Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 12:29
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

Citat från Viridian

Citat från lilyxo

dåligt förutom att dom e det ända partiet som vågar ta upp invandraingsfrågan :)

Nej, alla partier tar upp den frågan, bara att dom inte gör det på det sättet som SD gör. SD skriker "hallå varför säger ingen att invandring är dåligt:c".

hahahahaha

Ja vad SD har att säga i frågan är ju faktiskt irrelevent. Nu sa hon ju att det var det enda partiet som tar upp invandringsfrågan, vilket inget parti har gjort sen tidiga 90-talet.

Eh, om du påstår att det räcker med att ett parti tar upp det så har faktiskt flera partier tagit upp frågan långt innan ny demokrati och även efter. De som röstar på SD är rädda för främmande saker, har alltid funnits sådana människor och kommer antagligen alltid finnas, folk som är rädda för saker som inte existerar.


Näe kompis, det har inte hänt. T.o.m. Reinfeldt vet ju att invandringen är ett problem men inte fan har han tagit upp det dom senaste åren, samtidigt som sossarna gärna tar emot fler. Frågan har inte legat på tapeten på över 20 år.

Åh, lite fördomarna strömmar in från fjärran vänster. Fortsätt att dra alla Sverigedemokrater över samma kam, gör det.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:03
Viridian Kille, 36 år

Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:04
Viridian Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


-
Eh, om du påstår att det räcker med att ett parti tar upp det så har faktiskt flera partier tagit upp frågan långt innan ny demokrati och även efter. De som röstar på SD är rädda för främmande saker, har alltid funnits sådana människor och kommer antagligen alltid finnas, folk som är rädda för saker som inte existerar.

Näe kompis, det har inte hänt. T.o.m. Reinfeldt vet ju att invandringen är ett problem men inte fan har han tagit upp det dom senaste åren, samtidigt som sossarna gärna tar emot fler. Frågan har inte legat på tapeten på över 20 år.

Åh, lite fördomarna strömmar in från fjärran vänster. Fortsätt att dra alla Sverigedemokrater över samma kam, gör det.


Ja stackars lilla SD, för själv som vänsterpartist har man absolut inte fått stå ut med diverse fördomar alls!
Men herregud, tror du att migrationsverket ligger o pillar rumpa hela tiden eller? nej snarare har de en oerhört hård och brutal syn på invandrare, skålar i champagne när de lyckas visa ut någon osv.

bombchu Kille, 34 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:10
bombchu Kille, 34 år

Sverigedemokraterna kom aldrig till Kungsportsplatsen idag :(

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:13
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab


Sverige drar in cash på det. Kanon. Vem bryr sig om folk i diktaturer anyway.

Det är ju inte direkt så att det blir vapenbrist i länderna.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:19
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

-
Eh, om du påstår att det räcker med att ett parti tar upp det så har faktiskt flera partier tagit upp frågan långt innan ny demokrati och även efter. De som röstar på SD är rädda för främmande saker, har alltid funnits sådana människor och kommer antagligen alltid finnas, folk som är rädda för saker som inte existerar.

Näe kompis, det har inte hänt. T.o.m. Reinfeldt vet ju att invandringen är ett problem men inte fan har han tagit upp det dom senaste åren, samtidigt som sossarna gärna tar emot fler. Frågan har inte legat på tapeten på över 20 år.

Åh, lite fördomarna strömmar in från fjärran vänster. Fortsätt att dra alla Sverigedemokrater över samma kam, gör det.

Ja stackars lilla SD, för själv som vänsterpartist har man absolut inte fått stå ut med diverse fördomar alls!
Men herregud, tror du att migrationsverket ligger o pillar rumpa hela tiden eller? nej snarare har de en oerhört hård och brutal syn på invandrare, skålar i champagne när de lyckas visa ut någon osv.


Självförvållat.
Jag vet inte. Det verka rju så. Men du verkar ju vet mer än andra om den saken.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:20
Viridian Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Viridian

Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab

Sverige drar in cash på det. Kanon. Vem bryr sig om folk i diktaturer anyway.

Det är ju inte direkt så att det blir vapenbrist i länderna.


seriös much?

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:28
SvartSvart Kille, 35 år

Citat från Jazzmin


Citat från Viridian

Citat från SvartSvart

Citat från Jazzmin

Sverigedemokraterna är det sämsta partiet som finns! Det är faan pinsamt att ett sånt parti lyckats komma in i riksdagen i ett land som ska vara så "snälla" när det gäller invandrare! Vad faaaan har hänt med Sverige?! Detta är sjukt.

Vi har varit lite för snälla kan jag tycka
men nu blir jag klassad som rasist. fan också

hur har vi varit lite för snälla?

Exakt VAD är för snällt med sd?


Jag menar jag tycker sverige har varit för snällt med att ta in för mycket invandrare bara för att hålla ryktet uppe om att Sverige är ett superbra land där alla är välkomna, där invandrarna sedan inte ens får chans att etablera sig i samhället eftersom alla blir placerade på ett och samma ställe. Eller det är bara där de har råd att bo antar jag.

Jazzmin, sa inte att sd var snällt =p utan att Sverige varit för snällt med att ta in för många invandrare. Menar förstås inte att invandrarna är dåliga i sig utan att man ska ta tid att hjälpa de som redan är här innan man tar in fler och fler.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:30
Viridian Kille, 36 år

Citat från SvartSvart


Citat från Jazzmin

Citat från Viridian

Citat från SvartSvart

Citat från Jazzmin

Sverigedemokraterna är det sämsta partiet som finns! Det är faan pinsamt att ett sånt parti lyckats komma in i riksdagen i ett land som ska vara så "snälla" när det gäller invandrare! Vad faaaan har hänt med Sverige?! Detta är sjukt.

Vi har varit lite för snälla kan jag tycka
men nu blir jag klassad som rasist. fan också

hur har vi varit lite för snälla?

Exakt VAD är för snällt med sd?

Jag menar jag tycker sverige har varit för snällt med att ta in för mycket invandrare bara för att hålla ryktet uppe om att Sverige är ett superbra land där alla är välkomna, där invandrarna sedan inte ens får chans att etablera sig i samhället eftersom alla blir placerade på ett och samma ställe. Eller det är bara där de har råd att bo antar jag.

Jazzmin, sa inte att sd var snällt =p utan att Sverige varit för snällt med att ta in för många invandrare.


Det är ju bara inte så att invandrare skapar otroligt många jobb i vårat land, eller att många betalar skatt till samhället etc. Bara för att visa har svårt att anpassa sig betyder inte det att vi borde drastiskt minska vår invandring, snarare förbättra vår integrering.

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:56
SvartSvart Kille, 35 år

Vad för jobb talar du om? Inte så kunnig inom det ämnet.
Har ingen statistik om hur många som betalar skatt eller hur många som lever på socialbidrag osv men ska nog försöka kolla upp det senare.
Jodå våran integrering måste förbättras men jag ser ändå att invandringen minskar tills man förbättrat systemet.

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:58
Kenmaster Kille, 32 år

Mer människor -> mer efterfrågan på produkter -> allting expanderar -> nya jobb. Svårt...

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 13:58
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

Citat från Viridian

Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab

Sverige drar in cash på det. Kanon. Vem bryr sig om folk i diktaturer anyway.

Det är ju inte direkt så att det blir vapenbrist i länderna.

seriös much?


Vi har ett eget land att sköta först och främst.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:09
Viridian Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Viridian

Citat från Terrorstorm

Citat från Viridian

Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab

Sverige drar in cash på det. Kanon. Vem bryr sig om folk i diktaturer anyway.

Det är ju inte direkt så att det blir vapenbrist i länderna.

seriös much?

Vi har ett eget land att sköta först och främst.


Som vi sköter dessutom? vi lever i en globaliserad värld numera, det går inte att gå tillbaka direkt hur mycket du än vill.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:11
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

Citat från Viridian

Citat från Terrorstorm

Citat från Viridian

Sverigedemokraterna vill som enda parti i riksdagen inte skärpa vapenexportlagarna till diktaturer!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article13018696.ab

Sverige drar in cash på det. Kanon. Vem bryr sig om folk i diktaturer anyway.

Det är ju inte direkt så att det blir vapenbrist i länderna.

seriös much?

Vi har ett eget land att sköta först och främst.

Som vi sköter dessutom? vi lever i en globaliserad värld numera, det går inte att gå tillbaka direkt hur mycket du än vill.


Det går alltid göra saker bättre. Bara för andra länder har det åt helvete så ska väl inte dom välmående behöva lida. Jävla kommunist-tänk.

bombchu Kille, 34 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 14:14
bombchu Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


Det går alltid göra saker bättre. Bara för andra länder har det åt helvete så ska väl inte dom välmående behöva lida. Jävla kommunist-tänk.[/i]

Jävla egoism-tänk.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet