Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 22:01
Kolmodajn Kille, 35 år

Citat från u_suck_tbh


Dom hade typ 5 supporters som var och tittade på Jimmie när han var i Örebro.
Deras fattiga närvaro i median sen valet 2010 kommer inte gynna dom inför omvalen.
Om man dessutom räknar in att många riksdagsledamöter har hoppat av så tror jag inte att deras chanser är så jättestora tbh

Men vi får väl se


I undersökningarna som görs så ligger SD mellan 5 & 7.5% för tillfället

http://www.demoskop.se/filearchive/1/1596/201105%20V%C3%A4ljarbarometer%20%C3%96ver%20tid%201998-Maj2011.pdf

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 22:04
u_suck_tbh 34 år

Cool, cool

Har fortfarande mina tvivel, men är ingen analytiker ;)

lilyxo Tjej, 30 år

466 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 22:18
lilyxo Tjej, 30 år

dåligt förutom att dom e det ända partiet som vågar ta upp invandraingsfrågan :)

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 22:20
Viridian Kille, 36 år

Citat från lilyxo


dåligt förutom att dom e det ända partiet som vågar ta upp invandraingsfrågan :)

Nej, alla partier tar upp den frågan, bara att dom inte gör det på det sättet som SD gör. SD skriker "hallå varför säger ingen att invandring är dåligt:c".

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 22:21
Tour Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från lilyxo

dåligt förutom att dom e det ända partiet som vågar ta upp invandraingsfrågan :)

Nej, alla partier tar upp den frågan, bara att dom inte gör det på det sättet som SD gör. SD skriker "hallå varför säger ingen att invandring är dåligt:c".


+1

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:13
TopicPlease Kille, 38 år

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13011601.ab
SD-politiker vill införa mansdag

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:14
shunomayne Kille, 31 år

Ingenting är bra för dem verkar det som...

Sharkys Kille, 31 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:19
Sharkys Kille, 31 år

Jag tror att SD är infiltrerade av judarna...
PÅ MED FOLIEHATTARNA!

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:21
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från TPFotografen


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13011601.ab
SD-politiker vill införa mansdag


Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:24
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från TPFotografen


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13011601.ab
SD-politiker vill införa mansdag


DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2011 kl. 23:29
DinGud Kille, 33 år

Nästa biten är att det redan finns...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internationella_mansdagen
SD: Keeping up to date.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 02:41
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från lilyxo

dåligt förutom att dom e det ända partiet som vågar ta upp invandraingsfrågan :)

Nej, alla partier tar upp den frågan, bara att dom inte gör det på det sättet som SD gör. SD skriker "hallå varför säger ingen att invandring är dåligt:c".


hahahahaha

Ja vad SD har att säga i frågan är ju faktiskt irrelevent. Nu sa hon ju att det var det enda partiet som tar upp invandringsfrågan, vilket inget parti har gjort sen tidiga 90-talet.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 02:44
beatyourkids Kille, 38 år

Mansdag = jämställdhet.

Varför ska kvinnorna få sin egna dag men inte männen? Män är också människor som kan bli behandlade precis likadant som kvinnorna, fast sällan i samma utbredning.

Helt klart in med en mans-dag. Bort med all jävla feminism.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 02:48
E_Schwartz Kille, 36 år

Ta bort kvinnodagen istället.

Och hans argument är så jävla idiotiska.

Nemelisis Tjej, 32 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2011 kl. 06:40
Nemelisis Tjej, 32 år

Citat från Terrorstorm


[i]Mansdag = jämställdhet.

Varför ska kvinnorna få sin egna dag men inte männen?

Du förstår väl att det är för att resterande 264/365 dagar är, underförstått, mansdagar?
Nä skämt åsido, antingen har man en kvinnodag eller en mansdag tycker jag, men jag förstår tanken. Kvinnor har länge ansetts mindre värda än män och så vidare, så därför ville man väl betona kvinnors rättigheter eller så, men jag tycker inte att det är rätt sätt att göra det på.

OnT: Jag tycker verkligen inte om Sverigedemokraternas ideal och idéer. Jag anser att vi har råd att ta in invandrare, eftersom let's face it, den delen av Sverige som måste oroa sig över mat varje dag är otroligt liten och kan få hjälp (tror jag?) och de flesta av oss har en högre levnadsstandard än många andra länder, så jag tycker det är bortskämd idioti att säga att vi måste spara de pengarna. Jag tycker det är fel att någon ska ha mer rätt att leva i ett tryggt land som sverige än någon annan bara för att den första råkade födas av svenskar.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet