Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 12:21
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Sativex


Citat från Akterskytt

Citat från Sativex

Citat från GOLDDlGGER

[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]


pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/


Ja, för att diskussioner ska inte kunna hållas rena från hot och sådant, vad gör det om han filmar?

med tanke på att dom drar upp skit om hans mamma och idiotexempel så känns det som att letar efter att reta upp någon på det sättet. gör inget alls att han filmar, gör betydligt mycket mer att han SMYGfilmar. tvivlar på att vänstergrabben vill ens vara uppe på youtube. fittigt gjort imo



Fast allt han säger är ju idiotiskt i det där klippet. Ska du säga något så ska du fan stå för det. även om det är genom en video på youtube. Om du inte vågar/vill hamna där med dina tycken och tankar så gör du nog bäst i att hålla käften.
Ja, hade dom visat kameran så hade han ju uppenbarligen inte visat sitt "sanna jag" som genast gör det värre.

Dom trampade på ömma tår, men inte på ett så pass hemskt sätt. :)

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 12:22
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från syndrome


as dåligt parti. De bryr sig ju bara om en fråga i princip -att stoppa invandringen.


http://sverigedemokraterna.se/valet-2010/

rebecca_a Tjej, 29 år

63 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 12:26
rebecca_a Tjej, 29 år

Okej, inte endast invandringen.. men det är det de bryr sig om mest. Visst, det finns andra saker de bryr sig om, men de heter ju trots allt "Sverige Demokraterna", och de har sagt själv att de vill behålla Sverige som det är nu, och som det ska vara.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 12:29
antivit Kille, 33 år

Akterskytt: true. tycker ändå det var fult gjort av de som förespråkade SD. våld bör aldrig gå hand i hand med politik som vänstergrabben gör där. tar ingens sida här, bägge sidorna är så jävla körda

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 12:32
antivit Kille, 33 år

Citat från syndrome


Okej, inte endast invandringen.. men det är det de bryr sig om mest. Visst, det finns andra saker de bryr sig om, men de heter ju trots allt "Sverige Demokraterna", och de har sagt själv att de vill behålla Sverige som det är nu, och som det ska vara.

visserligen från wiki men ändå
"förbjuda insemination för lesbiska kvinnor och är emot samkönade äktenskap"
"sverige som det ska vara"
righteo

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 13:59
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Citat från Sativex


Citat från GOLDDlGGER

[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]


pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/


Vadå Höger? SD är vänster! Till skiten på er!

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 14:01
antivit Kille, 33 år

"Ok"

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 14:11
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från Akterskytt


Citat från syndrome

as dåligt parti. De bryr sig ju bara om en fråga i princip -att stoppa invandringen.


http://sverigedemokraterna.se/valet-2010/


Stoppa invandringen.
Resten har dom ju bara prasslat ihop för att få röster.

DeaZZ Kille, 35 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 15:23
DeaZZ Kille, 35 år

Citat från GOLDDlGGER


Citat från Sativex

Citat från GOLDDlGGER

[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]


pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/

Vadå Höger? SD är vänster! Till skiten på er!


SD är mera höger än vänster

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 15:42
beatyourkids Kille, 38 år

Det är alldeles för många ägg i den här tråden nu alltså..



Citat från syndrome


as dåligt parti. De bryr sig ju bara om en fråga i princip -att stoppa invandringen.

Men det är ju bra, då slipper ni ju bry er om alla deras andra punkter dom har i sitt program som alla klagar på.

Sverige var ett bra land, Sverige är ett bra land men Sverige kommer inte bli ett bra land om invandringen fortsätter. Ta hand om dom vi har först, sen kan vi försöka med en invandring igen.

raspberrii Tjej, 33 år

1 699 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 15:45
raspberrii Tjej, 33 år

Citat från Terrorstorm


Men det är ju bra, då slipper ni ju bry er om alla deras andra punkter dom har i sitt program som alla klagar på.

Sverige var ett bra land, Sverige är ett bra land men Sverige kommer inte bli ett bra land om invandringen fortsätter. Ta hand om dom vi har först, sen kan vi försöka med en invandring igen.[/i]

Kunde inte sagt det bättre!

DeaZZ Kille, 35 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 16:07
DeaZZ Kille, 35 år


Men det är ju bra, då slipper ni ju bry er om alla deras andra punkter dom har i sitt program som alla klagar på.

Sverige var ett bra land, Sverige är ett bra land men Sverige kommer inte bli ett bra land om invandringen fortsätter. Ta hand om dom vi har först, sen kan vi försöka med en invandring igen.[/i]

Sossarna failade med det på 80 och 90 talet

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 16:39
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från DeaZZ



Men det är ju bra, då slipper ni ju bry er om alla deras andra punkter dom har i sitt program som alla klagar på.

Sverige var ett bra land, Sverige är ett bra land men Sverige kommer inte bli ett bra land om invandringen fortsätter. Ta hand om dom vi har först, sen kan vi försöka med en invandring igen.

Sossarna failade med det på 80 och 90 talet



Aviisst Tjej, 32 år

1 438 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 20:02
Aviisst Tjej, 32 år

haaaaaaaaaaahahahhaahahahahahhahahajöhöhöhöhktghå ^

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2011 kl. 20:08
Quidproquo Kille, 34 år

Har faktiskt aldrig sett den här Westling eller vad han hette, innan förut. Är ganska imponerad av hans lugn och förmåga att ställa såna frågor som tvingar den andra att applicera sin ideologi och sina åsikter på sig själva. T.ex den här turkbruden som "förstår", vilket i sammanhanget blir exakt samma sak som "har inget emot att", folk kastar diverse föremål på honom när han vill utnyttja sin demokratiska rättighet.

Eller det med njuren, vilket är det jag sagt många gånger här innan jag tröttnade på att diskutera med folk på EC som påstod att alla var lika värda rent objektivt. Det han ger uttryck för, den idén han ger uttryck för, är att alla är lika värda. Den tanken är absurd när man tänker efter.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet