Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2011 kl. 07:36
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från eax


http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article12969835.ab

Han var ju danskjävel, inte SDare? :S
Iofs är de inte mycket bättre...

mvh fördomsfri antirasist ;)

beatyourkids Kille, 38 år


(Video från igår)

Jag har bara sett 13 minuter in nu, men är det så här det funkar i riksdagen? Fyfan vilket skit.

Kent Ekeroth lallar som den stora Sverigedemokrat han är, "UT MED SKITEN"-mentalitet.

Samtidigt står Kristdemokratsubban och vägrar svara på frågorna och bara klankar på SD, precis som alla andra poitiker. Ett tydlig tecken på att ingen vågar ta tag i frågan i Sverige.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 08:13
Viridian Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


[youtube]NVIBwNedF8I[/yotube]
(Video från igår)

Jag har bara sett 13 minuter in nu, men är det så här det funkar i riksdagen? Fyfan vilket skit.

Kent Ekeroth lallar som den stora Sverigedemokrat han är, "UT MED SKITEN"-mentalitet.

Samtidigt står Kristdemokratsubban och vägrar svara på frågorna och bara klankar på SD, precis som alla andra poitiker. Ett tydlig tecken på att ingen vågar ta tag i frågan i Sverige.


Fast nu är det ju så att alla partier i riksdagen har tagit hand om migrationsfrågan längre än vad SD har funnits, sen att dom gjort det på ett sätt du inte gillar är väl en annan sak.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 10:19
TopicPlease Kille, 38 år

Citera inte videos på samma sida tack c:
Försökte att kommentera videon.
"Kommentaren väntar på godkännande!"
Bara positiva SD kommentarer släpps fram lol.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 10:47
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från TPFotografen


Citera inte videos på samma sida tack c:
Försökte att kommentera videon.
"Kommentaren väntar på godkännande!"
Bara positiva SD kommentarer släpps fram lol.


Ett symptom av sektbeteendet i partiet. Orsaken till att jag inte röstade på dem och mer och mer börjar tycka de är idioter. Trots att de är bättre rent ideologiskt än de andra partierna.

beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

[youtube]NVIBwNedF8I[/yotube]
(Video från igår)

Jag har bara sett 13 minuter in nu, men är det så här det funkar i riksdagen? Fyfan vilket skit.

Kent Ekeroth lallar som den stora Sverigedemokrat han är, "UT MED SKITEN"-mentalitet.

Samtidigt står Kristdemokratsubban och vägrar svara på frågorna och bara klankar på SD, precis som alla andra poitiker. Ett tydlig tecken på att ingen vågar ta tag i frågan i Sverige.

Fast nu är det ju så att alla partier i riksdagen har tagit hand om migrationsfrågan längre än vad SD har funnits, sen att dom gjort det på ett sätt du inte gillar är väl en annan sak.


Ja, 7 partier och allt är åt helvete. Grattis Sverige.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 22:20
DinGud Kille, 33 år

Citat från Terrorstorm


(youtube)

Han vill skicka hem brottslingar så drar han ett exempel med en kurd som mördat en tjej. Så har han inget land! *badum thiss*

beatyourkids Kille, 38 år

Och så kommer folkpartisten; SvEnSkAr jöR FakTiSkT OkKså Brot!

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 22:27
DinGud Kille, 33 år

Citat från Terrorstorm


Och så kommer folkpartisten; SvEnSkAr jöR FakTiSkT OkKså Brot!

Vilket är ett idiotiskt argument. Ett bättre argument är att säga att det är jävligt svårt att utvisa brottslingar eftersom inget land vill ta emot dömda brottslingar.

beatyourkids Kille, 38 år

Och då vill hon att vi ska lösa det först och främst, att det ska ske mindre brott.. Och för att fixa mindre brott krävs hårdare straff.. Och vilket parti har den tuffaste brottspolitiken i Sverige?

Jo, SD.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 22:29
Viridian Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


Och då vill hon att vi ska lösa det först och främst, att det ska ske mindre brott.. Och för att fixa mindre brott krävs hårdare straff.. Och vilket parti har den tuffaste brottspolitiken i Sverige?

Jo, SD.


USA! USA! USA!, nej men seriöst, de länder med hårdast straff har också oftast mest brott, vilket bara visar på hur jävla bra en lång fängelsetid fungerar!

beatyourkids Kille, 38 år

Citat från DinGud


Citat från Terrorstorm

Och så kommer folkpartisten; SvEnSkAr jöR FakTiSkT OkKså Brot!

Vilket är ett idiotiskt argument. Ett bättre argument är att säga att det är jävligt svårt att utvisa brottslingar eftersom inget land vill ta emot dömda brottslingar.



Tycker det är luddigt alltihopa, utvisning är inget jag vill argumentera för på något vis, om det inte gäller riktigt grova brott eller att brotten återkommer.

Men sen kommer Federley och drar upp exempel på brottslingar som kommer från länder som är blablabla-klassade och inte KAN skickas hem.
Och hur många sånna fall har vi i Sverige om året? Inte ens en handfull. Skulle det hända så får man ju ta och specialisera sig just för de fallet vilka åtgärder som ska tas. Men dom ska givetvis inte få vara kvar om det är grova brott för då blir ju Sverige som en jävla frizon för dom.

beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Viridian


Citat från Terrorstorm

Och då vill hon att vi ska lösa det först och främst, att det ska ske mindre brott.. Och för att fixa mindre brott krävs hårdare straff.. Och vilket parti har den tuffaste brottspolitiken i Sverige?

Jo, SD.

USA! USA! USA!, nej men seriöst, de länder med hårdast straff har också oftast mest brott, vilket bara visar på hur jävla bra en lång fängelsetid fungerar!


Men USA är ju ett ganska speciellt fall. Mest brott sker det ju i korrupta länder där poliserna mutas med en femma.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2011 kl. 22:32
DinGud Kille, 33 år

Citat från Terrorstorm



Tycker det är luddigt alltihopa, utvisning är inget jag vill argumentera för på något vis, om det inte gäller riktigt grova brott eller att brotten återkommer.

Men sen kommer Federley och drar upp exempel på brottslingar som kommer från länder som är blablabla-klassade och inte KAN skickas hem.
Och hur många sånna fall har vi i Sverige om året? Inte ens en handfull. Skulle det hända så får man ju ta och specialisera sig just för de fallet vilka åtgärder som ska tas. Men dom ska givetvis inte få vara kvar om det är grova brott för då blir ju Sverige som en jävla frizon för dom.[/i]

Problemet att utvisa är som sagt att de flesta länder i världen inte vill ha fler brottslingar. Skulle vara sverige som kämpat skitänge för att få hit den där Annika.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet