda Tjej, 31 år

Jag gillar inte SD då de står för många rasistiska åsikter. Det är personerna som styr partierna, inte vad so står på papper. SD har många nynazister i sig och nazism är något jag är emot. Så i min mening är SD ett dåligt parti. Tycker dock inte att Vänsterpartiet, Socialdemokraterna eller Moderaterna eller något annat parti är bättre för det.

Tycker dock att det är fel att ha ett så stort hat mot någon så att man skadar personen bara för att den har en viss åsikt för något. Det kommer inte att ändra personens åsikt. Även om det är en sverigedemokrat man riktar hatet emot.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 21:41
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från SwedishChef


Jag gillar inte SD då de står för många rasistiska åsikter. Det är personerna som styr partierna, inte vad so står på papper. SD har många nynazister i sig och nazism är något jag är emot. Så i min mening är SD ett dåligt parti. Tycker dock inte att Vänsterpartiet, Socialdemokraterna eller Moderaterna eller något annat parti är bättre för det.

Tycker dock att det är fel att ha ett så stort hat mot någon så att man skadar personen bara för att den har en viss åsikt för något. Det kommer inte att ändra personens åsikt. Även om det är en sverigedemokrat man riktar hatet emot.


Håller med! Att göra våld mot dom kommer bara gynna dom. Dom får chansen att visa att dom är bättre än motståndarna, med smarta drag.

Jazzie Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 22:18
Jazzie Tjej, 30 år

Citat från Viridian


Citat från SvartSvart

Citat från Jazzmin

Citat från Viridian

Citat från SvartSvart

Citat från Jazzmin

Sverigedemokraterna är det sämsta partiet som finns! Det är faan pinsamt att ett sånt parti lyckats komma in i riksdagen i ett land som ska vara så "snälla" när det gäller invandrare! Vad faaaan har hänt med Sverige?! Detta är sjukt.

Vi har varit lite för snälla kan jag tycka
men nu blir jag klassad som rasist. fan också

hur har vi varit lite för snälla?

Exakt VAD är för snällt med sd?

Jag menar jag tycker sverige har varit för snällt med att ta in för mycket invandrare bara för att hålla ryktet uppe om att Sverige är ett superbra land där alla är välkomna, där invandrarna sedan inte ens får chans att etablera sig i samhället eftersom alla blir placerade på ett och samma ställe. Eller det är bara där de har råd att bo antar jag.

Jazzmin, sa inte att sd var snällt =p utan att Sverige varit för snällt med att ta in för många invandrare.

Det är ju bara inte så att invandrare skapar otroligt många jobb i vårat land, eller att många betalar skatt till samhället etc. Bara för att visa har svårt att anpassa sig betyder inte det att vi borde drastiskt minska vår invandring, snarare förbättra vår integrering.


Gillar hur du tänker c;

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 22:39
Anklever Kille, 34 år

Förutom att vår misslyckade integrationspolitik gör att tusentals invandrare och barn till invandrare hamnar i långvarig arbetslöshet, kriminalitet och utanförskap varje år, så leder den även till att fler barn misshandlas av sina föräldrar.

Fast Viridian tycker väl det är helt acceptabelt, för invandrare betalar faktiskt skatt!!

BRIS: Invandrare slår sina barn mera och allvarligare än infödda svenskar

eax Kille, 41 år

1 691 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 23:18
eax Kille, 41 år

Har SD misslyckad integrationspolitik...?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 23:41
beatyourkids Kille, 38 år

lol, jag kom ihåg i låg och mellanstadiet, alla mina polare med invandrarbakgrund fick stryk av sina föräldrar jämt.. En killes morsa kastade sten på han när han inte ville gå hem hahahah

Anarkososse Kille, 36 år

2 475 forumsinlägg

Skrivet:
14 maj 2011 kl. 02:10
Anarkososse Kille, 36 år

Vad fan ska man integrera dom i? Alla verkar tycka att det är lönlöst, SD för hårda, resten för mesiga. Herregud, detta bådar gott, jävla puckon.

eax Kille, 41 år

1 691 forumsinlägg

Skrivet:
14 maj 2011 kl. 02:29
eax Kille, 41 år

Jag kan lova att jag ska slå mina barn MINST lika mycket som invandrarna gör. Fifan vad jag ska slå!

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
14 maj 2011 kl. 02:37
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från eax


Jag kan lova att jag ska slå mina barn MINST lika mycket som invandrarna gör. Fifan vad jag ska slå!

http://beatyourkids.se

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
14 maj 2011 kl. 12:22
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från Skainhead


Vad fan ska man integrera dom i? Alla verkar tycka att det är lönlöst, SD för hårda, resten för mesiga. Herregud, detta bådar gott, jävla puckon.

Annars så får vi ett ekonomiskt oblananserat system med orättvisa och kriminalitet. Även kallat getto.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet