Sverigedemokraterna
Citat från ertwerwerwerw
Citat från GOLDDlGGER
Får jag fråga en sak. Varför är just Sverigedemokraterna så omtalade, populära här? Är det inte Moderaterna eller Socialdemokraterna som är på scenen?
För det är coolt att gilla judar.
Typ så här?
Nog för man kanske inte håller med SD men detta är ju fantastiskt underbart att sverigedemokrater gillar förvånansvärt mycket att jävlas med vänsterextremister. Vet inte hur många gånger jag har sett Jimmie Åkesson reta Lars Ohly igen om att säga "Men jag gillar iallafall demokratins system" eller kalla Lars för kommunist. Sen är det så underbart kul när man ser vänsterextremister få slut på sin stubin så svenska polisen måste ingripa.
Taskigt att filma detta men det år så man gör dagen bättre för oss oss humorsugna högerfolk som vill se en fight mellan SD och Vänstern.
De säger verkligen rätt saker för att få honom att lacka ur haha.
Citat från Comalive
De säger verkligen rätt saker för att få honom att lacka ur haha.
Tänk om hans mamma ser detta. Vad besviken hon skulle bli då han ser samma respekt och värde i en random och hans mamma som uppfostrade, vårdade och tog hand om han. Det är självklart att mamman har lite...mera förtjänt.
Hade min mamma behövt en njure och en random också behövt en njure så hade min mamma gått före.
Han som filmar och snackar.
Hahahahahha videoklippet <3
4:24, vänsterhoran vet inte varför människor känner sig mindre trygga i Bergjön än i Vasastaden.
Hur. jävla. dum i huvudet är man inte då?
.....
sett klart hela nu hahahahahahahahahahahahahaha vilken jävla total-idiot alltså. En riktig jävla vänsternolla. Totalförnekar allting som är så uppenbart, hans partikamrater måste ju för fan skämmas över han.
Citat från GOLDDlGGER
Citat från Comalive
De säger verkligen rätt saker för att få honom att lacka ur haha.
Tänk om hans mamma ser detta. Vad besviken hon skulle bli då han ser samma respekt och värde i en random och hans mamma som uppfostrade, vårdade och tog hand om han. Det är självklart att mamman har lite...mera förtjänt.
Hade min mamma behövt en njure och en random också behövt en njure så hade min mamma gått före.
[img]http://cdn.stureplan.se/imagereportage/35584/standard/Christian%20Westling.jp/img]
[img]http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/41576_139629426065820_194_n.jp/img]
Han som filmar och snackar.
Fantastiskt. Allt han hade att komma med var påhopp på partiet istället för att argumentera tillbaka på ett värdigt sätt.
Va heter snubben? Vad gör han nu? Han måste ju upp i partiet!
Jag älskar Sverigedemokraterna.
+12 på den här youtubekommentaren till videon:
Vilken stor pinsam jubelidiot!
Vänster-flummet påvisar hög grad av utvecklingsstörning, inte för att han är vänster, även om partiet är en magnet för den typen av personligheter.
Försöker bortförklara ett öppet hot, som polisen hör och även konfronterar honom med. Hur jävla trög får man lov att bli?
Vänstern ut ur riksdagen omgående!
Dessa människor har politiskt bäst-föredatum anno 1940
TaTaPrib 2 timmar sedan
Taggad kille.
Tråkigt att han talade emot enbart för att dom tillhörde SD och inte för att dom hade en åsikt som han inte höll med om.
Det som Sverigedemokraten sade var väldigt vettigt och kan resoneras om utan att bli arg, men sen så grävde han ju sitt eget hål så det får han ju skylla sig själv för när polisen kom och sa till han att tagga ner.
Citat från Terrorstorm
4:24, vänsterhoran vet inte varför människor känner sig mindre trygga i Bergjön än i Vasastaden.
Hur. jävla. dum i huvudet är man inte då?
.....
sett klart hela nu hahahahahahahahahahahahahaha vilken jävla total-idiot alltså. En riktig jävla vänsternolla. Totalförnekar allting som är så uppenbart, hans partikamrater måste ju för fan skämmas över han.
Ja, det är ju jävligt uppenbart att det är på grund av mediarapporteringen som folk känner sig mindre trygga i Bergsjön. Om jag minns rätt är vasaparken den plats i Göteborg där flest våldtäkter sker, och vasastan öht är ett högriskområde med mycket misshandel, rån, och t.om. mord. Sen så ser ju tidningarna lite annorlunda ut när något hänt i vasastan och om något hänt i bergsjön...
Sen var han ju inte direkt skillad debattmässigt så att säga... hehehe...
Terrorstorm:
Mer godis om du gillade SDare från förra klippet.
Citat från GOLDDlGGER
[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]
[/i]
pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/
Citat från Sativex
Citat från GOLDDlGGER
[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]
pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/
Ja, för att diskussioner ska inte kunna hållas rena från hot och sådant, vad gör det om han filmar?
Citat från Akterskytt
Citat från Sativex
Citat från GOLDDlGGER
[youtube]AWPwgjhENXI[youtube]
pinsamt att högerbögen står och smygfilmar :/
Ja, för att diskussioner ska inte kunna hållas rena från hot och sådant, vad gör det om han filmar?
med tanke på att dom drar upp skit om hans mamma och idiotexempel så känns det som att letar efter att reta upp någon på det sättet. gör inget alls att han filmar, gör betydligt mycket mer att han SMYGfilmar. tvivlar på att vänstergrabben vill ens vara uppe på youtube. fittigt gjort imo
as dåligt parti. De bryr sig ju bara om en fråga i princip -att stoppa invandringen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet