Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:15

Citat från Terrorstorm


Bara för andra länder har det åt helvete så ska väl inte dom välmående behöva lida.



Utveckla hur du skulle lida av det. Haha, det är så synd om dig!

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:17
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från bombchu


Citat från Terrorstorm

Det går alltid göra saker bättre. Bara för andra länder har det åt helvete så ska väl inte dom välmående behöva lida. Jävla kommunist-tänk.

Jävla egoism-tänk.


Egoism är det enda rätta.

bombchu Kille, 34 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:18
bombchu Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


Egoism är det enda rätta.[/i]

Om man är liten och rädd, ja.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:18
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från BukkakeTsunami


Citat från Terrorstorm

Bara för andra länder har det åt helvete så ska väl inte dom välmående behöva lida.

Utveckla hur du skulle lida av det. Haha, det är så synd om dig!


Jag skrev länder, inte att jag skulle lida av det.

Men det är ju ganska enkel logik att det går bättre ju mer pengar man tjänar. Vad talar emot?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:18
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från bombchu


Citat från Terrorstorm

Egoism är det enda rätta.

Om man är liten och rädd, ja.


Om man är stark nog att klara sig själv menar du?

bombchu Kille, 34 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:21
bombchu Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


Citat från bombchu

Citat från Terrorstorm

Egoism är det enda rätta.

Om man är liten och rädd, ja.

Om man är stark nog att klara sig själv menar du?


Om du ändå fattade hur beroende du är av andra.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:22
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från bombchu


Citat från Terrorstorm

Citat från bombchu

Citat från Terrorstorm

Egoism är det enda rätta.

Om man är liten och rädd, ja.

Om man är stark nog att klara sig själv menar du?

Om du ändå fattade hur beroende du är av andra.


Utveckla.

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:23

Citat från Terrorstorm


Men det är ju ganska enkel logik att det går bättre ju mer pengar man tjänar. Vad talar emot?




Vad jag än skulle skriva så skulle du ju uppenbarligen inte ha något emot det med ditt egoisttänkande. Många som har lite vett i skallen kan tycka att det är fel av humanistiska skäl t.ex. Men det är inget man kan förvänta sig av dig.

Vi skulle knappast LIDA om man ströp vapenexporten. Jag tycker iaf att det är bättre att inte bidra till mord.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:25
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från BukkakeTsunami


Citat från Terrorstorm

Men det är ju ganska enkel logik att det går bättre ju mer pengar man tjänar. Vad talar emot?




Vad jag än skulle skriva så skulle du ju uppenbarligen inte ha något emot det med ditt egoisttänkande. Många som har lite vett i skallen kan tycka att det är fel av humanistiska skäl t.ex. Men det är inget man kan förvänta sig av dig.

Vi skulle knappast LIDA om man ströp vapenexporten. Jag tycker iaf att det är bättre att inte bidra till mord.


Exakt.

Folk dör ju ändå, som sagt, det skulle ju inte bli vapenbrist i de köpande länderna ändå. De är bara en fråga om vem som ska sälja vapnen.

HENCYTJE Kille, 37 år

956 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:52
HENCYTJE Kille, 37 år

Citat från mickel


Bevara Sverige Svenskt (BSS) var en rasistisk kampanjorganisation med syfte att begränsa invandringen till Sverige och verka för repatriering av i Sverige boende invandrare.

Slutligen upphörde BSS den 16 november 1986 sedan man kommit överens med Framstegspartiet om att gå ihop och bilda Sverigepartiet. Sammanslagningen skedde under partiledarskap av framstegspartisten Stefan Herrmann, som efter vissa avhopp förde med sig sin Stockholmsavdelning men däremot inte den starka Motalaavdelningen. Totalt förde Framstegspartiet med sig cirka 80 medlemmar i boet, medan antalet BSS:are var väsentligt fler. Efter hårda interna strider och ömsesidiga uteslutningar (den 27 oktober 1987) slutade Sverigepartiet att existera, och därför samlades de gamla BSS:arna 1988 och bildade Sverigedemokraterna. Parollen "Bevara Sverige svenskt" användes sedan av Sverigedemokraterna, exempelvis som text på klistermärken och i rubriker i partiorganet SD-Kuriren. Föreningshistoriken BSS – ett försök att väcka debatt marknadsfördes av Sverigedemokraterna fram till 2003/04.

Nejdå, SD är inte alls rasistiska :))))))))





Moderaterna röstade emot kvinnlig rösträtt, de röstade för apartheid, och Socialdemokraterna var de som finansierade det rasbiologiska institutet i Uppsala vilket kan ha lagt grunden till Nazitysklands utövande av rasmätning.
Nu när vi ändå snackar historia, tänkte jag.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:55
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:01
Viridian Kille, 36 år

Citat från GOLDDlGGER


Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:03
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från Viridian


Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.


Socialismen är lika dan.
Det förklarar varför sverigedemokraterna, socialdemokraterna och vänsterpartiet är motståndare till instegjobben.
Sverigedemokraterna är vänster i stora frågor så som a-kassa och skatt, samt skola och utförsäljning av statliga bolag, men höger i små frågor så som fastighetsregler och vägregler.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:07
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från GOLDDlGGER


Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.


Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 15:11
Viridian Kille, 36 år

Citat från GOLDDlGGER


Citat från Viridian

Citat från GOLDDlGGER

Att säga att SD är rasistiska så vet man ganska lite om deras partiprogram. Nationalismen går ut på att alla ska ha samma skyldigheter och rättigheter.

Förutom de som nationalismen inte tycker passar in.

Socialismen är lika dan.
Det förklarar varför sverigedemokraterna, socialdemokraterna och vänsterpartiet är motståndare till instegjobben.
Sverigedemokraterna är vänster i stora frågor så som a-kassa och skatt, samt skola och utförsäljning av statliga bolag, men höger i små frågor så som fastighetsregler och vägregler.


Nej de röstar med moderaterna i 90% utav fallen i riksdagen, då kalalr jag dom höger i varje fall.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet