Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 21:43
RaggeKan Kille, 30 år



Mogen kille det där. Reporten var ju dum i huvudet, men ändå lol.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 21:45
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från RaggeKan




Mogen kille det där. Reporten var ju dum i huvudet, men ändå lol.[/i]



http://www.expressen.se/nyheter/1.513518/utrikesministern-skallde-ut-ulf-kristoffersson

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 21:49
RaggeKan Kille, 30 år

Ganska dumt dock att säga något sånt inför kamera.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 21:52
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från RaggeKan


Ganska dumt dock att säga något sånt inför kamera.


Ja, mycket bättre att göra allt i smyg.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 21:56
Viridian Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Citat från RaggeKan



Mogen kille det där. Reporten var ju dum i huvudet, men ändå lol.



http://www.expressen.se/nyheter/1.513518/utrikesministern-skallde-ut-ulf-kristoffersson


Haha Carl Bildt betedde sig ju också som ett litet barn, ändrar ju inget för att han gjorde samma sak.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 22:06
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Viridian


Citat från Akterskytt

Citat från RaggeKan



Mogen kille det där. Reporten var ju dum i huvudet, men ändå lol.



http://www.expressen.se/nyheter/1.513518/utrikesministern-skallde-ut-ulf-kristoffersson

Haha Carl Bildt betedde sig ju också som ett litet barn, ändrar ju inget för att han gjorde samma sak.



Snarare reportern som är dum i huvudet.

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 22:10
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från Akterskytt


Citat från RaggeKan

Ganska dumt dock att säga något sånt inför kamera.


Ja, mycket bättre att göra allt i smyg.


faktiskt.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2011 kl. 23:03
u_suck_tbh 34 år

Fick ett gratishäfte idag som hette "Arg kanin går över gränsen"
trodde det var värsta lol-serien om någon ful liten kanin som hetsar (fick den trots allt på en seriemässa för oberoende seriebolag)

Visade sig dock vara väldigt relevant.
Funtar på att digitalisera den

Aviisst Tjej, 32 år

1 438 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 01:26
Aviisst Tjej, 32 år

rövskalle. ja, oj. det var hemskt farligt sagt. han var ju skitjobbig, jävla rövskalle.

skippos Kille, 30 år

191 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 01:31
skippos Kille, 30 år

Citat från Kelly_Kinkz


VAd tkr ni om SD ett bra eller dåligt parti??

Är inte ett så stort fan av sionism så dåligt parti.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 01:40
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Akterskytt


Citat från Viridian

Citat från Akterskytt

Citat från RaggeKan



Mogen kille det där. Reporten var ju dum i huvudet, men ändå lol.



http://www.expressen.se/nyheter/1.513518/utrikesministern-skallde-ut-ulf-kristoffersson

Haha Carl Bildt betedde sig ju också som ett litet barn, ändrar ju inget för att han gjorde samma sak.


Snarare reportern som är dum i huvudet.


Hur kan du veta det utan att se kontexten? Såg ingenting som var särskilt konstigt där, från reportens sida, om vi inte kan veta omständigheterna. De gav båda totalt motsatta faktuella budskap - "den här informationen finns här" vs "den här informationen finns inte här" och utan att veta var sanningen är kan vi ju knappast säga att reporten var dum i huvudet.

Eller oj, talade du om intervjun med Bildt? Där var det ju bara bildt som var tardig och försökte åla sig som vanligt. Bildt är lite av teflonpartiets främsta inkarnation - vad han än sysslar med för skit rinner det bara av honom. Han sitter i styrelsen för ett företag som finansierar folkmord? Sånt är ju oartigt att fråga om! Sahlin lånade pengar olovandes för 25 år sen? SKANDAL IDAG!!!!!

Att någon för en gångs skull ställer honom mot väggen är ju bara bra.

GOLDDlGGER Kille, 33 år

397 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 12:05
GOLDDlGGER Kille, 33 år

Får jag fråga en sak. Varför är just Sverigedemokraterna så omtalade, populära här? Är det inte Moderaterna eller Socialdemokraterna som är på scenen?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 14:12
u_suck_tbh 34 år

Citat från GOLDDlGGER


Får jag fråga en sak. Varför är just Sverigedemokraterna så omtalade, populära här? Är det inte Moderaterna eller Socialdemokraterna som är på scenen?


För att dom är ett fenomen?

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 14:26
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från GOLDDlGGER


Får jag fråga en sak. Varför är just Sverigedemokraterna så omtalade, populära här? Är det inte Moderaterna eller Socialdemokraterna som är på scenen?

För det är coolt att hata invandrare.

skippos Kille, 30 år

191 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2011 kl. 15:51
skippos Kille, 30 år

Citat från GOLDDlGGER


Får jag fråga en sak. Varför är just Sverigedemokraterna så omtalade, populära här? Är det inte Moderaterna eller Socialdemokraterna som är på scenen?

För det är coolt att gilla judar.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet